پنل sms

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اکثر پاوربانک ها از نظر تئوری بسیار شبیه به هم هستند: همه آنها پس از شارژ شدن، برق را به دستگاه دیگری تامین می کنند. اما با وجود ویژگی‌ها، قیمت‌ها و برندهای مختلف، انتخاب بهترین پاوربانک برای شما ممکن است گیج‌کننده باشد. لیست زیر ما به وضوح تفاوت های بین هر محصول از جمله ظرفیت باتری، پورت های برق و اندازه فیزیکی را نشان می دهد تا به شما در انتخاب و همچنین برخی از جوانب مثبت و منفی کمک کند.

شناخت بهترین برند پاوربانک‌ در سال 2022 در بین این همه برندهای معتبر و جهانی کار ساده ای نیست. در این مقاله با توجه به آمار فروش و نظرسنجی های افراد، در مورد بهترین برند پاور بانک‌ اطلاعاتی آورده شده است.

بهترین مارک پاوربانک‌ چیست

بهترین مارک پاوربانک‌ برای استفاده همه مردم مارک انکر و شیائومی می باشد. برای انتخاب کردن یک پاور بانک به عنوان بهترین باید به خصوصیات آن خیلی توجه کرد. یکی از این خصوصیت ها ظرفیت پاور بانک می باشد، که تنوع بسیار بالایی دارد و باید به تناسب آن با دستگاهی که میخواهید شارژ کنید توجه نمایید. دومین خصوصیت وزن این شارژر های همراه می باشد. تعداد پورت ها هم نقش پر رنگی در کارکرد پاور بانک‌ ها دارند. در این قسمت از مقاله دو مارک از بهترین پاوربانک‌‌  های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم. مارک شیائومی که قبلاً درباره آن توضیحاتی ارائه دادیم و مارک انکر.
 

بهترین مارک پاوربانک‌


پاوربانک‌ انکر  A1215 دارایmAh  13000 ظرفیت و 240 گرم وزن می باشد. این نوع پاور بانک برای استفاده روزانه بسیار مناسب و متعادل می باشد. وزن این مدل نسبت به بقیه مدل های مارک انکر کمتر است و دو درگاه خروجی دارد. پاور بانک انکرA1215 جهت زیاد شدن سرعت شارژ و ممانعت از کم شدن ولتاژ از Power IQ و ولتاژ  Boost استفاده می کند.

مطالعه بیشتر: پاوربانک چیست؟

بهترین پاوربانک‌ شیائومی

پاوربانک‌ شیائومی مدل PLM07ZM  که با نام Pro Mi Power Bank 3 هم در بین فروشندگان شناخته شده است، از بهترین و کاربردی ترین پاور بانک های شیائومی می باشد. این شارژر همراه با توان ۴۵ وات بسیار سریع شارژ می شود. همچنین دارای شارژ سریع دو طرفه می باشد. شارژ لپ تاپ و دستگاههای با ولتاژ بالا و همچنین شارژ دستگاههای با ولتاژ پایین مثل: هندزفری و ساعت با این پاور بانک امکان پذیر است. این دستگاه در برابر اتصالات کوتاه، افزایش دما و ... مقاوم می باشد. جنس بدنه این پاوربانک‌ ها پلاستیکی است‌.
 

بهترین پاوربانک‌ شیائومی

بهترین پاوربانک‌ انکر

انکر معمولاً محصولاتی با کیفیت تولید می کند. این برند در تولید لوازم جانبی مخصوصاً پاوربانک‌ متخصص است. پاور بانک های مدل A1281 و A1374 جزو بهترین پاور بانک های انکر می باشد. این دو مدل شارژر همراه همه استاندارد های مربوط به شارژ را دارند‌.‌ این پاور بانک ها از قابلیت شارژ سریع، امنیت و بدنه ای از جنس پلاستیک برخوردار است. A1374  دارای ظرفیت بالا و تعداد بالای درگاه خروجی می باشد.
 

