پنل sms

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای افزایش فروش خود قطعاً به مشتری یا خریدار نیاز خواهید داشت ، مشتریانی که برای رونق کسب و کار شما به آرامی رشد می کنند. "آیا تا به حال فکر کرده اید که مشتری واقعاً از کجا آمده است؟" ، "چند نوع مشتری وجود دارد؟" "آیا حفظ مشتریان موجود یا یافتن مشتریان جدید اهمیت بیشتری دارد؟"

در یک رتبه بندی کلی دو نوع مشتری اصلی وجود دارد.

کاربران موجود
مشتریان جدید
در این مقاله ، من می خواهم راهنمای کاملی در مورد نحوه استفاده از SMS بازاریابی و SMS Panel برای کمک به شما در دستیابی به هر دو دسته کاربران ارائه دهم.

چگونه سیستم پیام کوتاه به شما کمک می کند تا مشتریان موجود خود را حفظ کنید؟
بگذارید با مروری مختصر در مورد نحوه حفظ و رضایت مشتریان فعلی خود شروع کنم.

مشتریان فعلی دارایی شما هستند
قبل از شروع این بحث ، بهتر است که به آمار کاربر با هم نگاه کنیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید 40٪ از درآمد ثابت در تجارت شما از طریق مشتریان فعلی شما تأمین می شود. قطعاً قدرت این عدد را می فهمید! 40 ٪ .... احتمالاً مهمترین راز مارک های بزرگ حفظ مشتریان موجود و تبدیل آنها به مشتری های عادی است. با حفظ مشتریان موجود ، دایره ای از مشتریان وفادار را برای نام تجاری خود ایجاد می کنید. این مشتری وفادار علاوه بر اینکه بارها و بارها از شما خرید می کند و به شما در فروش قابل توجه خود نیز کمک می کند ، تجارت خود را به طور منظم به دوستان و آشنایان آنها معرفی می کند.

مشتریان فعلی شما کسانی هستند که بهترین بازاریابی را برای شما انجام می دهند. رایگان

چگونه پنل پیام کوتاه به شما کمک می کند تا مشتریان موجود خود را حفظ کنید؟
اکنون می دانید که حفظ مشتریان موجود برای شما مهمتر از شام است. اما چگونه می توان با خرید پنل پیام کوتاه مشتریان موجود خود را حفظ کرد؟

ابتدا باید یک خبرنامه پیام کوتاه ایجاد کنید. SMS Newsletter به این معنی است که شما با یک پیشنهاد جالب از همه کاربران خود می خواهید که با ارسال کلمات کلیدی خاص به خبرنامه پیامکی شما بپیوندند. سپس ، با برنامه ریزی منظم و خلاقانه ، مرتباً پیامک متنی تخفیف یا پیشنهاد ویژه برای آنها ارسال می کنید. یکی از مهمترین ماژول های پیام کوتاه ملی که به شما در ایجاد خبرنامه پیامکی کمک می کند ، ماژول آنالیزگر است. برای یادگیری نحوه استفاده از ماژول Analyzer ، می توانید به راهنمای استفاده از Analyzer در سایت پیام کوتاه ملی مراجعه کنید.

به این روش بازاریابی مجوز گفته می شود. زیرا مشتریان شما در پیوستن به خبرنامه شما آزاد خواهند بود و البته بیشتر پیشنهادات شما مورد استقبال قرار خواهد گرفت. خبر خوب برای شما این است که آنها قطعا پیام های متنی شما را برای دوستان و آشنایان خود ارسال می کنند.

