پنل sms

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گالری کوچک خودرو بسیار مناسب استفاده از پیام کوتاه به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مشتریاست. فروشندگان تمایل دارند که تعداد زیادی از شماره تلفن های همراه را در پایگاه داده خود داشته باشند اما پتانسیل تلفن همراه به عنوان یک کانال ارتباطی اغلب نادیده گرفته می شود.

برخی از مناطقی که فروشندگان خودرو می توانند با استفاده از پیام کوتاه از آن بهره مند شوند عبارتند از:

به نرخ پاسخ بالاتری دست پیدا کنید - پاسخگویی پیام کوتاه 5 برابر بیشتر از نامه مستقیم است.

هزینه های تلفن را به طرز چشمگیری کاهش دهید - ارسال متن برای مشتری 95٪ ارزان تر از تماس با تلفن همراه است

صرفه جویی در وقت - زمان تلفنی با 15 مشتری ، تقریباً 45 دقیقه. - زمان ارسال پیامک به 15 مشتری ، 1 دقیقه

تأثیر گسترده ایجاد کنید ، وفاداری مشتری را افزایش دهد -23٪ از مردم پیام بازاریابی پیامکی را به یک دوست نشان می دهند یا ارسال می کنند. (منبع - انجمن بازاریابی موبایل)

هزینه های ورود صفر برای سرویس پیام کوتاه  - تنظیم حساب ها رایگان است و با 10 اعتبار متن رایگان ارائه می شود

راه اندازی آسان - بدون بارگیری نرم افزار ، تنها نیاز به اتصال به اینترنت است

آیا می توانم از شماره موبایل مشتریانم برای تبلیغات پیامکی استفاده کنم؟
مقدار زیادی سردرگمی در این زمینه وجود دارد. فروشندگان نگرانند که اگر کمپین های پیامکی را برای مشتریان فعلی خود بفرستند ، ممکن است قانون محافظت از اطلاعات یا حریم خصوصی را نقض کنند. مقررات مربوط به این موضوع ساده است و بسیاری از عقاید مشترک را ایجاد می کند.

اگر مشتری یا مشتری شما در طول بحث و گفتگو شماره تلفن همراه خود را به شما داده و پیام های شما را انتخاب کرده باشد ، مجاز به ارسال پیام کوتاه یا هشدار متنی برای وی هستید. شما باید مطمئن شوید که از موارد زیر

1. نام شرکت خود را در پیام ذکر کنید ، تا مردم بدانند متن از چه کسی است!
2. شماره تماس با مشاغل خود را نقل قول کنید.
3. انصراف از پیامک را در متن خود بگنجانید (به عنوان مثال برای متوقف کردن پیام های دیگر ، به STOP به این متن پاسخ دهید) اطلاعات بعدی درباره سیستم انصراف از متن بازاریاب در ادامه این راهنما وجود دارد.
4- شما فقط مجاز به ارسال پیام کوتاه با همان موضوع گسترده ارتباطات اصلی خود هستید. به عبارت دیگر ، اگر کسی برای یک درایو تست وسایل نقلیه جدید زنگ زد ، نمی توانید متنی تبلیغاتی درباره پیشنهاد پیتزا رایگان برای او ارسال کنید!

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در وب سایت دفتر کمیساری اطلاعات موجود است.

استفاده از سرویس پیام کوتاه - این فقط فروش نیست!
فکر کردن در مورد پتانسیل پیامک انبوه فقط از نظر فروش خدمات ، MOT و وسایل نقلیه جدید / دست دوم آسان است. تلفن همراه در واقع فقط ابزار ارتباطی دیگری است که می توانید از آن برای برقراری ارتباط با مشتریان و چشم اندازهای مختلف در مورد موضوعات استفاده کنید.

ممکن است شما در نظر داشته باشید که یک کلمه متنی مشتری ایجاد کنید که در آن مشتریان نکات ایمنی رانندگی منظم ، یادآوری برای بررسی فشار لاستیک ، میزان روغن و غیره را دریافت کنند
. موثرترین استراتژی های تلفن همراه پیام های خدماتی را که دارای ارزش ملموسی برای مشتری هستند ، با متن تبلیغاتی خاص هدف قرار می دهد. کمپین ها

چگونه می توانم از خدمات پیام کوتاه در نمایندگی خود استفاده کنم؟
روش های تقریباً بی شماری وجود دارد که فروشندگان می توانند از پیام های متنی استفاده کنند ، برخی از نمونه ها عبارتند از:
ماشین آماده برای جمع آوری - "ماشین شما اکنون برای جمع آوری آماده است ، لطفاً در محل پذیرش سرویس که کلیدهای شما منتظر شما هستند تماس بگیرید"

MOT / یادآوری های سرویس - 'اتومبیل شما اکنون به دلیل سرویس دهی خود است ، لطفا با بخش خدمات ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که در یک زمان مناسب آن را رزرو کنیم'

با تشکر از شما / پیام های متشکریم - "از اینکه در اتومبیل خود در Ricardo's Motors خدمات خود را ارائه دادید متشکریم ، ما منتظر دیدن شما در بهار هستیم"

پیگیری پرسشنامه - "فراموش نکنید که پرسشنامه مشتری ما را به موقع برای قرعه کشی جایزه شنبه پر کنید و برگردانید"

نسل سرب فروش - 'همه xxxx جدید رسیده است! امروز با نمایشگاه ما تماس بگیرید و ما یک ماشین کاملاً جدید به خانه شما تحویل خواهیم داد تا شما رانندگی کنید