بهترین پاوربانک‌ انکر

بهترین پاوربانک‌ انرجایزر

شرکت انرجایزر در زمینه ساخت و ارائه باتری شناخته شده می باشد. تولیدات این شرکت بسیار متنوع  و با کیفیت هستند. پاوربانک‌  انرجایزر مدل UE10044PQ از بین پاور بانک های تولیدی این شرکت بهترین می باشد. این شارژر همراه ظرفیتی معادل mAh ۱۰۰۰۰  دارد. این مدل را به خاطر پشتیبانی کردن از تمام استانداردهای ضروری برای شارژ مثل شارژ ایمن، شارژ دو طرفه و سریع و ... به عنوان بهترین انتخاب کردیم.
 

بهترین پاوربانک‌ انرجایزر

بهترین پاوربانک‌ برای گوشی سامسونگ

سامسونگ یک شرکت کره‌ ای با اعتبار و تجربه فراوان است. این شرکت در ساخت اکثر محصولات موفق عمل کرده است، همچنین طرفداران زیادی دارد. در زمینه تولید پاوربانک‌ سامسونگ، مدل  EB-U3300 بهترین محصول این شرکت می باشد. این شارژر همراه دارایm Ah  ۱۰۰۰۰ ظرفیت است. همچنین قابلیت شارژ کردن بی سیم هم دارد. بدنه این شارژر از فلز بسیار با کیفیتی ساخته شده است. امتیازات دیگر این شارژر همراه، قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی کردن از اکثریت استاندارد های شارژ می باشد.

بهترین پاوربانک‌ برای آیفون

انتقادی که به گوشی های آیفون قبلاً وارد می شد، ظرفیت پایین باتری ‌های آنها بود. البته امروزه گوشی های جدید کمتر مشکلات باتری دارند. به هر حال استفاده از پاوربانک‌ برای این گوشی ها ضروری می باشد، مخصوصاً زمانی که زیاد از آنها استفاده می کنید. پاوربانک انکر مدل PowerCore یکی از بهترین پاور بانک ها برای گوشی آیفون است. این گوشی برعکس ظاهر درشتش، وزن کمی دارد و می تواند چند بار گوشی آیفون را شارژ کند. روکش مات این محصول باعث حمل آسان آن شده است.

بهترین پاوربانک‌ وایرلس

پاوربانک‌ های وایرلس در انواع مختلفی ساخته شده اند. این پاور بانک ها انواع مدلهای دیگر را می تواند شامل شود. تفاوت این پاور بانک با انواع دیگر در بدون سیم بودن آن است. ما با توجه به تنوع بالای مدل ها، شارژر همراه خورشیدی  E Shine مدل i26w را به عنوان بهترین نوع پاور بانک وایرلس انتخاب کردیم. این شارژر همراه دارای ظرفیت mAh  ۲۶۸۰۰ می باشد. این مدل برای کوهنوردی و رفتن به سفر های طولانی مناسب است. باتری این دستگاه قابلیت ذخیره انرژی خورشید و استفاده از آن برای شارژ گوشی را دارد. همچنین دارای درگاه تایپ سی بوده و با استفاده از سیم میتواند با اتصال به برق هم شارژ شود. جنس بدنه شارژر همراه خورشیدی  E Shine مدل i26w لاستیک فشرده و سیلیکون است، این بدنه باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه می شود. پورت های آن دارای درپوشی می باشند که از کثیف شدن پورت ها جلوگیری می کند.

پاوربانک‌ وایرلس


این پاوربانک‌ ۴ درگاه خروجی دارد، یعنی ۴ گوشی را به صورت همزمان می تواند شارژ کند. با انرژی خورشید زمان زیادی طول می کشد تا کاملاً شارژ شود تقریباً در یک هفته صد درصد شارژ می شود. اما با انرژی برق نهایت ۹ ساعت طول بکشد.