خبرنامه پیامکی

با ارسال پیام های متنی گسترده کاربران کاملاً هدفمند را پیدا کنید
اما شاید شما به تازگی تجارت خود را شروع کرده اید و هنوز مشتریان زیادی ندارید ، یا به دلایلی دیگر به مشتریان جدیدی نیاز دارید ، یک پنل پیام کوتاه چگونه به شما کمک می کند؟

مشکل اصلی تبلیغات پیامکی این است که شما نباید پیامک تبلیغاتی را به هر منظور ارسال کنید. شما باید تصمیم بگیرید که چه کسی پیامک تبلیغاتی شما را دریافت می کند و سعی کنید پیام نوشتاری خود را برای بیشتر افراد مرتبط ارسال کنید.

ذهن خود را آرام نگه دارید. ما انواع بانک های شماره گذاری شده را در سامانه پیامکی ملی قرار داده ایم تا بتوانید با توجه به نیاز و شغل خود ، روش صحیح ارسال را انتخاب کنید. در اینجا چند نکته اصلی در حرکت به جلو آورده شده است. اما قبل از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ، به محتوای پیامک و پیشنهاد خود توجه کنید. زیرا این پیامک انگیزه ای برای جذب مخاطب به سمت شما تلقی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به مقاله عبارت کلیدی مورد استفاده در تبلیغ پیام کوتاه در وبلاگ پیام کوتاه ملی مراجعه کنید.

و اما ...

روشهای ارسال هدف چندگانه
ارسال بر اساس سن و جنسیت:
سن و جنسیت در بسیاری از مشاغل نقش مهمی دارد. به عنوان مثال ، فرض کنید یک سالن عروسی دارید. در چنین مواردی مخاطبان اصلی شما زنان 20 تا 30 ساله هستند. فقط می توانید این گروه را در سیستم ارسال پیامک خود هدف قرار دهید و از پیامک های تبلیغاتی خود بیشترین بهره را ببرید.

ارسال به مناطق مورد نظر
همچنین یکی از م waysثرترین روش های ارسال پیام کوتاه است. در این حالت ارسال ، شما به بانک های مختلف با شماره های مختلف دسترسی دارید که می توانید متناسب با نیاز خود از آنها استفاده کنید. در اینجا برخی از این شماره های بانکی آورده شده است:
شماره بانک استانهای کشور
بانک با شماره های مختلف شغل
بانک شماره 5 در محله مرکزی تهران
بانک شماره Ironil بر اساس کد پستی
و خیلی بیشتر. برای دیدن همه این ویژگی ها می توانید به صفحه هدف گیری در سایت ملی پیام کوتاه مراجعه کنید.

پیام فرستادن:

همچنین یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ماژول پیام کوتاه ملی است. به این ترتیب می توانید از طریق نقشه انتخاب کنید که کدام پیامک برای شما ارسال شود. در حقیقت ، در خنثی کردن تأثیرات سو ill تبلیغات محلی بسیار م extremelyثر است. 

پشنهاد ما به شما پنل sms وب وان است.

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

تمام خطوط پیام کوتاه در یک نظر
اپراتورهای پیام کوتاه در یک نظر ، قبل از ورود به جزئیات ، مهم است که همه اپراتورهای پیام کوتاه را مرور کنید. اولین چیزی که باید بدانید این است که همه اپراتورهای پیام کوتاه (1000 ، 2000 ، 3000 و غیره) از نظر عملکرد یکسان هستند و فقط در برخی جزئیات تفاوت دارند. در واقع ، تمام این اولویت ها از طریق ارتباطات از راه دور به اپراتورهای مختلف اختصاص داده شد. بنابراین ، تفاوت بین این خطوط و سیاست های آنها در اپراتور تأمین کننده (مانند اپراتورهای Irisel ، Hamra Evil ، Rital و ... که دارای ویژگی های مختلف 0912 ، 0921 ، 0935 و غیره هستند).

توجه به این نکته مهم است که هیچ یک از این خطوط نمی توانند پیامک های موجود در لیست سیاه را ارسال کنند و همه آنها به طور خودکار ارزش پیامک های موجود در لیست سیاه را پس می دهند. (البته Line 2000 با بقیه کمی متفاوت است که بعداً توضیح خواهم داد.)

مهم نیست که به کدام خط پیام متنی ارسال می کنید ، می توانید از طریق تمام این خطوط گزارش های دقیق پیام های ارسالی و ارسال نشده را دریافت کنید. (برای این کار ، به سادگی گزینه به روزرسانی گزارش تحویل را از سیستم پیام کوتاه ملی انتخاب کنید).

در ادامه ، این سطور را با جزئیات بیشتری مقایسه خواهم کرد. البته باید بدانید که این مقایسه نتیجه سالها تجربه و مشاهده عملکرد هر یک از این خطوط است و به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی ندارد.

خطوط ثابت 021 و 026
تلفن ثابت یا پیش شماره 021 و 026 با شماره ثابت شرکت شما یک خط اختصاصی ایجاد می کند (البته اگر در تهران یا کرج باشید). به این ترتیب است که صاحبان مشاغل تلفن محل کار خود را خریداری می کنند و شماره پیامک آنها مشابه شماره کار آنها است.

فواید
از آنجا که شماره آن با شماره شرکت شما یکی است ، به نوعی بهترین است
ارسال با کیفیت بالا
ارسال سریع
باران خیلی کم
امکان دریافت اعلان های دقیق
خط 21000
کسانی که در تهران یا کراچی زندگی نمی کنند و می خواهند از طریق خطوط ثابت پیامک تبلیغاتی ارسال کنند باید از 21000 اپراتور استفاده کنند.

فواید
تعرفه پیام کوتاه نسبتاً کم
سرعت متوسط ​​ارسال
تعرفه ثبت نام خط پایین
نیازی به تجدید سالانه خط نیست (مگر اینکه اپراتور هزینه تمدید را پرداخت کند).
امکان دریافت اعلان های دقیق
خط 1000
Prefix 1000 یک خط قدیمی است که مدت هاست مورد استفاده قرار می گیرد و در حال آزمایش زمان است. سرعت تحویل آن زیاد است و بسیاری از مراکز و سازمانهای دولتی و خصوصی از این خط استفاده می کنند.

فواید
ارسال خیلی سریع
امکان انتخاب خط مورد نظر بعد از 1000 قبلی
تعرفه پیامک معقول
ارسال سریع
امکان دریافت اعلان های دقیق
نیازی به تجدید سالانه نیست (مگر اینکه اپراتور هزینه تمدید را از شما بگیرد.)
هزینه نسبتاً کم برای ثبت خطوط با داده کم
خط 2000
برآورد 2000 با کامل ترین بازپرداخت هزینه مطابقت دارد. اگر به یاد داشته باشید ، من در ابتدای مقاله گفتم که بازپرداخت هزینه پیام کوتاه در خط 2000 کمی متفاوت است. اما تفاوت در چیست؟

خوب ، هزینه بازگشت در خط 2000 این است که علاوه بر جبران هزینه لیست سیاه مخابرات (مانند سایر خطوط) ، هزینه پیامک هایی را که به هر دلیلی به مخاطب نرسیده اند نیز جبران می کند. مانند خاموش ، در دسترس نبودن کاربر و غیره). بازگشت برای دریافت این ویژگی ، باید 48 ساعت پس از ارسال پیام کوتاه به شما اطلاع داده شود تا ارزش تمام پیامک های دریافتی به حساب شما مسترد شود.

فواید
ارسال سریع
هزینه برگشت کاملترین پیام
امکان دریافت اعلان های دقیق
معایب
هزینه بالای خطوط اختصاصی
هزینه تمدید سالانه
خط 3000
خط 3000 دقیقاً مانند خط 1000 است ، یکی از خطوط قدیمی است که در طول سالها آزمایش کرده است و اکنون توسط بسیاری از سازمانهای دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید
خیلی سریع
مقدار معقول 14 ، 12 و 10 رقمی
استرداد خودکار پیامک های ارسال نشده
توانایی گزارشگری دقیق
معایب
عدم امکان انتخاب 4 رقم اول بعد از 3000 (باید از خط 8 رقمی اول خریداری شود).
خطوط پر هزینه و محدود 8 رقمی
50001 خط
خط 50001 خط دیگری است که طرفداران زیادی دارد. سرعت ارسال پیام کوتاه در این خط زیاد است و تعرفه ها تقریباً مناسب هستند.