بخشی اکنون موجود است - "قطعاتی که شما سفارش داده اید اکنون وارد شده است ، لطفاً با بخش قطعات تماس بگیرید"

تعویق افتادن فروش - 'لاستیک های شما احتمالاً اکنون باید تغییر کنند. لطفاً با شماره تلفن 01234 56789 پذیرش خدمات تماس بگیرید و ما زمان مناسبی را برای تغییر آنها ترتیب خواهیم داد

افزایش نرخ باز به کمپین های ایمیل با کمپین های پیام کوتاه کمپین های
متنی به ویژه در افزایش نرخ باز تبلیغات ایمیل موثر هستند. اکنون که همه در زیر انبوهی از ناخواسته های مجازی مدفون شده ایم ، نرخ باز سال ها به طور مداوم در حال کاهش است. در مقابل ، نرخ باز برای پیامک بیش از 98 درصد است. استفاده از سرویس پیام کوتاه می تواند روشی بسیار قدرتمند برای هشدار به مشتریان درمورد ایمیلی باشد که در جعبه آنها وارد می شود.

هدف قرار دادن پیام شما برای مخاطب
مناسب هرچه پیشنهاد خود را به مشتری بیشتر ارائه دهید ، انتظار بیشتری می رود. با تقسیم پایگاه داده مشتری خود در انواع مختلف مشتری ، می توانید پیام های متنی متناسب با گروه های مختلف را ارسال کنید.

در حساب شما ، بارگذاری گروه ها سریع و ساده است و می توانید هر تعداد پایگاه داده مختلف را بارگذاری کنید.

چه نوع پیامک هایی برای نمایندگی های اتومبیل بهتر جواب می دهند؟
هر فروشنده ای می خواهد تبلیغات متنی خود را برای مشتری خود تنظیم کند. چند قانون طلایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بهترین پاسخ ممکن را از کمپین پیام کوتاه خود دریافت کنید.

وسوسه نشوید که از Text Speak استفاده کنید - بعضی از مخاطبان هدف شما مخالفتی با متن صحبت  نمی کنند اما مطمئن باشید که برخی از آنها از این کار خشمگین می شوند! مکالمه با متن می تواند گیج کننده باشد و تصویری غیرحرفه ای ارائه دهد.

آیا بیش از حد بسیاری از امتیازات گرفتگی ندارید؟  یک پیام متنی استاندارد فقط 160 حرف است ، بنابراین در پیشنهادات متعدد وسوسه نشوید. آن را ساده ، مختصر و واضح نگه دارید.

به مخاطب خود بگویید شما کی هستید -  این ممکن است واضح باشد اما تصور نکنید مشتریان شما بلافاصله متوجه می شوند که متن از چه کسانی است. در حساب خود ، می توانید شناسه فرستنده را تغییر دهید تا مشتری قبل از باز شدن متن ، بداند که پیام از چه کسی است.

یک "فراخوان اقدام" قوی داشته باشید -  اطمینان حاصل کنید که می خواهید مشتری چه کاری انجام دهد. فقط شماره تلفن خود را نقل نکنید بلکه از مشتری بخواهید شماره گیری کند. به عنوان مثال اکنون با شماره 080012345678 با ما تماس بگیرید

از "توجه جلب کننده" استفاده کنید -  متن خود را با یک جلب توجه شروع کنید که حس کنجکاوی را برانگیخته و مشتری را به ادامه مطلب ترغیب می کند. این معمولاً یک یا چند کلمه است که اغلب به صورت بزرگ است. کلمه "خبر" به ویژه موثر است.

آیا مشتریان من می توانند متن هایی را که برای آنها ارسال می کنم پاسخ دهند؟
بله . حساب شما دارای یک عنصر دو طرفه است که به شما امکان می دهد پیام های پاسخ را از کمپین های متنی خود دریافت کنید.

برای دریافت پاسخ به یک کلمه کلیدی منحصر به فرد نیاز دارید که در حساب شما اعمال شود. سپس مشتری با کلمه کلیدی به عنوان اولین کلمه متن پاسخ خود پاسخ می دهد.

پاسخ ها در حساب پیامکی شما ذخیره می شوند و می توانند بصورت زنده مشاهده شوند. همچنین می توانید در صورت تمایل پاسخ ها را از طریق پست الکترونیکی برای خود ارسال کنید یا به یک آدرس وب ارسال کنید.

بازاریاب متنی شماره پاسخ متنی را در اختیار شما قرار می دهد که باید به عنوان نام فرستنده تنظیم کنید تا افراد بتوانند پاسخ دهند.

160 حرف برای رساندن پیام ما زیاد نیست. آیا می توانیم متن طولانی تری ارسال کنیم؟
بله . می توانید متنی حداکثر 614 نویسه یا 4 پیام متنی استاندارد ارسال کنید. اگر پیام شما بیش از 160 نویسه داشته باشد ، از بیش از 1 اعتبار نوشتاری استفاده می کند. پیامک های بلندتر به صورت 1 پیام بر روی تلفن همراه وارد می شوند.

آیا زمان مناسبی برای ارسال کمپین پیامکی من در روز وجود دارد؟
برای پاسخ به این سوال باید مانند مشتری فکر کنید. برای بیشتر افراد شاغل تنها فرصتی در طول روز برای مرتب کردن مسائل شخصی در هنگام استراحت ناهار است. هدف داشته باشید که کمپین پیام کوتاه خود را از ساعت 12 تا 14 وارد کنید. در صورت امکان از دوشنبه ها خودداری کنید زیرا ثابت شده کمترین روز هفته است.

چگونه می توانم پیام های خود را دریافت کنم؟
برای هر کمپین متنی که ارسال می کنید ، گزارش تحویل به طور خودکار ایجاد می شود. در اینجا همه شماره های موبایلی که به آنها فرستاده اید لیست شده و نتیجه ای برای هر یک ارائه می شود. (تحویل داده شده ، تحویل داده نشده یا در انتظار تعلیق است.) پیام هایی که "تحویل داده نشده اند" نشان می دهند که شماره ای که سعی کرده اید برای آن ارسال کنید نادرست است یا دیگر فعال نیست. می توانید شماره های "تحویل داده نشده" را از پایگاه داده خود حذف کنید تا دوباره متنی را به شماره های غیرفعال ارسال نکنید. این یک روش عالی برای تمیز کردن داده های شما و پس انداز در هزینه های بعدی است.

چگونه مشتریان من می توانند از دریافت تبلیغات پیامکی بیشتر انصراف دهند؟
اجازه دادن به مردم برای انتخاب کردن از مبارزات انتخاباتی شما بسیار مهم است. هیچ چیزی بیشتر از این که مشتریان بتوانند اشتراک خود را در هشدارهای پیامکی شما دشوار کنند ، باعث آزردگی شما خواهد شد.

بازاریاب متن یک سرویس انصراف از متن را در حساب بازاریابی پیامکی استاندارد قرار داده است که برای هر مشتری رایگان است. برای حساب یا برای سیستم انصراف هیچ هزینه راه اندازی یا ماهیانه ای وجود ندارد. این سیستم با استفاده از یک کلمه کلیدی کار می کند که مشتری آن را به یک کد کوتاه 5 رقمی ارسال می کند. یک متن خروجی با انصراف ممکن است با موارد زیر پایان یابد… " برای متوقف کردن متن ، پاسخ STOP".

هنگامی که مشتری پاسخ خود را ارسال می کند ، شماره تلفن وی سپس در یک پایگاه داده در حساب مشتری ذخیره می شود. هر بار که یک کمپین پیامکی ارسال می شود ، سیستم لیست انصراف را بررسی می کند و هر شماره ای را که در پایگاه داده انصراف ظاهر می شود ، حذف می کند. بنابراین ، اگر کسی از دریافت پیامک انصراف داده باشد ، حساب شما اجازه ارسال پیام دیگری به آن شماره را نمی دهد.

آیا می توانم گزینه پاسخ متنی را در بازاریابی و تبلیغات خود قرار دهم؟
آره. اگر این گزینه را به مردم بدهید ، تقریباً نیمی از آنها تصمیم می گیرند که با پیامک به تبلیغات و بازاریابی شما پاسخ دهند.

گواهینامه های سبز خود را افزایش دهید
استفاده از متن به عنوان بخشی از استراتژی ارتباطی شما می تواند پیام قوی محیطی را ارائه دهد صنعت خودرو سالانه میلیاردها قطعه نامه از طریق Royal Mail هل می دهد. این ارقام واقعاً هشدار دهنده هستند و با استفاده از پیام کوتاه در صورت امکان برای جایگزینی موارد پست شده ، پس انداز می تواند بسیار چشمگیر باشد.

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

 

جزئیات خدمات

بازاریابی پیامکی یکی از مهمترین روشهای نوین در نظر گرفته شده توسط شرکتها و موسسات تجاری برای معرفی فعالیتها و محصولاتشان به منظور جلب مشتری بیشتر و افزایش فروش است.
ما در (شرکت سهلا) به خدمات تبلیغات پیامکی توجه زیادی می کنیم ، زیرا تیم ویژه ای در بخش تبلیغات از طریق پیام کوتاه داریم که به مشتریان مشاوره بازاریابی می دهیم و آنها را در موفقیت کمپین تبلیغاتی یاری می دهیم.

بازاریابی پیامکی به دلایل زیادی یکی از بهترین روش های بازاریابی در نظر گرفته شده است

- کم هزینه 
- فیلتر شدید اعداد هدف
- نشان دادن نام شرکت به عنوان عنوان پیام  
- امکان رسیدن به بیشترین مخاطب با هزینه کم و مدت زمان کوتاه
- امکان هدف قرار دادن بخشی از جامعه با توجه به گروه (مردان - زنان) - عمومی - دانش آموزان دختر و پسر - معلمان و معلمان - کارمندان و کارمندان - بازرگانان - م institutionsسسات و شرکت ها .... و غیره)
- امکان تعیین منطقه جغرافیایی با توجه به شهر
- امکان تقسیم تبلیغات تبلیغاتی با تعیین زمان ارسال پیام های تبلیغاتی به طوری که از این تبلیغات سود بیشتری ببرند و برای بازده بالاتر
- امکان هدایت مجدد پیام های تبلیغاتی توسط گیرنده به دوست یا یکی دیگر از بستگان
- میزان خواندن تبلیغات 98٪ در مقایسه با سایر تبلیغات است
به طور متوسط ​​افراد روزانه 150 بار تلفن همراه خود را بررسی می کنند ، علاوه بر این که دستگاه تلفن همراه در دسترس 14 ساعت در روز است.

