پنل sms

۳ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازاریابی پیامکی

بازاریابی خدمات از طریق پیام کوتاه پیامکی پیامکی از مهمترین خدمات بازاریابی ارائه شده توسط شرکت دیجیتال لاپیت.

از آنجا که یکی از مهمترین روشهای مدرن بسیاری از شرکتها و م institutionsسسات برای دستیابی بیشتر به دسترسی و افزایش پایگاه داده مشتریان هدف و جذب آنها در نظر گرفته شده است.

ما با داشتن یک تیم یکپارچه در بخش تبلیغات و بازاریابی پیام کوتاه در ABIT Digital سرآمد هستیم .

این تیم می تواند تمام اطلاعات و مشاوره بازاریابی را برای موفقیت کمپین های تبلیغاتی به صورت گسترده به شما ارائه دهد .

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین روش های بازاریابی است ، دقیقاً مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، اما در بسیاری از موارد موثرتر است اما از نظر قالب و نحوه ارائه کوتاه تر از ایمیل است.

در دنیای تجارت مدرن ، روشهای سنتی و بازاریابی الکترونیکی زیادی وجود داشته است ، بازاریابی پیامکی ایده آل ترین روش مدرن برای برقراری ارتباط با مشتریان شما است ، ما اکنون در جهانی با سرعت قرار داریم که در آن همه چیز به سرعت اتفاق می افتد ، مردم می خواهند به روشی متناسب با آنها ارتباط برقرار کنند و این همان چیزی است که بازاریابی پیامکی برای شما فراهم می کند زیرا روشی سریع و راحت متناسب با سبک زندگی آنهاست. این دلیل واقعی این است که بازاریابی پیامکی اکنون در بین مشتریان و شرکت ها بسیار محبوب شده و همچنین مهم است.

همچنین بخوانید: تبلیغات از طریق پیام های تلفن همراه در ریاض

مزایای بازاریابی از طریق سرویس پیام کوتاه :
ارتباط مداوم با مشتریان:
همه ما تلفن های همراه خود را دوست داریم ، اما آنها بهترین دوستان ما هستند زیرا تلفن همراه خود را با خود به همه جا می بریم و این دلبستگی از هوا خارج نمی شود ، بلکه به دلیل خدمات ارائه شده توسط تلفن های هوشمند است که اخیراً زندگی را بسیار تسهیل کرده اند. جدیدترین آمار این است که 98٪ کل پیام های متنی ارسال شده خوانده می شوند و 90٪ آن پیام ها در 3 دقیقه اول دریافت آنها خوانده می شوند.

↵ روش بازاریابی سریع ، آسان و راحت:
می توانید بلافاصله و با کلیک یک دکمه برای تعداد زیادی از کاربران پیام کوتاه ارسال کنید و سپس می توانید افرادی را که به پیام ها توجه کرده اند و آنها را باز کرده اند یا روی پیوندهای پیوست شده کلیک کرده اند و همچنین افرادی که به پیام ها اهمیتی ندارند را پیگیری کنید و این آمار برای شما در جهت دادن پیشنهادات و انتخاب آنها بسیار مفید است. محتوای دفعات بعدی

هدف گذاری دقیق مشتری:
برخلاف پست الکترونیکی ، بازاریابی پیامکی تضمین می کند که پیام های شما فقط به یک صندوق پستی منتقل می شود و هیچ نامه اسپم یا نامه منسوخ شده ای در پیام های متنی وجود ندارد و اگر از یک شرکت متخصص در بازاریابی پیامکی مانند AppBit Digital استفاده می کنید ، صحت داده های تلفن همراه را تضمین می کنید اینکه شما دقیقاً از مشتریان استفاده کرده و آنها را هدف قرار می دهید ، بنابراین دلیلی نخواهد داشت که مشتریان شما به روشی مشخص و شگفت انگیز به پیام شما پاسخ ندهند.

↵ به اینترنت احتیاج ندارد: برخلاف سایر روشهای بازاریابی الکترونیکی ، بازاریابی پیامکی برای باز کردن آن نیازی به اینترنت ندارد ، به محض دریافت آن ، به راحتی می توانید اطلاعات را بدون درنظرگرفتن از مکان ، به سرعت نمایش دهید.
COST کم هزینه:
در مقایسه با روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی ، رادیو یا علامت چاپی ، هزینه بازاریابی پیامکی با نتایج بسیار خوب بسیار کم است.

پیام ها همیشه ذخیره می شوند:
هنگامی که پیامک را ارسال کردید و توسط کاربر دریافت کردید ، در صورتی که کاربر نیاز به یادآوری یکی از داده های پیام مانند شماره ، نام شرکت یا پیشنهاد شما داشته باشد ، در تلفن همراه ذخیره می شود.