بهترین برند پاوربانک‌ خورشیدی

پاوربانک‌ های خورشیدی معمولاً مورد علاقه طبیعت گرد ها و افراد اهل سفر می باشند. این پاور بانک ها امتیازاتی مثل شارژ شدن پاور بانک با انرژی خورشید، مقاومت در مقابل ضربه و آب و.‌‌.. دارند. پاور بانک خورشیدی راو پاور مدل RP-PB083 جزو بهترین مدل های این پاور بانک ها است. ظرفیت این مدل mAh ۲۵۰۰۰ می باشد. این شارژر همراه سه خروجی دارد، یعنی می تواند همزمان سه گوشی را شارژ کند. این نوع پاور بانک امتیازاتی مثل شارژ سریع، پشتیبانی از استاندارد های iSmart و شارژ ایمن، چراغ قوه و ... را دارد‌. این امتیازات باعث اولویت پیدا کردن آن نسبت به دیگر شارژر های همراه شده است. از طرفی به این نکته باید توجه کرد شارژ شدن دستگاه با انرژی خورشید خیلی کند صورت می گیرد. همچنین انجام شارژ سریع لپ تاپ هم با این شارژرها امکان پذیر نمی باشد.

بهترین پاوربانک‌ از نظر ظرفیت

ظرفیت و میزان توانایی ذخیره‌ کردن انرژی پاوربانک از پارامتر ‌های اصلی و اساسی می باشد که بر قیمت پاور بانک هم بسیار تأثیرگذار است. بهترین ظرفیت برای شارژ کردن هدست و دستگاههای ضعیف،  حداکثر ۱۰ هزار میلی آمپر می باشد. ولی برای شارژ کردن چند دستگاه بهترین ظرفیت برای پاور بانک ها حداقل ۲۰۰۰۰ میلی آمپر است.
مدل PLM18ZM  از پاوربانک‌ های شیائومی از بهترین محصولات بازار در این زمینه می باشد. این مدل از نظر سرعت شارژ و استفاده از تکنولوژی در اولویت نسبت به مدل های هم رده خود قرار دارد.

بهترین پاوربانک‌ فست شارژ

افرادی که فعالیت های زیادی با دستگاههای هوشمند خود انجام می دهند، همیشه به یک منبع انرژی بر شارژ کردن دستگاه خود نیاز دارند. پاوربانک‌ های فست شارژ بهترین گزینه برای استفاده این افراد است. سرعت شارژ دهی پاور بانک برای افراد با فعالیت بالا خیلی مهم می باشد. ما پاور بانک  باسئوس مدل AMBLIGHT را به عنوان بهترین شارژر همراه فست شارژ معرفی می کنیم. ظرفیت این پاور بانکmAh   ۳۰۰۰۰ است. از ویژگی های این شارژر همراه می توان ظرفیت بالای آن، داشتن درگاه های مختلف، پشتیبانی کردن از استاندارد های شارژ هوشمند و ایمن، انجام شارژ سریع و... را می توان نام برد.
 

پاوربانک‌ فست شارژ

بهترین پاوربانک‌ ۳۰۰۰۰

افرادی که دنبال ظرفیت باتری بالا و شارژ کردن چندین باره گوشی ها هستند، باید پاوربانک‌ ۳۰۰۰۰ را انتخاب کنند. همانطور که می دانید هر چه ظرفیت بالاتر باشد، پاور بانک هم بزرگتر خواهد بود و وزن بیشتری هم خواهد داشت. پس پاور بانک های ۳۰۰۰۰ را نمی توان برای مدت زیادی حمل کرد. برای خرید پاور بانک بهتر است به سراغ  برند های معتبر بروید. برند های معتبر علاوه بر ضمانت محصول، از قطعه های با کیفیت و همچنین مدارهای حفاظتی در ساختار پاور بانک استفاده می کنند.  شاید  مدارهای محافظتی در نگاه اول مهم به نظر نیایند، اما باعث محافظت از داغ شدن و رفع مشکلات شارژ شدن در دستگاه می شوند.
 برندهای معتبر برای شارژر های همراه ۳۰۰۰۰ ظرفیتی عبارتند از:

