پنل sms

  • ۰
  • ۰

بازاریابی پیامکی یکی از پرخاشگرانه ترین روش های بازاریابی است و همچنین در این مورد یک روش بسیار ممتد ترجیح داده می شود. میزان موفقیت یک کمپین بازاریابی پیامکی انبوه تقریباً 2.73 برابر یک دوره بازاریابی از طریق ایمیل است. این آمار از نظر کسانی که امروزه از خدمات پیام کوتاه استفاده می کنند ، برای بسیاری از بازاریابان واقعاً تکان دهنده است ، درست است؟ اشتباه! افراد موافق از پیام کوتاه برای برقراری ارتباط استفاده نمی کنند اما از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و پیام کوتاه از طریق پیام کوتاه  بهترین راه  بازاریابی است.

پیام کوتاه بازاریابی دبی

 

در نتیجه بازاریابی پیامکی برای کسب و کارهای کوچک کمی دور از ذهن است ، اما زمان سنج های بزرگ ارزش آن را می دانند و به دلیل اهداف گوناگونی که حل می کند ، از توان آن به میزان کم استفاده نمی کنند. همچنین ، برای به دست آوردن ROI مطلوب ، باید با خلاقیت کمی با پیام های متنی انبوه برخورد شود. در غیر این صورت ، این فقط یک پیامک متنی 160 کاراکتر است ، خوانده نشده ، بدون نظارت ، به تنهایی در یک صندوق ورودی.

در اینجا کارهایی است که همه شما بعنوان یک بازاریاب می توانید برای به دست آوردن ROI ، ترافیک ارگانیک و هدایت مورد نظر انجام دهید .

به آنها احساس حضور کنید

برجسته باشید ، در صندوق پستی آشفته و پر از کلمات اختصاری و تعداد زیادی پیام تجاری ، چگونه این کار را انجام می دهید؟ اگر آنها مشتری شما هستند متن را با نام آنها شروع می کنید (نمی خواهید آنها را فریاد بزنید.) احساس گرما در آنها ایجاد کنید ، استفاده از نام آنها به سرعت توجه آنها را به خود جلب می کند و آنها را به گوش دادن وا می دارد ، با برخی زمینه ها ادامه دهید.

در اینجا چند مثال آورده شده است: Hey Rie ، ما لیستی از موارد و موارد دیگر را در این لینک: bit.ly/xyz که در پورتال آنلاین ما از آنها پرس و جو کرده اید ، تهیه کرده ایم.

رانندگی بیشتری داشته باشید

اجرای هرگونه فعالیت پیامکی انبوه پیام کوتاه بدون CTA ترجیح داده نمی شود. CTA می تواند به جذب افراد به وب سایت شما کمک کند. این ترافیک ارگانیک احتمال تبدیل بسیار بیشتری دارد. یکی دیگر از مزایای CTA این است که می توانید مخاطبین را پاسخ دهند. بعد از چندین پیام متنی ، نمایندگی های فروش شما می توانند ارزیابی کنند که کدام مخاطب از بین رفته است و کدام یک از آنها عملکرد دارد. CTA همچنین به شما کمک می کند تا به صورت یک به یک با مردم تعامل و تعامل داشته باشید و از انتخاب ها و نیازهای آنها مطلع شوید.

تعداد مشتری های خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید

این را می توان با مثال به راحتی درک کرد

این کد را با دو دوست خود به اشتراک بگذارید و 10 دلار اعتبار XYZ دریافت کنید

این 10٪ تخفیف را برای دوستان خود ارسال کنید و چیزی رایگان دریافت کنید!

به گفته برایان تریسی ، سخنران مشهور عمومی و نویسنده کتاب های پرفروش ، مراجعه مشتریانی که راضی هستند ، شانس شما را برای تبدیل آنها 15 برابر تماس سرد می کند. بنابراین وقتی شخصی متن تبلیغاتی خود را از یکی از دوستان خود دریافت می کند ، به احتمال زیاد او به برند شما اعتماد کرده و از محصول یا خدمات شما استفاده می کند.

برند خود را اغلب ، قدرتمندانه چاپ کنید

نرخ باز پیام های متنی ارسال شده در خدمات پیام کوتاه انبوه تقریبا 99٪ است. در واقع ، این کار باعث می شود که کمپین پیام کوتاه انبوه ابزاری عالی برای افزایش دسترسی به خدمات یا محصول شما باشد ، به عبارت دیگر - به شما در زمینه بازاریابی تجاری کمک می کند. این کار را می توانید با ترکیب عنوان خود به همراه اعلان یا به روزرسانی های تبلیغاتی انجام دهید. بنابراین به درستی می توان از بازاریابی پیامکی به عنوان کارآمدترین زیرمجموعه بازاریابی نام تجاری نام برد.

نظرسنجی ها را اجرا کنید

پیام های متنی می توانند به شما کمک کنند کارآمدترین نظرسنجی ها را انجام دهید ، با نویسه های محدودی که می توانید از آنها یک یا دو س askال بپرسید ، برای دریافت پاسخ در مورد عملکرد یا خدمات خاص ، این می تواند به شما کمک کند خدمات خود را به کارآمدترین شکل ممکن تنظیم کنید.

 

 

 

 

  • ۹۹/۱۰/۱۲
  • xebohak860 xebohak860

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی