پنل sms

  • ۰
  • ۰

 

پیامک معاملاتی به پیامک هایی که شرکت ها برای مشتریان خود ارسال می کنند و اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از محصول یا خدمات آنها را ارائه می دهند ، گفته می شود. نمونه هایی از پیام های متنی معاملاتی که اغلب از طریق یک شرکت پیام کوتاه ارسال می شوند ، شامل موارد مربوط به صورت حساب مشتری و مانده حساب ، تأیید سفارش ، ارسال ، ردیابی و تحویل اطلاعات یا پیام های حاوی پیوندهایی است که مشتریان را قادر به بازنشانی رمز عبور می کنند.

 

مزایای پیامک برای ارسال اطلاعات معامله

ارسال اطلاعات معاملاتی از طریق پیام کوتاه به مشتریان به جای روش های سنتی مانند تلفن ، نامه یا ایمیل ، مزایای بسیاری دارد

این پلت فرم ارتباطی انتخابی برای مصرف کنندگان است:   یک تحقیق هریس نظرسنجی نشان داد که 64٪ از بزرگسالان آمریکایی با پیام کوتاه می گویند که تعامل با شرکت ها را از طریق پیام کوتاه ترجیح می دهند تا تلفن. این تعداد برای بزرگسالان 18 تا 34 سال به 76 درصد افزایش یافت. پیام کوتاه یک کانال غیر سرزده است ، به گیرندگان اجازه می دهد اطلاعات را به موقع دریافت و هضم کنند. با این حال ، 95٪ پیام های متنی پیام کوتاه در واقع در عرض 5 دقیقه از دریافت آنها باز می شوند.

کارایی -   با استفاده از نرم افزار مدرن پیام کوتاه ، تنظیم پیام کوتاه برای معاملات نسبتاً سریع و آسان است. پس از تأسیس ، حداقل نیروی انسانی مورد نیاز است ، که شرکت ها را قادر می سازد منابع خود را به سایر حوزه های تجاری هدایت کنند. 

کارایی -   بیش از 98٪ پیام های متنی باز می شوند. این امر باعث می شود پیام کوتاه متنی به موثرترین سیستم برای برقراری ارتباط با مشتریان تبدیل شود. این امر به ویژه هنگام ارسال اطلاعات مهم معامله مهم است.

سرعت  - پیامک برای معاملات معمولاً به زمان حساس است ، بنابراین استفاده از بستری که امکان ارسال و دریافت سریع اطلاعات را برای مشاغل فراهم می کند ضروری می کند. پیامک های معاملاتی توسط عوامل محرک فعال شده و پیام ها می توانند تقریباً فوری برای مشتریها ارسال شوند. علاوه بر این ، 95 درصد پیام های متنی در عرض چند دقیقه از دریافت آنها باز می شود و به مشتریان امکان می دهد بلافاصله پاسخ دهند.

راحتی   - 90٪ بزرگسالان تلفن همراه خود را همیشه در دست دارند. برخلاف ایمیل ، ارسال و دریافت پیام برای مشتریان در هر زمان از روز آسان است - نه فقط زمانی که آنها مقابل کامپیوتر نشسته اند یا برای برقراری تماس تلفنی در دسترس هستند. این باعث می شود پیام کوتاه یک کانال بسیار مناسب برای برقراری ارتباط معاملات باشد.

وفاداری:   پیامک در معاملات می تواند به تسهیل روابط عمیق با مشتریان کمک کند و فرصت ارزشمند بازاریابی را فراهم کند. پس از انجام معامله ، اطلاع و تعامل مشتریان از طریق پیام کوتاه می تواند به ایجاد ارتباط مستقیم بین برند و مصرف کننده ، افزایش تجربه مشتری و ایجاد وفاداری و در نتیجه افزایش فروش کمک کند.

برنامه های پیام کوتاه متنی چگونه کار می کنند

برای فعال کردن پیام کوتاه برای انجام معاملات از طریق یک شرکت پیام کوتاه ، شما به یک پروتکل SMPP (Simple Messaging-to-Peer) نیاز دارید که می تواند به عنوان یک موتور رله عمل کند. SMPP که یک پروتکل سطح 7 TCP / IP است ، مانند ستون فقرات قوی عمل می کند ، امکان ارسال سریع و کارآمد پیام را می دهد.