 

ما می توانیم در زمینه تبلیغات از طریق پیام کوتاه چه پیشنهادی به شما بدهیم؟

  • آیا می خواهید مشتری های بیشتری جذب کنید؟
  •  
  • آیا می خواهید محصول خود را به بازار عرضه کنید و فعالیت خود را به طیف وسیعی از جامعه معرفی کنید؟
  •  
  • آیا می خواهید به راحتی و با هزینه کمتر فروش خود را افزایش دهید؟
  •  
  • آیا می خواهید در مدت زمان کوتاهی به مشتریان جدید برسید؟

 

ما بسته های پیام را با قیمت های رقابتی در اختیار شما قرار می دهیم و یک بانک اطلاعاتی داریم که براساس شهر و گروه فیلتر شده است 

ما در شرکت سهلا تیم کاملی داریم که در زمینه بازاریابی از طریق پیام های متنی تخصص دارد و مشاوره های رایگان بسیاری را برای بهبود اثربخشی تبلیغات و افزایش میزان موفقیت در تبلیغات تبلیغاتی به شما ارائه می دهیم.

شما می توانید همه موارد ذکر شده را به راحتی به دست آورید. فقط بسته پیام رسانی ، شهر و گروه مورد نظر را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید و بقیه را از طریق پیام های ما در تیم تبلیغات بگذارید

 

بهترین-پنل-اس-ام-اس-را- از وب وان -انتخاب-کنید

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

 مانند رایانه های جیبی یا حتی گاهی اوقات حتی رایانه های رومیزی) در دسترس است و امکان ارسال پیام کوتاه (که به آن پیام کوتاه یا پیام کوتاه نیز گفته می شود) را می دهد. محاوره ای بیشتر (و متن یا حتی نوشتاری) بین تلفن های همراه ، سایر دستگاه های تلفن همراه و حتی تلفن های ثابت. اصطلاح پیام متنی و انواع آن بیشتر در آمریکای شمالی ، انگلستان و فیلیپین استفاده می شود ، در حالی که بیشتر کشورهای دیگر اصطلاح پیام کوتاه را ترجیح می دهند. پیام های متنی اغلب برای تعامل با سیستم های خودکار مانند سفارش محصولات و خدمات تلفن های همراه یا شرکت در مسابقات استفاده می شوند.

پنل پیام کوتاه چیست؟

تاریخ

مانند اکثر سرویس های GSM و سایر واحدهای عملکردی ، هیچ فردی نمی تواند کنترل والدین پیامکی را ادعا کند. این ممکن است مفید باشد که توجه داشته باشید ، با توجه به اینکه چنین تلاش هایی ممکن است هنوز هم قابل مشاهده باشد - همچنین از سوی افرادی که هرگز در کار GSM با پیام کوتاه مشارکت نداشته اند. ایده اضافه کردن پیام های متنی به خدمات کاربران تلفن همراه در بسیاری از جوامع خدمات ارتباطات سیار در اوایل دهه 1980 نهفته بود. متخصصان بسیاری از این جوامع در بحث درباره خدمات GSM مشارکت داشتند. بیشتر اس ام اس به عنوان راهی برای هشدار دادن به یک کاربر شخصی تلفن همراه ، به عنوان مثال در مورد پیام صوتی ورودی ، فکر می کردند ، در حالی که دیگران برنامه های پیچیده تری مانند دورسنجی را در ذهن خود داشتند. با این حال ، تعداد کمی معتقدند که پیامک به عنوان راهی برای ارسال پیامک از یک کاربر تلفن همراه به کاربر دیگر استفاده می شود.

اولین پیام کوتاه پیامکی از طریق شبکه Vodafone GSM در انگلستان در 3 دسامبر 1992 از نیل پاپورث از گروه Sema (با استفاده از رایانه شخصی) به ریچارد جارویس از وودافون (با استفاده از تلفن Orbitel 901) ارسال شد. متن پیام "تولدت مبارک" بود. اولین پیامک نوشته شده روی تلفن GSM توسط ریکو پیکونن ، دانشجوی مهندسی نوکیا ، در سال 1993 ارسال شده است.

رشد اولیه کند بود و در سال 1995 مشتریان به طور متوسط ​​هر ماه 0.4 پیام برای هر مشتری GSM ارسال می کردند. یکی از عوامل کاهش سرعت پیام های متنی اس ام اس این است که اپراتورها در تنظیم سیستم های شارژ به ویژه برای مشترکان اعتباری کند عمل کرده و تقلب در صورتحساب را که با تغییر تنظیمات پیام کوتاه در تلفن های منفرد امکان استفاده از پیام کوتاه برای اپراتورهای دیگر را داشت ، از بین بردند. با گذشت زمان ، این مسئله به جای صورتحساب در SMSC و ویژگی های جدید در SMSCS با صدور صورتحساب حل شد تا به کاربران تلفن همراه خارجی اجازه جلوگیری از ارسال پیام از طریق آن را بدهد. مثالی از شرکت های نوآور در این زمینه OsinetS.A است. در پایان سال 2000 ، تعداد متوسط ​​پیام ها برای هر کاربر 35 پیام بود.

همچنین ادعا می شود این واقعیت که مشتریان رومینگ ، در روزهای ابتدایی خود ، پس از تعطیلات در خارج از کشور ، به ندرت قبض پیام کوتاه خود را دریافت می کردند ، بر پیام رسانی متنی به عنوان جایگزین تماس صوتی تأثیر داشته است.

پیام کوتاه در ابتدا به عنوان بخشی از GSM طراحی شده بود ، اما اکنون در طیف گسترده ای از شبکه ها از جمله شبکه های 3G در دسترس است. با این حال ، همه سیستم های پیام متنی از پیام کوتاه استفاده نمی کنند و برخی از برنامه های جایگزین قابل توجه برای این ایده شامل SkyMail J-Phone و نامه کوتاه NTT Docomo است که هر دو در ژاپن هستند. در ایمیل های تلفن ، همانطور که از طریق حالت i در NTT Docomo و RIM BlackBerry معمول است ، از پروتکل های نامه استاندارد مانند SMTP از طریق TCP / IP استفاده می شود.

جزییات فنی

توصیه GSM 03.41 برای ارسال پیام های "خوش آمد گویی" به تلفن های همراهی که بین کشورها در حال پرسه هستند استفاده می شود. در اینجا ، T-Mobile از یک مشترک Proximus در انگلیس و BASE از یک مشتری Orange UK در بلژیک استقبال می کند.

سرویس پیام کوتاه نقطه به نقطه (SMS-PP) در توصیه GSM 03.40 تعریف شده است. GSM 03.41 سرویس پیام کوتاه - Broadcast Cell (SMS-CB) را تعریف می کند که اجازه می دهد پیام ها (تبلیغات ، اطلاعات عمومی و غیره) برای همه کاربران تلفن همراه در یک منطقه جغرافیایی مشخص پخش شود.
پیام ها به مرکز خدمات پیام کوتاه (SMSC) ارسال می شوند که مکانیزم ذخیره سازی و ارسال را فراهم می کند. تلاش برای ارسال پیام به گیرندگان. اگر گیرنده قابل دسترسی نیست ، SMSC در صف قرار می گیرد تا پیام بعداً دوباره امتحان کند. برخی از پیامک ها گزینه "انتقال و فراموش کردن" را نیز ارائه می دهند که ارسال فقط یکبار امتحان می شود. هر دو فرآیند برای پیام های ارسال شده به تلفن همراه و Mobile Origination (MO) ، برای پیام های ارسال شده از تلفن همراه ، از Mobile Terminated (MT) پشتیبانی می شوند. ارسال پیام بهترین تلاش است ، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که پیام در واقع به گیرنده تحویل داده شود و تأخیر یا از دست دادن کامل پیام غیرمعمول نیست ، به ویژه هنگام ارسال بین شبکه ها. کاربران می توانند گزارش های تحویل را درخواست کنند ، که می تواند تأیید مثبت رسیدن پیام به گیرنده مورد نظر را ارائه دهد ،

انتقال پیامک بین SMSC و تلفن از طریق پروتکل های مختلف مانند SS7 تحت استاندارد GSM MAP یا TCP / IP در همان استاندارد انجام می شود. پیام ها با عملیات اضافی MAP forward_short_message ارسال می شوند ، جایی که به دلیل محدودیت های پروتکل سیگنالینگ با دقت 140 بایت (140 بایت = 140 * 8 بیت = 1120 بیت) طول بار حمل و نقل محدود است. در عمل ، این به 160 کاراکتر 7 بیتی ، 140 نویسه 8 بیتی یا 70 نویسه 16 بیتی ترجمه می شود. نویسه ها در زبانهایی مانند عربی ، چینی ، کره ای ، ژاپنی یا اسلاوی (مانند روسی) باید با استفاده از رمزگذاری نویسه 16 بیتی UCS-2 رمزگذاری شوند (به Unicode مراجعه کنید) داده های مسیریابی و سایر فراداده ها به اندازه بار بار اضافی هستند.

محتوای بزرگتر (معروف به پیام کوتاه یا پیام کوتاه همراه) را می توان از طریق چند پیام تقسیم بندی کرد ، در این صورت هر پیام با یک سرصفحه داده کاربر (UDH) حاوی اطلاعات هش شروع می شود. از آنجا که UDH درون محموله است ، تعداد نویسه ها در هر بخش کمتر است: 153 برای رمزگذاری 7 بیتی ، 134 برای رمزگذاری 8 بیتی و 67 برای رمزگذاری 16 بیتی. تلفن دریافت کننده سپس وظیفه جمع آوری مجدد پیام و ارائه آن به کاربر به عنوان یک پیام طولانی را دارد. در حالی که استاندارد از نظر تئوری حداکثر 255 بخش را مجاز می داند ، پیام های 6 تا 8 حد عملی است و پیام های طولانی معادل چندین پیام کوتاه در نظر گرفته می شوند.

پیامک همچنین می تواند برای ارسال محتوای باینری مانند آهنگ های زنگ یا آرم ، و همچنین برنامه نویسی OTA یا داده های پیکربندی استفاده شود. چنین کاربردهایی توسعه دهنده مشخصات GSM است و چندین استاندارد رقابت وجود دارد ، اگرچه پیام های هوشمند نوکیا معمولاً رایج ترین است.

مشخصات پیامکی روشی را برای دستگاههای جانبی خارجی مانند رایانه شخصی یا رایانه جیبی برای کنترل عملکردهای پیامکی تلفن همراه تعریف می کند. ارتباط بین تجهیزات ترمینال و تلفن همراه با کابل سریال ، لینک بلوتوث ، لینک مادون قرمز و غیره قابل دستیابی است. پروتکل رابط بر اساس دستورات AT است. دستورات متداول AT شامل AT + CMGS (ارسال پیام) ، AT + CMSS (ارسال پیام از حافظه) ، AT + CMGL (لیست پیام) و AT + CMGR (خواندن پیام) است.