  • پاوربانک‌ یوسمز
  • باسئوس
  • نوکیا
  • انرجایزر

بهترین پاوربانک‌ ۲۰۰۰

برای معرفی بهترین پاوربانک‌‌  با ظرفیت mAh ۲۰۰۰ می توان از برند باسئوس نام برد. این پاور بانک مخصوص استفاده روزانه است، همچنین دارای وزن بسیار پایین و ابعاد کوچک می باشد. این پاوربانک‌ به راحتی در کیف و جیب جا میگیرد و برای مدت های طولانی قابل حمل است.  پاور بانک باسئوس ظرفیت پایینی دارد و بعضی گوشی ها را تا ۵۰ درصد می تواند شارژ کند. در واقع این پاوربانک‌ برای موقعیت های خیلی ضروری مناسب است که از خاموش شدن گوشی جلوگیری کند. این نوع پاور بانک هر دو سیم مربوط به گوشی های اندروید و آیفون را دارد. یعنی برای هر دو نوع گوشی قابل استفاده است. این دستگاه دارای ظاهری زیبا و فانتزی است. ظرفیت واقعی این دستگاه ۲۰۰۰ میلی آمپر می باشد.

پاوربانک‌ ارزان قیمت

اگر بخواهیم از بین تمام پاوربانک‌ ها مدلی که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی داشته باشد را معرفی کنیم، می توانیم به پاور بانک  Xiaomi Redmi PB100LZM با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کنیم. این پاور بانک از پر فروش ترین و پرطرفدارترین محصولات برند شیائومی است. این محصول ۲۴۰ گرم وزن دارد و برای استفاده های روزمره مناسب است. این شارژر همراه دارای ۲ درگاه خروجی است که میتواند به طور همزمان دو گوشی را با هم شارژ کند. باتری این پاور بانک لیتیوم پلیمری است و گوشی هایی با ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را تقریبا دو بار به صورت کامل شارژ می نماید. البته باید به این نکته هم توجه کرد که این پاور بانک برای گوش های ۱۸ وات کند عمل می کند. جنس بدنه آن پلاستیک است، درگاه تایپ سی هم دارد و قابلیت فست شارژ برای گوشی های پایین ۱۵ وات را دارد. این محصول جزو بهترین پاور بانک ها و مقرون به صرفه ترین آنهاست.

پاوربانک‌ شیائومی بهتر است یا سامسونگ ؟

امروزه با توجه به اینکه بیشتر افراد کارهایشان را با گوشی های هوشمند انجام می دهند، همیشه شارژ داشتن این گوشی ها برایشان خیلی مهم است. برای برطرف کردن نگرانی های ناشی از خاموشی دستگاه بخاطر شارژ نداشتن، میتوان از پاوربانک‌ استفاده کرد. برای انتخاب و خرید پاوربانک‌ باید به ظرفیت، وزن و قیمت آن توجه کرد. رقابت در زمینه پاوربانک‌ بیشتر بین دو برند شیائومی و سامسونگ می باشد. برای اینکه تشخیص دهید کدام برند بهتر است ما چندین خصوصیت را مورد تحقیق قرار داده ایم. این خصوصیات عبارتند از:

  1. بودجه: باید با توجه به بودجه و قیمت هر پاوربانک‌ اقدام به انتخاب آن کرد. شما باید بودجه خود را در نظر بگیرید و محصولات در یک رنج قیمت را با هم مقایسه کنید. در کل قیمت گوشی های شیائومی پایین تر از مدلهای سامسونگ می باشد.
  2. طول عمر و ماندگاری پاوربانک: لوازم جانبی با مارک شیائومی قبل از مارک سامسونگ وارد بازار شده اند. تجربه ثابت کرده است که پاوربانک‌ های برند شیائومی طول عمر بیشتری از برند سامسونگ  دارند.
  3. ساختار ظاهری: پاوربانک‌ های برند سامسونگ معمولاً از ظاهر بهتر و شیک تری نسبت به محصولات شیائومی برخوردارند.
  4. تعداد پورت ‌های پاوربانک‌: پاوربانک‌ های سامسونگ معمولاً تعداد بیشتری پورت دارند. برای افرادی که با گوشی ها و دستگاههای متعدد کار می کنند، تعداد بالای پورت های پاور بانک جزو امتیازات مثبت می باشد.