تبلیغ برند:
شما می توانید پیام های متنی را به نام شرکت خود از طریق تلفن همراه ارسال کنید ، این امر باعث افزایش حضور برند شما در ذهن مشتریان و موبایل های آنها نیز می شود.

تا زمانی که مردم هر ساعت از روز خود را از خواب بیدار شدن از خواب و در همه جا به دستگاه های تلفن همراه خود اعتماد کنند ، بازاریابی پیامکی یکی از قدرتمندترین ابزار در زرادخانه بازاریابی دیجیتال شما باقی می ماند. فرصت را از دست ندهید ، همین حالا شروع کنید و به روش صحیح سرمایه گذاری کنید ، از خدمات بازاریابی پیامکی بخواهید کوتاه از Abit Digital برای خدمات دیجیتال.

با ارسال پیام کوتاه به بازاریابی چه چیزی به دست می آورید؟
درباره محصولات و خدمات خود همه موارد جدید ارسال کنید.
سمینارها و رویدادهای خود را به مشتریان یادآوری کنید.
به مناسبت ها تلگرام و تبریک بفرستید.
برای محصولات و خدمات خود پیشنهاد و تخفیف ارسال کنید.
مزایای استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی انبوه ما
توانایی هدف قرار دادن هر کسی در هر زمان و هر مکان در امارات متحده عربی.
دسترسی به تلفن های همراه حتی اگر خاموش باشند.
گسترش سریع در طبیعت.
دسترسی مستقیم به هزاران مشتری بالقوه.
ارسال پیام به صورت واقعی و ارسال به روزرسانی.
روشی آسان ، سریع و کم هزینه مناسب برای اهداف مختلف.
بازاریابی پیامکی در داخل امارات متحده عربی دسترسی به جیب مشتریان را آسان می کند.
ABIT DIGITAL در سرویس بازاریابی پیامکی چه پیشنهادی به شما می دهد؟
پیام ها با سرعت بیش از 20 پیام در ثانیه ارسال می شوند.
اختصاصی آنلاین ، ایمیل ، تلفن و پشتیبانی در محل.
وجود یک پایگاه داده طبقه بندی شده برای استراتژی های بازاریابی مبتنی بر هدف گذاری.
تعهدی در قبال مبلغ مشخص ، صفر هزینه ماهانه ، صفر هزینه تنظیم وجود ندارد.
از طریق یک برنامه وب ظریف ، پیامک های فردی یا گروهی را در امارات ارسال کنید.
ادغام با برنامه های آنلاین یا آفلاین موجود.
گزینه هایی را برای فعال کردن پاسخ متن به پیام ها ارائه دهید.
تبلیغات از طریق پیام کوتاه در امارات متحده عربی با استفاده از نام یا نام تجاری شرکت.
امکان ارسال پیام به زبان های عربی ، انگلیسی و بسیاری از زبان های دیگر.
وجود ویژگی دفترچه تلفن برای ذخیره شماره ها و تقسیم آنها به گروه ها.
پیام ها را می توان از طریق مرورگر اینترنت به تلفن های همراه ارسال کرد.
ما بسته ها را با بهترین و ارزانترین قیمت به شما پیشنهاد می دهیم.
ما پایگاه داده های جامعی برای همه شهرها داریم که براساس شهر و منطقه فیلتر شده اند.
بدون نشان دادن شماره فرستنده می توانید به نام شرکت خود پیام ارسال کنید.
برنامه ریزی و ارسال پیام به صورت خودکار و دریافت گزارشات ورود برای پیگیری تأیید ورود پیام بازاریابی به مشتری.
ما به شما یک رابط کاربری آسان ارائه می دهیم.
چگونه می توانید از خدمات ما استفاده کنید؟
یادآوری خودکار قرارها ، ایمیل ها ، رویدادها و جلسات.
هشدارهای مربوط به وضعیت تحویل ، موجودی کالا ، تغییرات قیمت و پیش بینی ها.
ارسال اطلاعات شخصی ، به روزرسانی وضعیت های شغلی ، تغییر مسیر کار و تغییر مکان.
اطلاع از هرگونه تغییر در برنامه و علامت گذاری پس از اتمام مراحل مهم پروژه.
یک سیستم گزارشگری برای موجودی کالا ، سفارشات و گزارش های فروش ایجاد کنید.
اعلام راه اندازی هر محصول یا خدمات جدید.
رویدادهای آینده را تبلیغ کنید.
کمپین های بازاریابی مستقیم.
پایگاه داده
ما یک پایگاه داده واقعی با حدود 4.5 میلیون شماره تلفن برای ارسال پیام کوتاه در سراسر امارات داریم. این پایگاه داده را می توان فیلتر کرد و بر اساس: -

جمعیت محلی امارات متحده عربی.
بیگانگان.
زبان.
منطقه
ملیت
صاحبان املاک / خریداران / سرمایه گذاران.
افراد VIP و کسانی که حقوق بالایی دارند.

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

بازاریابی پیامکی یکی از پرخاشگرانه ترین روش های بازاریابی است و همچنین در این مورد یک روش بسیار ممتد ترجیح داده می شود. میزان موفقیت یک کمپین بازاریابی پیامکی انبوه تقریباً 2.73 برابر یک دوره بازاریابی از طریق ایمیل است. این آمار از نظر کسانی که امروزه از خدمات پیام کوتاه استفاده می کنند ، برای بسیاری از بازاریابان واقعاً تکان دهنده است ، درست است؟ اشتباه! افراد موافق از پیام کوتاه برای برقراری ارتباط استفاده نمی کنند اما از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و پیام کوتاه از طریق پیام کوتاه  بهترین راه  بازاریابی است.

پیام کوتاه بازاریابی دبی

 

در نتیجه بازاریابی پیامکی برای کسب و کارهای کوچک کمی دور از ذهن است ، اما زمان سنج های بزرگ ارزش آن را می دانند و به دلیل اهداف گوناگونی که حل می کند ، از توان آن به میزان کم استفاده نمی کنند. همچنین ، برای به دست آوردن ROI مطلوب ، باید با خلاقیت کمی با پیام های متنی انبوه برخورد شود. در غیر این صورت ، این فقط یک پیامک متنی 160 کاراکتر است ، خوانده نشده ، بدون نظارت ، به تنهایی در یک صندوق ورودی.

در اینجا کارهایی است که همه شما بعنوان یک بازاریاب می توانید برای به دست آوردن ROI ، ترافیک ارگانیک و هدایت مورد نظر انجام دهید .

به آنها احساس حضور کنید

برجسته باشید ، در صندوق پستی آشفته و پر از کلمات اختصاری و تعداد زیادی پیام تجاری ، چگونه این کار را انجام می دهید؟ اگر آنها مشتری شما هستند متن را با نام آنها شروع می کنید (نمی خواهید آنها را فریاد بزنید.) احساس گرما در آنها ایجاد کنید ، استفاده از نام آنها به سرعت توجه آنها را به خود جلب می کند و آنها را به گوش دادن وا می دارد ، با برخی زمینه ها ادامه دهید.

در اینجا چند مثال آورده شده است: Hey Rie ، ما لیستی از موارد و موارد دیگر را در این لینک: bit.ly/xyz که در پورتال آنلاین ما از آنها پرس و جو کرده اید ، تهیه کرده ایم.

رانندگی بیشتری داشته باشید

اجرای هرگونه فعالیت پیامکی انبوه پیام کوتاه بدون CTA ترجیح داده نمی شود. CTA می تواند به جذب افراد به وب سایت شما کمک کند. این ترافیک ارگانیک احتمال تبدیل بسیار بیشتری دارد. یکی دیگر از مزایای CTA این است که می توانید مخاطبین را پاسخ دهند. بعد از چندین پیام متنی ، نمایندگی های فروش شما می توانند ارزیابی کنند که کدام مخاطب از بین رفته است و کدام یک از آنها عملکرد دارد. CTA همچنین به شما کمک می کند تا به صورت یک به یک با مردم تعامل و تعامل داشته باشید و از انتخاب ها و نیازهای آنها مطلع شوید.

تعداد مشتری های خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید

این را می توان با مثال به راحتی درک کرد

این کد را با دو دوست خود به اشتراک بگذارید و 10 دلار اعتبار XYZ دریافت کنید

این 10٪ تخفیف را برای دوستان خود ارسال کنید و چیزی رایگان دریافت کنید!

به گفته برایان تریسی ، سخنران مشهور عمومی و نویسنده کتاب های پرفروش ، مراجعه مشتریانی که راضی هستند ، شانس شما را برای تبدیل آنها 15 برابر تماس سرد می کند. بنابراین وقتی شخصی متن تبلیغاتی خود را از یکی از دوستان خود دریافت می کند ، به احتمال زیاد او به برند شما اعتماد کرده و از محصول یا خدمات شما استفاده می کند.