برخی از ارائه دهندگان خدمات بدون در نظر گرفتن توانایی دریافت پیام های متنی از طریق تماس خودکار با گیرنده و خواندن پیام با صدای بلند با استفاده از میکسر گفتار با شماره فرستنده ، توانایی ارسال پیام به تلفن ثابت را دارند.

امروزه از پیامک برای ارتباط ماشین به ماشین نیز استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک صفحه نمایش LED وجود دارد که توسط پیامک کنترل می شود و برخی از شرکت های ردیابی خودرو مانند ESITrack از پیامک برای انتقال داده یا نیازهای دورسنجی خود استفاده می کنند.

محتوای برتر

پیامک به طور گسترده برای تهیه محتوای برتر مانند هشدارهای خبری ، اطلاعات مالی ، آرم ها و آهنگ های زنگ استفاده می شود. این پیام ها با نام Premium SMS (PSMS) نیز شناخته می شوند. مشترکان برای دریافت این محتوای برتر هزینه اضافی را متحمل می شوند و این مبلغ معمولاً از طریق تقسیم درآمد یا هزینه های انتقال ثابت بین اپراتور شبکه تلفن همراه و ارائه دهنده محتوا (VASP) تقسیم می شود.

پیامک برتر نیز به طور فزاینده ای در سرویس های "دنیای واقعی" استفاده می شود. به عنوان مثال ، برخی از ماشین های فروش در حال حاضر با ارسال یک پیام کوتاه دارای امتیاز برتر اجازه پرداخت می دهند ، بنابراین هزینه کالای خریداری شده یا به صورت حساب تلفن کاربر اضافه می شود یا از اعتبارات اعتباری کاربر کسر می شود.
هنگام راه اندازی وب سایت های سرویس اسکریپت ، نوع جدیدی از محتوای "حق بیمه رایگان" یا "نصب مختلط" ظاهر شد. این سایتها به کاربران ثبت نام شده اجازه می دهد هنگام نمایش موارد مورد علاقه خود یا ارسال موارد جدید ، پیام های متنی رایگان دریافت کنند.

محبوبیت

خدمات پیام کوتاه در سراسر جهان بسیار سریع در حال توسعه هستند. در سال 2000 ، فقط 17 میلیارد پیام کوتاه ارسال شده است. در سال 2001 ، این تعداد به 250 میلیارد رسید و تا اواسط سال 2004 ، پیام های SMS با نرخ 500 میلیارد پیام سالانه ارسال می شدند. با هزینه 0.10 دلار برای هر پیام ، بیش از 50 میلیارد دلار درآمد برای اپراتورهای تلفن همراه ایجاد می کند و تقریباً 100 پیام کوتاه را برای هر شخص در جهان نشان می دهد.

پیام رسانی متنی پیامکی به ویژه در اروپا و آسیا (به استثنای ژاپن ؛ به زیر مراجعه کنید) ، استرالیا و نیوزیلند بسیار محبوب است. از محبوبیت کافی برخوردار شد به طوری که اصطلاح پیام متنی (به عنوان فعلی به معنای فعل کاربران تلفن همراه ارسال پیام کوتاه به جلو و عقب استفاده می شود) وارد واژه نامه رایج شد. در چین پیامک بسیار پرطرفدار است و سود زیادی را برای تأمین کنندگان خدمات به ارمغان آورده است (18 میلیارد پیام کوتاه در سال 2001 ارسال شده است). پیامک در هند بسیار محبوب است ، جایی که جوانان اغلب پیام های متنی زیادی می فرستند ، شرکت ها هشدارها ، سرگرمی ها ، اخبار ، به روزرسانی امتیازات کریکت ، رزروهای راه آهن / هواپیمایی ، قبض های تلفن همراه و همچنین بانکداری پیام کوتاه را ارائه می دهند. .

پیام کوتاه متنی پیام کوتاه یک موفقیت عادی بود که تقریباً همه افراد در صنعت موبایل را به خود جلب کرد. تعداد کمی از مردم انتظار داشتند که این سرویس آسان برای استفاده مفید باشد. اپراتورهای شبکه حتی پس از موفقیت در پیام کوتاه هیچ تبلیغ و تبلیغ SMS ندارند. تبلیغات پیامکی از نمایش تاجران با لباس پیامکی به تبلیغات صورتی روشن و زرد با هدف بازارهای جوانان که پیامک را پذیرفته اند تبدیل شده است.

پیام کوتاه پیروزی مصرف کننده بود - هر نسلی به فناوری نیاز دارد که بتواند مانند ارتباط با خود از آن استفاده کند - و آنها پیامک را ایجاد کردند. از قضا ، به دلیل دشواری استفاده از پیام کوتاه ، جوانان گفتند که بر رابط ماشین انسان و سایر مسائل غلبه می کنند و به هر حال از این سرویس استفاده می کنند. این واقعیت که موانع یادگیری سرویس بسیار زیاد بود به این دلیل بود که والدین ، ​​معلمان و دیگر شخصیت های بزرگسال بعید ، قادر و مایل به استفاده از این سرویس نبودند.