لیستی از بهترین پاور بانک ها

Anker PowerCore 20100 power bank

تصمیم گیری در مورد انتخاب شماره یک ما آسان بود. پس از آزمایش گسترده پاوربانک Anker PowerCore 20100 در Creative Bloq، مطمئن هستیم که بهترین پاور بانکی است که می توانید در حال حاضر بخرید.
از نظر سرعت شارژ، اتصال و قیمت، کاملاً درجه یک است. با ظرفیت باتری سنگین 20100 میلی آمپر ساعتی، قبل از اینکه نیاز به شارژ داشته باشید، مقدار کمی از آن را شارژ خواهید کرد. پاوربانک Anker PowerCore 20100 باریک و شیک می تواند دو دستگاه را به طور همزمان از طریق جفت پورت USB 2.4 آمپری خود شارژ کند و اگر آن دستگاه ها از PowerIQ یا VoltageBoost استفاده کنند، همه آنها را سریعتر شارژ می کند. و این بهترین تعریفی است که می‌توانیم به این پاوربانک بپردازیم: پس از مدتی امتحان کردن، نویسنده ما بیرون رفت و یکی از آنها را خرید.

iMuto 20,000mAh power bank

اگر مهم‌ترین چیزی که به دنبال آن هستید ارزش عالی در پاوربانک شماست، می‌توانیم شارژر قابل حمل iMuto Ultra High Capacity را صمیمانه توصیه کنیم. آیا به انعطاف پذیری و ویژگی ها خیلی اهمیت نمی دهید؟ این ممکن است پاور بانکی باشد که بهترین نیازهای شما را برآورده می کند.

مطمئناً، کمی در سمت سنگین‌تر است و حدود 100 گرم سنگین‌تر از انتخاب بالاست. و بله، ظرفیت کمتری نسبت به موارد فوق نیز وجود دارد (فقط 100 میلی آمپر ساعت). اما اگر به قیمت و پولی که پس انداز خواهید کرد نگاه کنید، فکر می کنیم که اینها معاوضه خوبی هستند. البته، ممکن است طراحی درشت را دوست نداشته باشید (ما دوست داریم)، و گزینه های شارژ محدود هستند. اما برای اکثر کاربرانی که خواهان یک پاوربانک مناسب با قیمت مناسب هستند، پاور بانک 20000 میلی آمپر ساعتی iMuto گزینه ای عالی است.

Anker PowerCore III Elite 25600 PD 60W

اگر یک دستگاه پر انرژی دارید، یا فقط باید یک تلفن هوشمند یا تبلت معمولی را چندین بار در یک سفر طولانی شارژ کنید، ممکن است به چیزی سنگین تر از انتخاب شماره یک ما نیاز داشته باشید. در این صورت به معرفی Anker PowerCore III Elite 25600 می پردازیم.

این پاوربانک به خاطر ظرفیت باتری 25600 میلی آمپر ساعتی آن نامگذاری شده است. این قدرت حتی برای گاز دادن کامل یک مک بوک کافی است، اگر اینقدر تمایل دارید، این یک پاور بانک ایده آل برای کسانی است که ترجیح می دهند در حال حرکت کار کنند.

Anker PowerCore III Elite 25600 با قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه، دارای یک درگاه USB-C 60 واتی و یک جفت پورت USB-A است که قادر به ارائه مجموع خروجی 18 وات بین آنهاست. همچنین یک عملکرد شارژ قطره ای وجود دارد که برای دستگاه های کم مصرف مفید است.

همانطور که انتظار دارید، این یک پاوربانک بسیار سنگین است که بیش از نیم کیلوگرم وزن دارد. برچسب قیمت آن نیز بسیار سنگین است. اما اگر به نوع قدرتی که ارائه می دهد نیاز دارید، فکر می کنیم ارزش خوبی را نشان می دهد.

INIU 10000mAh Portable Charger

کمبود بودجه؟ سپس برچسب قیمت پایین شارژر قابل حمل INIU 10000 میلی آمپر ساعتی را دوست خواهید داشت. مسلماً با نصف ظرفیت Anker PowerCore، تعداد زیادی شارژ گوشی شما را به همراه نخواهد داشت. اما این یک دستگاه باریک و مفید در هنگام بیرون رفتن است و برای دستگاه های کم مصرف مانند هدفون های بلوتوث، Fitbits و ساعت های هوشمند مناسب است.