فواید
آپلود سریع
تعرفه مناسب
توانایی گزارشگری دقیق
مقدار پیامکی را که به ارتباطات از راه دور نرسیده است برگردانید
تعرفه پایین برای ثبت خطوط اختصاصی
با انتخاب اعداد خطوط اختصاصی بخرید
50002 و 50005 خط
هر دو خط توسط شرکت Smart Land Solutions ارائه شده است. اپراتور می تواند خط 14 رقمی خاص خود را برای مشتریان خود ایجاد کند و از یک خط اختصاصی برای مشتریان خود پیامک ارسال کند.

فواید
سرعت ارسال معقول
تعرفه حمل و نقل پایین
امکان انتخاب سفارشی خطوط سفارشی
سرویس خطوط
عدم دریافت هزینه تمدید سالانه
خط 50004
چه چیزی اپراتور 50004 را از بقیه خطوط متفاوت و خاص می کند؟ علاوه بر تعرفه ارزان پیامکی ، ارسال لینک از طریق پیام کوتاه نیز امکان پذیر است.

فواید
آپلود سریع
تعرفه حمل و نقل پایین
قیمت مناسب برای خطوط اختصاصی
معیارهای تحویل از نظر تحویل به گیرنده
واجد شرایط بودن خدمات خط
امکان ارسال لینک
خط 50009
این خط و 500011 به طور مشترک توسط شرکت رهیب پیام گستران تهیه شده است

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید امروزه علاوه بر نمایندگی ، شرکت های مختلفی در زمینه پنل پیام کوتاه فعالیت می کنند. یکی از مشکلات کاربران و کسانی که می خواهند با پنل پیام کوتاه روبرو شوند این است که کدام سیستم پیام کوتاه را انتخاب کنیم؟! کدام سیستم پیام کوتاه برای تجارت ما بهترین است؟ به عبارت دیگر ، می توان گفت که همه به دنبال یک سرویس قابل اعتماد و رضایت بخش هستند و برای کسانی که به دنبال تبلیغات پیامکی هستند ، حتماً این اتفاق افتاده است که "سیستم پیام کوتاه" در Google یا کلمه مطابقت با آن جستجو شده است. اما آنها نمی دانند کدام سیستم پیام کوتاه می تواند برای تجارتشان مفید و مفید باشد.

امروز در این مقاله می خواهیم در چند مرحله نحوه انتخاب بهترین سیستم پیام کوتاه را برای شما توضیح دهیم. با ما بمان

معیارهای انتخاب بهترین سیستم پیام کوتاه
معمولاً هنگام خرید هر نوع کالایی ، اولین چیزی که در نظر گرفته می شود قیمت آن است و هرگز نمی تواند این باشد که خریدار صاحب این محصول کیفیت خرید آن را داشته باشد! اما این نکته اصلی در ایجاد پنل پیام کوتاه مناسب ، ارائه دهنده خدمات پس از فروش و دستیار خرید است! زیرا در این حالت انتخاب سرور مناسب مهمتر از سرویس است.

ممکن است بسیاری از افراد برای خرید پنل پیام کوتاه هزینه های زیادی پرداخت کرده باشند اما به دلیل عدم همکاری ارائه دهنده خدمات ، آنها نتوانسته اند از این سرویس استفاده بهتری داشته باشند.

مصرف کننده حق مقایسه بین شرکتها را دارد وقتی می خواهند خدمات یا کالایی را بخرند. در ادامه ، ما می خواهیم برخی از مواردی را که باید هنگام انتخاب یک سیستم پیام کوتاه خوب به آنها توجه کنیم معرفی کنیم.

1- پوشش کلیه اپراتورهای پیامکی
همانطور که می دانید تمام پیامک های تبلیغاتی و خدماتی از طریق اپراتورها (1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، 021) ارسال می شوند و در واقع سیستم پیام کوتاه پلی بین مردم و این اپراتورها است.

برای خرید سرویس پیام کوتاه ، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که سیستم پیام کوتاه شما شامل اپراتورهای ارسال پیام کوتاه ایرانی باشد. زیرا برخی از سیستم ها محدود به یک اپراتور هستند و فقط از یک اپراتور خطوط پیامکی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. (به عنوان مثال ، آنها 3000 خط پیامکی را فقط از اپراتور ارسال می کنند).

2- بررسی ویژگی های سیستم پیام کوتاه
صاحبان مشاغل ، مصرف کنندگان و نیازهای آنها را بهتر از هر کس می شناسند. همانطور که می دانید علاوه بر قابلیت ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ، سامانه پیامکی از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است (نظرسنجی پیامکی ، مسابقه پیام کوتاه ، دبیر پیام کوتاه و ...) می توانید سیستم پیام کوتاه را متناسب با نیاز خود شخصی سازی کنید. همچنین می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید. ناگفته نماند که برخی از سیستم ها بابت این ویژگی ها هزینه جداگانه ای را از کاربران دریافت می کنند.


ویژگی دیگری که باید در هر سیستم پیامکی وجود داشته باشد ، امکان اتصال به وب سرویس است. اما وب سرویس دقیقاً چیست و چگونه می توان آن را روی سیستم پیام کوتاه اعمال کرد؟ برای مطالعه بیشتر در این باره می توانید مقاله "وب سرویس چیست؟" قابل ارجاع است. سیستم پیام کوتاه مکث قابلیت اتصال به وب سرویس را دارد و دارندگان پنل پیام کوتاه می توانند به راحتی به اطلاعات و شماره کاربران خود دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این ، در پنل مکث پیام کوتاه ، می توانید ویژگی ها و ویژگی های سیستم را در مدت 10 روز بررسی کنید و اگر تحت هیچ شرایطی نمی خواهید از آن استفاده کنید ، مکث پیامکی ارزش پنل شما را برمی گرداند انجام خواهد داد فقط ثبت نام کنید!

3- بررسی هزینه و درآمد سامانه پیامکی
بیشتر کاربران ما می پرسند: چرا شما یک پنل پیام کوتاه رایگان ندارید؟ باید جواب بدهم که پنل رایگان برای شما از پنل های دیگر گرانتر است! چگونه می پرسید؟! سیستم هایی که پنل های پیامکی رایگان ارائه می دهند در واقع نرخ حمل و نقل بالاتری دارند و هزینه بالاتری برای تحویل بال دارند. علاوه بر این ، این نوع سیستم ها هزینه لیست سیاه را پرداخت نمی کنند. برای مطالعه بیشتر در مورد اینکه چرا نباید یک پنل پیام کوتاه رایگان خریداری کنید ، به مقاله "چرا یک پنل پیام کوتاه رایگان خریداری نکنید؟" دیدن

اکثر سیستم های پیام کوتاه از جمله پیام کوتاه مکث ، تعرفه هایی را برای ارسال پیامک با توجه به میزان پیش پرداخت کاربر تعیین می کنند ، بنابراین هرچه بیشتر پرداخت کنید ، تعرفه ارسال شما پایین تر خواهد بود. نکته مهم در اینجا این است که پنل مکث پیام کوتاه یک بار قیمت گذاری شده است و نیازی به تمدید ماهانه و سالانه ندارد.

4- پشتیبانی پشتیبانی و خدمات پس از فروش پنل پیام کوتاه
وقتی نوبت به خرید کالا یا خدمات می رسد ، مسئله اصلی پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. اغلب اتفاق می افتد که پیام های متنی شما با تأخیر برای کاربران ارسال می شود یا نه! مطمئناً در هر سیستم یا سیستم اینترنتی می تواند اشکال یا مشکلی داشته باشد. مهمترین نکته در اینجا بحث همکاری و حل این مشکلات است تا تیم فنی بتواند در کمترین زمان ممکن این مشکل را برطرف کند.


5- بانک شماره تلفن کامل و قوی
روش دیگر برای جذب مشتری در بازاریابی پیامکی ارسال شماره تلفن مشاغل و گروه های مختلف است. سیستمی که از آن پنجره پیام کوتاه را ارسال کرده اید

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

ایران رتبه دوم مصرف مواد آرایشی در خاورمیانه را دارد !!!

این بدان معناست که بازار هدف و مخاطبان گروه فروش لوازم آرایشی بسیار گسترده است ، بنابراین با دانش و دانش کامل از روش های تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی می توان سود زیادی از این شغل بدست آورد. اگر شما نیز در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعال هستید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، با ما همراه باشید تا از روشهای تبلیغاتی موثرتری برای فروشگاههای لوازم آرایشی با هزینه تبلیغات کمتر مطلع شوید.

95٪ بیشتر احتمال دارد با تبلیغات پیامکی دیده شوید
یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی ، از دید یک مدیر بازاریابی ، تبلیغات پیامکی هدفمند است.

س :ال: به نظر شما آیا می توان تبلیغات متنی را به یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام داد ، خصوصاً اکنون که افراد زیادی پیام های متنی تبلیغاتی را مسدود کرده اند؟

پاسخ: بله تبلیغات پیامکی نه تنها امکان پذیر است ، بلکه اگر به درستی انجام شود ، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی برای صنعت لوازم آرایشی است. در ادامه ، روش صحیح بازاریابی پیامکی در محصولات آرایشی و بهداشتی را توضیح خواهیم داد و نحوه ارسال پیام کوتاه را حتی برای افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ، به شما آموزش می دهیم.

روش های تبلیغات پیامکی برای لوازم آرایشی
چندین روش تبلیغات پیامکی وجود دارد که با راه اندازی پنل پیام کوتاه می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. پنل پیامکی پیامکی فراز با ارائه روش های مختلف تبلیغات پیامکی و امکان ارسال پیام کوتاه به خطوط لیست سیاه ، به شما کمک می کند حداکثر بازخورد را از ارسال پیامک انبوه دریافت کنید.

با راه اندازی صفحه پیام کوتاه ، می توانید از روش های مختلف ارسال پیام های گروهی استفاده کنید ، که در زیر ذکر شده است:

متناسب با سن و جنسیت پیامک ارسال کنید
اگر بازار هدف شما فقط زنان یا مردان است ، می توانید از توانایی ارسال پیام کوتاه بر اساس سن و جنسیت استفاده کنید.

ارسال پیام کوتاه به بانک تجارت و سندیکا به طور جداگانه
اگر فروش عمده برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی شما آرایشگاه یا سایر فروشگاه های لوازم آرایشی در سراسر کشور است ، می توانید با ارسال پیام کوتاه به بانک مشاغل و اصناف برای اتحادیه های مورد نظر پیامک ارسال کنید. (اگر در صنعت زیبایی و همچنین فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنید ، پیشنهاد می کنم مقاله روش تبلیغات برای آرایشگران را مطالعه کنید).

ارسال پیامک بر اساس منطقه
از آنجا که افرادی که در نزدیکی فروشگاه شما زندگی می کنند معمولاً مخاطبین فروشگاه لوازم آرایشی شما هستند ، شما می توانید از روش های ارسال پیامک از طریق محله ، ارسال پیام کوتاه با کد پستی ، ارسال پیامک از طریق نقشه یا حتی ارسال پیامک با کدپستی و جنسیت استفاده کنید. با همچنین استفاده کنید.

ارسال پیام صوتی
روش دیگر تبلیغات از طریق پیام کوتاه استفاده از ارسال پیام های صوتی است که با تلفن مخاطب تماس گرفته و صدای ضبط شده شما را پخش می کند.

ما روش های مختلف تبلیغات پیامکی را ذکر کردیم که می تواند در زمینه فروشگاه های لوازم آرایشی مفید باشد ، اما استفاده از پنل پیام کوتاه به ارسال تبلیغات پیامکی انبوه محدود نمی شود. در زمینه مشتری مداری و ارتباط با مشتری نیز می توانید از سامانه پیامکی استفاده کنید که در زیر توضیح خواهیم داد.

شماره تلفن همراه مشتری را جمع کنید
مطمئناً افرادی که یک بار به فروشگاه شما مراجعه می کنند بیشتر از افرادی که هنوز شما را نمی شناسند از شما خرید می کنند. بنابراین اگر می خواهید پیامک متنی هدفمند ارسال کنید ، بانک شماره تلفن همراه خود را به مشتریان خود تحویل دهید.

بانک های شماره تلفن های همراه مشتری را می توان به روش های مختلف مانند استفاده از دستگاه ذخیره سازی شماره تلفن همراه یا استفاده از سیستم عضویت در سیستم مشتری برای سیستم پیام کوتاه ، جمع آوری کرد. در واقع می توانید با استفاده از یک خط پیام کوتاه اختصاصی از مشتریان خود بخواهید تا با ارسال یک کلمه کلیدی خاص به خط اختصاصی خود ، تخفیفات و پیشنهادات فروشگاه شما را به آنها اطلاع دهند و بدین ترتیب بانک شماره تلفن مشتریان شما را در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه ارسال می کند. داری خودتو جمع می کنی نیاز اصلی استفاده از ویژگی مشتری مشتری تهیه پنل پیامکی است. اگر می خواهید در مورد برد پیام کوتاه بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنم مقاله صفحه پیام کوتاه چیست را مطالعه کنید.

پیامک های تبلیغاتی
متن پیام تبلیغاتی خود را به روشی جذاب بنویسید
سوال: چه کسی متن پیام های تبلیغاتی را در وهله اول می خواند؟ هیچکس!

پاسخ: اگر فکر می کردید کسی پیام های تبلیغاتی را نمی خواند ، کاملاً اشتباه می کنید! آمار نشان می دهد 95٪ پیام های متنی نمایش داده می شوند. خواندن پیام کوتاه تبلیغاتی یا نخواندن آن ارتباط مستقیمی با متن پیامکی تبلیغاتی دارد. اگر متن پیام را به روشی جذاب بنویسید ، نه تنها خوانده می شود ، بلکه گیرنده پیامک را برای سایر دوستان و آشنایان خود نیز ارسال می کند و کاملاً رایگان به شما اعلام می کند.

مردم به طور طبیعی به پیشنهادهای مورد علاقه آنها جلب می شوند. به عنوان مثال ، اگر شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی خود را دارید ، باید بتوانید پیشنهاد ویژه ای را به صورت پیام کوتاه ارائه دهید و آن را برای مخاطبین ارسال کنید تا در صورت علاقه مشتری و در صورت لزوم ، با ارائه تخفیف سریعاً او را به خرید ترغیب کنید. .

در مقاله ای جداگانه ، نحوه نوشتن متن پیامکی تبلیغاتی را شرح دادیم. توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید تا بتوانید به راحتی و با استفاده از برخی از تکنیک های تبلیغاتی هدفمند و ساده ، متن تبلیغاتی جذاب بنویسید.

ارسال پیامک از ویژگیهای صفحه SMS است. با راه اندازی پنل می توانید پیام کوتاه دریافت کنید

  • xebohak860 xebohak860