الفبای کاملاً جدیدی ظاهر شد زیرا ورود پیام های کوتاه مدت زیادی طول کشید و کاملاً تعجب آور بود زیرا مردم سعی کردند هرچه بیشتر با فقط چند کلید زدن بگویند. میانبرهایی مانند "CU L8er" برای "بعداً می بینیم" ظاهر شده اند تا باعث صرفه جویی در وقت و سرما شوند. استفاده از لبخند برای کاهش تأخیر متوسط ​​و کمک به نشان دادن روحیه فرد به روشی که با متن معمولی دشوار بود ، به امری عادی تبدیل شده است.

استفاده از تعرفه های اعتباری تلفن های همراه که مردم می توانند برای زمان پخش از قبل پرداخت کنند و بنابراین هزینه های خود را بر روی تلفن همراه کنترل کنند ، کاتالیزوری بود که دریافت پیام کوتاه را تسریع می کرد. اپراتورهای شبکه از نظر فنی قادر به دریافت پیش پرداخت مشتریان برای پیامک های مورد استفاده خود نبودند زیرا ارتباطات بین سیستم اعتباری و سیستم صورتحساب و مراکز پیام کوتاه وجود نداشت. اپراتورهای شبکه بی سر و صدا پاسخ داده اند - حتی اگر تلفن های پیش پرداخت از این سرویس پشتیبانی می کنند ، در متن پیش پرداخت به هیچ وجه پیام های متنی SMS ذکر نشده است. یک چیز مطمئناً است که این روزها با انقلاب اینترنت در انتشار اطلاعات ، جوانان روزنه هایی از این دست را خواهند شناخت. و آنها این کار را کردند. ناگهان میلیون ها پیام کوتاه متنی ارسال شد - با برخی اشتراک های جداگانه تلفن های همراه ، فقط هزاران پیامک در ماه ایجاد می شود که تولیدکننده پیام های خودکار ایجاد می کنند. اپراتورهای شبکه با فروشندگان سیستم عامل خود تلاش کردند تا این مشکل را برطرف کنند و با استفاده از سیستم اعتباری هزینه های پیامکی را برای مشتریان پیاده سازی کنند. در همین حال ، پیامک در آغوش گرفته و پخش می شد و مردم از آن استفاده می کردند زیرا هیچ هزینه ای نداشت ، در حالی که انجام همان درمان با استفاده از صدا به وضوح هزینه آن را نیز در پی داشت. در پایان ، پس از چند ماه ، سرانجام اپراتورهای شبکه به کار پرداختند و توانستند هزینه های پیامکی را برای کاربران اعتباری اعمال کنند ، به این ترتیب آنها می توانند مانده هزینه پیش پرداخت را با هزینه پیام کوتاه کاهش دهند. اپراتورهای شبکه با فروشندگان سیستم عامل خود تلاش کردند تا این مشکل را حل کنند و با استفاده از سیستم اعتباری هزینه های پیامکی را برای مشتریان پیاده سازی کنند. در همین حال ، پیامک در آغوش گرفته و پخش می شد و مردم از آن استفاده می کردند زیرا هیچ هزینه ای نداشت ، در حالی که انجام همان درمان با استفاده از صدا به وضوح هزینه آن را نیز در پی داشت. در پایان ، پس از چند ماه ، سرانجام اپراتورهای شبکه به کار پرداختند و توانستند هزینه های پیام کوتاه را برای کاربران اعتباری اعمال کنند ، تا بتوانند با هزینه پیام کوتاه مانده تعادل پیش پرداخت را کاهش دهند. اپراتورهای شبکه با فروشندگان سیستم عامل خود تلاش کردند تا این مشکل را حل کنند و با استفاده از سیستم اعتباری هزینه های پیامکی را برای مشتریان پیاده سازی کنند. در همین حال ، پیامک در آغوش گرفته و پخش می شد ، و مردم از آن استفاده می کردند زیرا هزینه ای نداشت ، در حالی که انجام همان درمان با استفاده از صدا به وضوح هزینه آن را نیز در پی داشت. در پایان ، پس از چند ماه ، سرانجام اپراتورهای شبکه دست به کار شدند و توانستند هزینه های پیامکی را برای کاربران اعتباری اعمال کنند تا بتوانند با هزینه پیامک ، مانده اعتباری را کاهش دهند. اپراتورهای شبکه با فروشندگان سیستم عامل خود برای حل این مشکل و اجرای هزینه پیام کوتاه برای مشتریان با استفاده از سیستم پیش پرداخت کار کردند. در همین حال ، پیامک در آغوش گرفته و پخش می شد ، و مردم از آن استفاده می کردند زیرا هزینه ای نداشت ، در حالی که انجام همان معامله با استفاده از صدا به وضوح هزینه آن را در پی داشت. در پایان ، پس از چند ماه ، سرانجام اپراتورهای شبکه دست به کار شدند و توانستند هزینه های پیامکی را برای کاربران اعتباری اعمال کنند ، تا بتوانند با هزینه پیامک ، مانده اعتباری را کاهش دهند. اپراتورهای شبکه با فروشندگان سیستم عامل خود تلاش کردند تا این مشکل را برطرف کنند و با استفاده از سیستم اعتباری هزینه های پیامکی را برای مشتریان پیاده سازی کنند. در همین حال ، پیامک در آغوش گرفته و پخش می شد و مردم از آن استفاده می کردند زیرا هیچ هزینه ای نداشت ، در حالی که انجام همان درمان با استفاده از صدا به وضوح هزینه آن را نیز در پی داشت. در پایان ، پس از چند ماه ، سرانجام اپراتورهای شبکه شروع به کار کردند و توانستند هزینه های پیامکی را برای کاربران اعتباری اعمال کنند ، به این ترتیب آنها می توانند مانده هزینه پیش پرداخت را با هزینه پیام کوتاه کاهش دهند.