هر دو خروجی USB-A و USB-C دارد و قادر است تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. این پاوربانک ایده‌آل برای تقویت سریع برق در پایان روز، اگر از تلفن قدیمی‌تری استفاده می‌کنید که شارژ آن را کمی کمتر نگه می‌دارد، عالی است.

Casely Power Pods

ما ظاهر این «پاور پاور» کیسلی را دوست داریم. با طیف وسیعی از طرح‌های جالب، که همگی دارای عملکرد مناسبی هستند، این یک ورود تازه به این لیست از بهترین پاوربانک‌ها است. مهم است که توجه داشته باشید که این موارد فقط در ایالات متحده موجود است.

فقط برای روشن بودن (و همانطور که اندازه کوچک ممکن است نشان دهد)، پاور پاور کیسی برای شارژ تلفن های هوشمند طراحی شده است، نه لپ تاپ ها یا تبلت های بزرگتر. با این حال، با کابل USB-C به USB (که شامل آن می شود)، این دستگاه همه کاره است. Casely Power Pod با تلفن‌های شارژ بی‌سیم Qi سازگار است و شامل تمام آیفون‌ها از سال ۸ به بعد و همچنین گوشی‌های سامسونگ و گوگل و AirPods 2، AirPods Pro و AirPods 3 می‌شود.

شما همچنین می توانید یک قاب گوشی جالب را با پاور پاد خود ست کنید، که لمس بسیار خوبی است. اگر از ظاهر مشکی مات بسیاری از پاوربانک‌های موجود در این صفحه خسته شده‌اید، این فرصتی است که کمی رنگ در دستگاه شارژ خود داشته باشید.

Mophie Powerstation Plus with built-in cables

نگران قیمت نیستید و فقط یک پاوربانک ممتاز می خواهید که بتواند تعداد زیادی چیز را همزمان شارژ کند؟ سپس این می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. دارای دو پورت USB-C و دو درگاه USB-A و همچنین شارژ بی سیم است. با مک بوک پرو سازگار است. و دارای یک صفحه نمایش OLED است تا به شما اطلاع دهد که چقدر برق در دسترس است و دستگاه شما چقدر شارژ کامل دارد.

سریع شارژ می شود - در کمتر از سه ساعت وقتی به خودی خود وصل شود. همچنین می توانید خود پاوربانک را در حین شارژ شدن دستگاه ها شارژ کنید. و در حالی که این پاوربانک بسیار گران‌تر از سایر پاوربانک‌های موجود در فهرست ما است، اگر نیاز به استفاده زیاد از دستگاه‌های خود داشته باشید، سرمایه‌گذاری می‌تواند با این امکان به شما امکان دهد که برای مدت طولانی‌تری به کار خود ادامه دهید، نتیجه خواهد داد.

ما روشن خواهیم شد، Omni 20 برای اکثر مردم بیش از حد خواهد بود. این سنگین است و قدرت بسیار کمتری نسبت به قیمت آن به شما می دهد. اما اگر نیاز به شارژ چندین دستگاه دارید و انعطاف پذیری زیادی می خواهید، برنده است.

هنگام خرید پاوربانک به چه نکاتی توجه کنم؟

هنگام انتخاب بهترین پاوربانک برای نیازهای خود، اولین نکته باید ظرفیت باتری باشد. در نظر بگیرید که چه مدت در حال حرکت خواهید بود و از چند دستگاه استفاده خواهید کرد. همچنین باید به خاطر داشته باشید که این دستگاه‌ها به عنوان لپ‌تاپ یا دوربین به انرژی بیشتری نسبت به تلفن یا تبلت برای شارژ مجدد نیاز دارند.

هنگامی که تصمیم گرفتید به چه ظرفیت باتری نیاز دارید، عامل بعدی وزن است. معمولاً وزن متناسب با ظرفیت افزایش می‌یابد، بنابراین ممکن است بخواهید تعادل برقرار کنید و مقداری از ظرفیت باتری را فدای قابلیت حمل اضافی که با یک پاوربانک سبک‌تر ارائه می‌شود، کنید.

عامل مهم دیگر سازگاری است. باید مطمئن شوید که پاور بانک واقعاً با دستگاه هایی که می خواهید شارژ کنید کار می کند. همچنین به اتصال فکر کنید. اگر احتمالاً نیاز به شارژ چندین دستگاه به طور همزمان دارید، باید بررسی کنید که پاوربانک چند نقطه شارژ دارد.

بسیاری از پاوربانک ها دارای دو یا سه پورت هستند، اما برخی از پاور بانک ها تا شش پورت را ارائه می دهند. و ارزش بررسی نوع پورت هایی را دارد که ارائه می شوند. پورت‌های USB-A این کار را انجام می‌دهند، اما نه به سرعت، در حالی که اگر بتوانید یک پاوربانک با درگاه USB-C PD پیدا کنید، دستگاه‌هایتان را خوب و سریع شارژ می‌کنید. اگر به دنبال بهترین پاوربانک تلفن هستید، نیازی به نگرانی در مورد چندین پورت نخواهید داشت.

بهترین مارک پاور بانک چیست؟

ما احساس می کنیم که Anker اغلب بهترین مارک پاوربانک است، به همین دلیل است که پاور بانک Anker PowerCore 20100 در صدر لیست ما قرار دارد. با ظرفیت زیاد، شارژ سریع و ارزش عالی، کار بیهوده ای است، مگر اینکه به دنبال ظرفیت واقعا بالا یا سازگاری خاصی باشید. چند دستگاه وجود دارد که PowerCore 20100 با آنها کار نمی کند.

Maxoak، Mophie و Belkin نیز پاوربانک های بزرگی هستند. با این حال، در مورد مارک هایی که هرگز نام آنها را نشنیده اید، محتاط باشید، به خصوص اگر نام برند مانند کسی باشد که مشتی کاشی را از کیسه اسکربل بیرون آورده و آنها را روی میز می اندازد. هزاران مورد از آنها را در آمازون خواهید یافت که انرژی زیادی را با قیمتی ناچیز ارائه می دهند. اما در حالی که برخی از آنها ممکن است معاملات واقعی باشند، شما در معرض خطر واقعی خرید چیزی هستید که به طور جدی تحویل داده نمی شود و سپس در کوتاه مدت برای شما شکست می خورد.

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد و معرفی بهترین برند های پاوربانک‌، انتخاب با شماست که کدام برند و مدل را بپسندید. باید تمام خصوصیاتی که از پاور بانک انتظار دارید را مد نظر قرار داده و با تحقیق یک برند مناسب را انتخاب کنید. سعی کنید از برندهای معتبر که اکثراً در این مقاله معرفی شده اند، خرید کنید تا از لحاظ کیفیت خیالتان راحت باشد.

برگرفته از : مجله قلاب

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

ترمزها در خودروهای آلمانی و اروپایی بیش از یک بخش را شامل می‌شوند – در عوض، معمولاً دو عنصر اصلی وجود دارد که در طول عمر وسیله نقلیه شما بیشترین فرسودگی را دریافت می‌کنند. این دو قسمت روتور ترمز و لنت ترمز هستند.
روتورهای ترمز و لنت ترمز با هم کار می کنند تا عملکرد اساسی را انجام دهند که حتی در هنگام زدن پدال ترمز به آن فکر نمی کنید.
روتور ترمز در مقابل لنت ترمز
اگرچه هر دو روتور و لنت ترمز با هم کار می کنند، هر دو قسمت نقش متفاوتی در توقف و کند شدن خودرو شما دارند.
روتورهای ترمز
گاهی اوقات به نام دیسک ترمز، روتور ترمز به هر چرخ وسیله نقلیه شما متصل می شود و دیسکی است که لنت های ترمز به منظور جلوگیری از چرخش چرخ ها روی آن می چسبند. روتورهای ترمز مخصوص نوع خودرویی است که شما رانندگی می کنید.