برند خود را اغلب ، قدرتمندانه چاپ کنید

نرخ باز پیام های متنی ارسال شده در خدمات پیام کوتاه انبوه تقریبا 99٪ است. در واقع ، این کار باعث می شود که کمپین پیام کوتاه انبوه ابزاری عالی برای افزایش دسترسی به خدمات یا محصول شما باشد ، به عبارت دیگر - به شما در زمینه بازاریابی تجاری کمک می کند. این کار را می توانید با ترکیب عنوان خود به همراه اعلان یا به روزرسانی های تبلیغاتی انجام دهید. بنابراین به درستی می توان از بازاریابی پیامکی به عنوان کارآمدترین زیرمجموعه بازاریابی نام تجاری نام برد.

نظرسنجی ها را اجرا کنید

پیام های متنی می توانند به شما کمک کنند کارآمدترین نظرسنجی ها را انجام دهید ، با نویسه های محدودی که می توانید از آنها یک یا دو س askال بپرسید ، برای دریافت پاسخ در مورد عملکرد یا خدمات خاص ، این می تواند به شما کمک کند خدمات خود را به کارآمدترین شکل ممکن تنظیم کنید.

 

 

 

 

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

 

پیامک معاملاتی به پیامک هایی که شرکت ها برای مشتریان خود ارسال می کنند و اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از محصول یا خدمات آنها را ارائه می دهند ، گفته می شود. نمونه هایی از پیام های متنی معاملاتی که اغلب از طریق یک شرکت پیام کوتاه ارسال می شوند ، شامل موارد مربوط به صورت حساب مشتری و مانده حساب ، تأیید سفارش ، ارسال ، ردیابی و تحویل اطلاعات یا پیام های حاوی پیوندهایی است که مشتریان را قادر به بازنشانی رمز عبور می کنند.

 

مزایای پیامک برای ارسال اطلاعات معامله

ارسال اطلاعات معاملاتی از طریق پیام کوتاه به مشتریان به جای روش های سنتی مانند تلفن ، نامه یا ایمیل ، مزایای بسیاری دارد

این پلت فرم ارتباطی انتخابی برای مصرف کنندگان است:   یک تحقیق هریس نظرسنجی نشان داد که 64٪ از بزرگسالان آمریکایی با پیام کوتاه می گویند که تعامل با شرکت ها را از طریق پیام کوتاه ترجیح می دهند تا تلفن. این تعداد برای بزرگسالان 18 تا 34 سال به 76 درصد افزایش یافت. پیام کوتاه یک کانال غیر سرزده است ، به گیرندگان اجازه می دهد اطلاعات را به موقع دریافت و هضم کنند. با این حال ، 95٪ پیام های متنی پیام کوتاه در واقع در عرض 5 دقیقه از دریافت آنها باز می شوند.

کارایی -   با استفاده از نرم افزار مدرن پیام کوتاه ، تنظیم پیام کوتاه برای معاملات نسبتاً سریع و آسان است. پس از تأسیس ، حداقل نیروی انسانی مورد نیاز است ، که شرکت ها را قادر می سازد منابع خود را به سایر حوزه های تجاری هدایت کنند. 

کارایی -   بیش از 98٪ پیام های متنی باز می شوند. این امر باعث می شود پیام کوتاه متنی به موثرترین سیستم برای برقراری ارتباط با مشتریان تبدیل شود. این امر به ویژه هنگام ارسال اطلاعات مهم معامله مهم است.

سرعت  - پیامک برای معاملات معمولاً به زمان حساس است ، بنابراین استفاده از بستری که امکان ارسال و دریافت سریع اطلاعات را برای مشاغل فراهم می کند ضروری می کند. پیامک های معاملاتی توسط عوامل محرک فعال شده و پیام ها می توانند تقریباً فوری برای مشتریها ارسال شوند. علاوه بر این ، 95 درصد پیام های متنی در عرض چند دقیقه از دریافت آنها باز می شود و به مشتریان امکان می دهد بلافاصله پاسخ دهند.

راحتی   - 90٪ بزرگسالان تلفن همراه خود را همیشه در دست دارند. برخلاف ایمیل ، ارسال و دریافت پیام برای مشتریان در هر زمان از روز آسان است - نه فقط زمانی که آنها مقابل کامپیوتر نشسته اند یا برای برقراری تماس تلفنی در دسترس هستند. این باعث می شود پیام کوتاه یک کانال بسیار مناسب برای برقراری ارتباط معاملات باشد.

وفاداری:   پیامک در معاملات می تواند به تسهیل روابط عمیق با مشتریان کمک کند و فرصت ارزشمند بازاریابی را فراهم کند. پس از انجام معامله ، اطلاع و تعامل مشتریان از طریق پیام کوتاه می تواند به ایجاد ارتباط مستقیم بین برند و مصرف کننده ، افزایش تجربه مشتری و ایجاد وفاداری و در نتیجه افزایش فروش کمک کند.

برنامه های پیام کوتاه متنی چگونه کار می کنند

برای فعال کردن پیام کوتاه برای انجام معاملات از طریق یک شرکت پیام کوتاه ، شما به یک پروتکل SMPP (Simple Messaging-to-Peer) نیاز دارید که می تواند به عنوان یک موتور رله عمل کند. SMPP که یک پروتکل سطح 7 TCP / IP است ، مانند ستون فقرات قوی عمل می کند ، امکان ارسال سریع و کارآمد پیام را می دهد.

اکثر شرکت ها ، برنامه ها یا ارائه دهندگان SaaS با ارائه دهنده دروازه SMS تماس می گیرند تا پیام های متنی SMS را برای معاملات ارسال کنند و از قابلیت های آنها استفاده کنند. معمولاً ، مجتمع ها طیف وسیعی از گزینه های ادغام مانند SMPP ، HTTP ، REST متصل و SOAP را همراه با سایر گزینه ها با موارد استفاده خاص مانند MMS API و تلفیق ایمیل به پیامک در نظر می گیرند. در بیشتر موارد ، پیامک های معاملاتی می توانند یک پلاگین و برنامه ساده باشند که در بالای هر سیستم قرار دارد. با این حال ، برخی از سازمان های متمرکز بر امنیت ، مانند بانک ها و م institutionsسسات مالی ، به منظور اطمینان از انتقال خود ، به دنبال ادغام RESTful یا SOAP هستند. در نهایت ، برای برقراری ارتباط با سیستم فرستنده به یک راه حل API نیاز است و بنابراین این ماژول پیام کوتاه را برای تراکنش ها امکان پذیر می کند.

پس از برقراری این ارتباط ، از فرستندگان پیام کوتاه یا کاربران خدمات خواسته می شود که گردش کاری متناسب با نیازهای تجاری آنها را طراحی کرده و آنها را به روشی نصب کنند تا معاملات از طریق پیام کوتاه تأیید شود.

نمونه هایی از پیام های معاملاتی پیام کوتاه:

  • عزیز first_name٪ ، در اینجا مانده حساب شما 45.32 دلار است. با احترام. صفر بانک! متن را تا انتها متوقف کنید
  • عزیز٪ first_name٪. بانک اعتباری: حساب کارت اعتباری شما قدیمی است. لطفاً امروز پرداخت را انجام دهید. Visa-xxxx متن STOP را برای پایان دادن به

در اینجا اقدامات احتیاطی و شرایط لازم برای ارسال پیام کوتاه اس ام اس است

  • برای جلوگیری از هزینه های حقوقی پرهزینه ، همیشه یک بانک اطلاعاتی تمیز از مشتریان مشترک خود داشته باشید و در صورت شکایت توسط گیرنده می توانید آن را به عنوان مدرک ارائه دهید.
  • به هیچ یک از کانال های معاملاتی خود هیچ پیام تبلیغاتی ارسال نکنید
  • مزیت این است که از آنجا که این پیامک ها برای بازاریابی و تبلیغات در نظر گرفته نشده اند ، شماره هایی که در فهرست تماس ملی قرار دارند این پیام ها را دریافت می کنند.
  • اطلاعات فوری و جمع آوری شده را به افراد ارائه دهید ، برای مثال ارسال پیام کوتاه و اعلان های فوری به دانش آموزان و والدین.
  • پیامک معاملات را می توانید در هر زمان و بدون محدودیت زمانی ارسال کنید.

ویژگی های برنامه پیام کوتاه

  • ویژگی های برنامه پیام کوتاه
  • بازاریابی پیامکی مطابق با نام شرکت شما
  • برنامه آنلاین
  • پشتیبانی کامل از ارسال پیام کوتاه به زبان های انگلیسی / عربی / زبان های دیگر
  • دفترچه تلفن می تواند مخاطبین را ذخیره کند و همچنین مخاطبین را به صورت گروهی مدیریت کند
  • کاربر ممکن است قادر باشد پیام های متنی انفرادی یا انبوه ارسال کند
  • کاربر پس از استفاده از مرورگر اینترنت می تواند پیام های متنی انبوه را از هر رایانه ای ارسال کند
  • تسهیلات ادغام در برنامه های موجود وب / دسک تاپ
  • مشاهده سابقه پیام و گزارش تحویل
  • اطلاعات اعتبارات را مشاهده کنید
  • xebohak860 xebohak860