پس از آن ، کمپین توزیع پیام کوتاه به طور کلی ارسال می شود ، بنابراین هر کسی که از پیام کوتاه استفاده می کند ، یک پیام متنی دریافت می کند که به آنها اطلاع می دهد از یک تاریخ خاص ، هزینه پیام کوتاه دریافت می شود. این امر منجر به کاهش فوری و طولانی مدت استفاده از پیامک به 25٪ تا 40٪ سطح قبل از شارژ شد زیرا افراد ناگهان استفاده یا استفاده از پیامک را متوقف کردند. سپس یک چیز جالب اتفاق افتاد - حجم پیام های SMS دوباره کم کم شروع به افزایش کرد و به سرعت به سطح قبل از شارژ رسید. حجم پیام های متنی پیامکی همچنان رشد چشمگیری داشته است ، از یک فرد ساده به سمت پیام های شخصی سوق داده می شود ، در حالی که افراد احساس و احساس خود را به یکدیگر می گویند - خدمات اطلاعاتی و سایر اقدامات مبتنی بر اپراتورها در جذب علاقه جامعه کاربران به هیچ وجه نتوانسته اند و او هرگز انجام نداده است. در حالی که رایگان بود ، پیامک به بخشی مهم در ارتباط جوانان با زندگی در زندگی روزمره تبدیل شده است. پیامک بدون این فاکتور پیش پرداخت خاموش می شد زیرا قبلاً قبلاً از آن استفاده می شد ، اما به این سرعت برطرف نمی شد.

پیامک به رشد حیرت انگیز خود در طی سال 2000 در اروپا ادامه داد ، دوره ای که صنعت تلفن همراه در تلاش برای استقرار WAP بود. اگرچه تقریباً هیچ کاری از منفعت دیگری انجام نمی شود ، اما WAP حداقل علاقه کاربران به اینترنت همراه را افزایش می دهد ، زیرا افراد سعی می کنند خدماتی را پیدا کنند که پاسخگوی نیازهای کاربران تلفن همراه باشد. شرکت هایی که از فاجعه WAP جان سالم به در بردند ، متوجه شدند که پیامک و نه WAP ، مورد و مخاطبان تجاری واضح تری دارند. تبلیغات و سایر خدمات مبتنی بر پیام کوتاه آزمایش را آغاز کردند ، زیرا شرکت ها دریافتند افرادی که می توانند از پیامک های شخصی از شخص دیگر استفاده کنند نیز می توانند به پیام های تجاری مبتنی بر پیامک دسترسی داشته باشند. موفقیت بزرگ بعدی پیام های پیام کوتاه آهنگ زنگ بود. نوکیا پروتکل پیام رسانی هوشمند را شروع کرد که به جای پیامک های استاندارد به پیام کوتاه باینری متکی بود. نوکیا انتظار داشت که از این فناوری در خدمات اطلاعاتی و توصیفی در سراسر سرویس هوایی استفاده شود و سالهاست که رو به کاهش است ، تا اینکه ناگهان در سال 2000 ، متوجه شد که برنامه های کاربردی این امکان را به کاربران می دهد تا نحوه زنگ تلفن های همراه خود را تغییر دهند. از آنجا که اپراتورهای شبکه از کفایت کافی برخوردار نبودند و قادر به ارائه تعامل منصفانه و انعطاف پذیر برای تأمین کنندگان آهنگ های زنگ نبودند ، ارائه دهندگان خدمات شروع به استفاده از سیستم عامل های صوتی با پاسخگوی تعاملی صوتی (IVR) با قیمت مناسب برای تحریک انتقال آهنگ های زنگ تلفن کردند.

پیام کوتاه یک پیروزی برای انقلاب بود - انقلابی مردمی که صنعت تلفن همراه هیچ ارتباطی با آن نداشت و بارها و بارها به آن واکنش نشان داد. این کاملاً در تضاد با فناوری از بالا به پایین و رویکردهای صنعت به خدمات غیر فاکتور مانند WAP است. این صنعت می تواند از طریق پیام کوتاه چیزهای زیادی بیاموزد زیرا سعی دارد خدماتی غیر از صدا ایجاد کند - جای تعجب نیست که تنها حالت موفقیت غیر صوتی در ژاپن نیز یک موفقیت بی سابقه و غیر منتظره بوده است. صنعت موبایل بهتر می داند که موفقیت بدون گوش دادن شامل ایجاد فضای مناسب برای موفقیت خدمات ، اطمینان از پیاده سازی همه استانداردهای باز یکسان ، اجرای روشهای پرداخت صحیح و مجازاتهای کوچک و تشخیص اینکه ساختن یک توده حیاتی مهم مدتی طول می کشد ، کاربرد. صنعت موبایل باید درک کند که می تواند با انصراف از کنترل جوامع کاربر نهایی و توسعه برنامه ها و خدمات ، انقلاب اینترنت موبایل را به تأخیر بیندازد - یا اینکه این امر به زور توسط بازارها انجام خواهد شد. در هر صورت ، انقلاب عدم خشونت فرا خواهد رسید

  • xebohak860 xebohak860