مطالعه بیشتر: تعویض دیسک ترمز
لنت های ترمز
لنت ترمز قطعات خودرویی هستند که با فشار دادن پدال ترمز، روتور ترمز را برای اعمال فشار و اصطکاک محکم می کنند. این فشار و اصطکاک از چرخش چرخ جلوگیری می کند که باعث توقف خودرو شما می شود. درست مانند روتورها، لنت‌های ترمز مخصوص مدل و مدل خودروی اروپایی شما هستند.
حتی اگر هر وسیله نقلیه ای نیاز به تعمیر لنت ترمز و روتور دارد، عادت های رانندگی شما عاملی در طول عمر قطعات است.
آیا روتورها و پدها یک معامله بسته هستند؟
وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری می‌شود، ممکن است کمی بد به نظر برسد که مکانیک شما توصیه می‌کند که هم لنت‌های ترمز و هم روتورهای ترمز باید تعویض شوند. اما، آیا این طبیعی است؟ بهترین راه برای سرویس لنت و روتور ترمز چیست؟
بسیاری از متخصصان و مکانیک ها توصیه می کنند که هر دو عنصر سیستم ترمز به طور همزمان تعویض شوند، اما گاهی اوقات مالک ممکن است بتواند لنت های ترمز را بدون روتور تعویض کند، اگر روتور به اندازه کافی ساییدگی و پارگی نشان نمی دهد.
علاوه بر کارایی تعمیر و نگهداری، تعویض لنت و روتور ترمز می تواند عملکرد و طول عمر سیستم ترمز خودروی شما را افزایش دهد. روتورهای ترمز بر نحوه عملکرد و سایش لنت ترمز شما در طول زمان تأثیر می گذارد. برخی از مالکان وسایل نقلیه که فقط لنت ترمز را تعویض کرده اند و روتورهای موجود را نگه داشته اند، پس از آن دچار سایش ناهموار لنت ترمز خود می شوند که باعث نیاز به تعویض زود هنگام لنت ها و روتورها می شود. اگر مکانیک توصیه می کند که با روتورهای ترمز موجود خود بمانید، عاقلانه است که مطمئن شوید که یکنواختی هر روتور ترمز را بررسی کرده است تا از سایش ناهموار جلوگیری شود.
این بدان معناست که روتورهای ترمز در آینده و احتمالاً قبل از نیاز به تعویض لنت ترمز باید تعویض شوند. این به معنای زمان بیشتر در مغازه است، بنابراین گاهی اوقات تعویض همه قطعات به طور همزمان می تواند مقرون به صرفه تر و کارآمدتر باشد تا از هزینه های اضافی و دور شدن از کارهای روزمره خود جلوگیری کنید.
بهترین توصیه مشاوره ای است که از یک مکانیک خودرو با تجربه که به او اعتماد دارید می گیرید. هنگامی که یک رابطه با مکانیک خود را شروع کردید، او می تواند به طور خاص به وسیله نقلیه شما نگاهی بیندازد و بهترین توصیه را برای تعمیر و نگهداری با در نظر گرفتن بهترین علاقه شما ارائه دهد.

مطالعه بیشتر: نشانه های خرابی دیسک ترمز

سرویس ترمز معمولی
عملکردهای پشت پدال ترمز و پدال گاز هر لحظه که در حال رانندگی هستید استفاده می شود، به این معنی که ترمزهای شما باید به طور منظم سرویس شوند. از آنجایی که کل عملکرد سیستم ترمز بر اساس فشار و اصطکاک است، این مقدار شدید و منظم سایش منجر به نیاز به تعویض منظم آن می شود.

بسته به عادات رانندگی و نوع رانندگی شما (شهر در مقابل بزرگراه)، لنت های ترمز شما معمولاً باید بعد از حدود 50000 مایل تعویض شوند، حتی قبل از آن مانند بعد از 25000 مایل. فرکانس سرویس ترمز شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نیازهای خاص خودروی شما همانطور که در دفترچه راهنمای کاربر ذکر شده یا توسط مکانیک خودرو مورد اعتماد شما تعیین شده است.

  • xebohak860 xebohak860