اکثر شرکت ها ، برنامه ها یا ارائه دهندگان SaaS با ارائه دهنده دروازه SMS تماس می گیرند تا پیام های متنی SMS را برای معاملات ارسال کنند و از قابلیت های آنها استفاده کنند. معمولاً ، مجتمع ها طیف وسیعی از گزینه های ادغام مانند SMPP ، HTTP ، REST متصل و SOAP را همراه با سایر گزینه ها با موارد استفاده خاص مانند MMS API و تلفیق ایمیل به پیامک در نظر می گیرند. در بیشتر موارد ، پیامک های معاملاتی می توانند یک پلاگین و برنامه ساده باشند که در بالای هر سیستم قرار دارد. با این حال ، برخی از سازمان های متمرکز بر امنیت ، مانند بانک ها و م institutionsسسات مالی ، به منظور اطمینان از انتقال خود ، به دنبال ادغام RESTful یا SOAP هستند. در نهایت ، برای برقراری ارتباط با سیستم فرستنده به یک راه حل API نیاز است و بنابراین این ماژول پیام کوتاه را برای تراکنش ها امکان پذیر می کند.

پس از برقراری این ارتباط ، از فرستندگان پیام کوتاه یا کاربران خدمات خواسته می شود که گردش کاری متناسب با نیازهای تجاری آنها را طراحی کرده و آنها را به روشی نصب کنند تا معاملات از طریق پیام کوتاه تأیید شود.

نمونه هایی از پیام های معاملاتی پیام کوتاه:

  • عزیز first_name٪ ، در اینجا مانده حساب شما 45.32 دلار است. با احترام. صفر بانک! متن را تا انتها متوقف کنید
  • عزیز٪ first_name٪. بانک اعتباری: حساب کارت اعتباری شما قدیمی است. لطفاً امروز پرداخت را انجام دهید. Visa-xxxx متن STOP را برای پایان دادن به

در اینجا اقدامات احتیاطی و شرایط لازم برای ارسال پیام کوتاه اس ام اس است

  • برای جلوگیری از هزینه های حقوقی پرهزینه ، همیشه یک بانک اطلاعاتی تمیز از مشتریان مشترک خود داشته باشید و در صورت شکایت توسط گیرنده می توانید آن را به عنوان مدرک ارائه دهید.
  • به هیچ یک از کانال های معاملاتی خود هیچ پیام تبلیغاتی ارسال نکنید
  • مزیت این است که از آنجا که این پیامک ها برای بازاریابی و تبلیغات در نظر گرفته نشده اند ، شماره هایی که در فهرست تماس ملی قرار دارند این پیام ها را دریافت می کنند.
  • اطلاعات فوری و جمع آوری شده را به افراد ارائه دهید ، برای مثال ارسال پیام کوتاه و اعلان های فوری به دانش آموزان و والدین.
  • پیامک معاملات را می توانید در هر زمان و بدون محدودیت زمانی ارسال کنید.

ویژگی های برنامه پیام کوتاه

  • ویژگی های برنامه پیام کوتاه
  • بازاریابی پیامکی مطابق با نام شرکت شما
  • برنامه آنلاین
  • پشتیبانی کامل از ارسال پیام کوتاه به زبان های انگلیسی / عربی / زبان های دیگر
  • دفترچه تلفن می تواند مخاطبین را ذخیره کند و همچنین مخاطبین را به صورت گروهی مدیریت کند
  • کاربر ممکن است قادر باشد پیام های متنی انفرادی یا انبوه ارسال کند
  • کاربر پس از استفاده از مرورگر اینترنت می تواند پیام های متنی انبوه را از هر رایانه ای ارسال کند
  • تسهیلات ادغام در برنامه های موجود وب / دسک تاپ
  • مشاهده سابقه پیام و گزارش تحویل
  • اطلاعات اعتبارات را مشاهده کنید
  • ۹۹/۱۰/۰۵
  • xebohak860 xebohak860

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی