پنل sms

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ابزارهای ارتباطی همچنان به پیشرفت فن آوری مدرن با تمام ظرفیت و سرعت خود سرعت می بخشند. اگرچه تلفن های همراه در تاریخ اخیر وارد زندگی وی شده اند ، اما در زندگی ما جایگاه مهمی را اشغال کرده اند که به راحتی نمی توانیم از پس آن برآییم ، که امکانات زیادی به ما می دهد. در مورد سیستم پیام کوتاه پیامکی ارائه شده با تلفن های همراه اول ، این سیستم هنوز در سرویس است و هر کاربر موبایلی باید از این سرویس استفاده کرده و از آن بهره مند شده باشد. در چند وقت اخیر ، تلفن های هوشمندی که امکان استفاده از ایمیل و سایر رسانه ها و ارتباطات را به ما می دهند هنوز به محبوبیت سیستم پیام کوتاه نرسیده اند. طبق نتایج آماری ، مشخص شد که میزان خواندن نامه های الکترونیکی تنها 22٪ است ، در حالی که میزان خواندن پیامک 98٪ است.اگر در نظر بگیریم که همه کاربران تلفن های هوشمند ندارند ، در می یابیم که سیستم پیام کوتاه با اختلاف فاحش از دیگر ابزارهای ارتباطی بهتر عمل می کند.

 

 پنل-اس-ام-اس-برای-جذب-چه-مشتریانی-مناسب-است 

پیام های اطلاع رسانی را می توان با پیام کوتاه به مدیران بیمارستان ، کارمندان و افرادی که در سیستم تعریف شده اند ،

¬ با تشکر از ویژگی شناسایی گروه ، SMS می تواند با فشار دادن یک دکمه بدون تلاش برای انتخاب افراد هر بار هنگام ارسال پیام کوتاه برای دوره های خاص ،

¬ علاوه بر ارسال پیام های گروهی ، به لطف صفحه دستی ارسال پیام کوتاه می توانید به صورت دستی پیام های شخصی را برای افراد مورد نظر ارسال کنید ،

messages پیام های تبریک را می توان به صورت خودکار توسط سیستم پیام کوتاه کوتاه در مواردی مانند تولد کارمندان ، سالگرد ازدواج ، جشن دارو ، روز پرستار به کارمند مورد نظر ارسال کرد ، علاوه بر این توانایی ذخیره این پیام های تعریف شده به عنوان جداول آماده ارسال خودکار را دارد ،

¬ قبل از برگزاری جلسات می توانید یادآوری ها را با سیستم پیام کوتاه ارسال کنید ،

¬ می توانید برای تنظیم قرار ملاقات نامه های پشتیبانی از قرار ملاقات را برای بیماران ملاقات ارسال کنید و شماره تلفن آنها در سیستم ثبت شده است. همچنین می توانید قبل از روز تعیین شده برای قرار ملاقات ، یادآوری هایی را برای بیماران ارسال کنید.

also همچنین می توانید اطلاعات آماری مختلف تعریف شده در سیستم را ارسال و دریافت کنید

¬ می توانید با انجام سازماندهی لازم از قبل و با کمک صفحه تایمر ، ارسال پیام را در ساعت مورد نظر سازماندهی کنید.

¬ با کمک صفحه ورود به سیستم (دفتر ثبت نام) می توانید وضعیت انتقال را دنبال کنید (آیا پیام دریافت شده است یا هنوز منتظر است).

و با استفاده از سیستم برای ارسال پیام کوتاه همزمان:

¬ می توانید قبل از وارد کردن کد مخفی ارسال شده به تلفن همراه وی ، از ورود کاربر به برنامه جلوگیری کنید تا سطح امنیت و حفاظت از برنامه افزایش یابد.

علاوه بر این ، می توانید تمام اطلاعات مهم در مورد سیستم مدیریت اطلاعات بیمارستان (مهلت حفظ ، خالی ماندن ظرفیت در دیسک و ...) را با پیامک برای افراد مورد نظر ارسال کنید.

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

بازاریابی موبایل چیست؟

همانطور که چندی پیش به شما گفتم ، مفهوم بازاریابی تلفن همراه دیگر محدود به تماس بین مشتری و مشتری با هدف ترغیب به خرید محصول یا خدمات نیست ، بلکه همگام با توسعه فن آوری تلفن همراه است و در تبلیغات ، برنامه ها و وب سایت های سازگار با تلفن نمایندگی می یابد ...

بازاریابی تلاشی است برای جلب علاقه مردم به یک محصول یا خدمات خاص ، با هدف ترغیب آنها به مشتری شدن.

بازاریابی موبایل مفهوم کلی بازاریابی را تغییر نداده است ، جز این که تلاش می کند همگام با توسعه باشد. به جای حفظ روش های قدیمی (در وسط خیابان - تابلوها - رایانه ...) ، معلوم می شود که کاربران تلفن بسیار در حال پیشرفت هستند و بازاریابی شکل جدیدی گرفته است که هدف قرار دادن کاربران تلفن های همراه است.

شکی نیست که با هر تغییر مهم در یک استراتژی خاص ، ابزارهای تجاری نیز تغییر می کنند ، بنابراین بازاریابی موبایل به برخی از ابزارهای جدید وابسته شده است که به افزایش اثربخشی بازاریابی کمک می کند و به کاربران علاقه مند به تبلیغات ما کمک می کند.

 

اکنون شما باید در ذهن خود س aالی بپرسید:

ابزارهای بازاریابی موبایل چیست؟

استراتژی های بازاریابی موبایل یا شما می توانید آنها را ابزاری بنامید ، هر دو نمادی از نحوه دسترسی به کاربران تلفن همراه برای جلب توجه آنها به ما هستند.

تعدد استراتژی های بازاریابی به دلیل محصولات و خدمات مختلف و همچنین بودجه اختصاص یافته برای بازاریابی است. همه استراتژی ها برای برنامه بازاریابی شما به طور م effectivelyثر کار نمی کنند ، اما شما باید یکی از بهترین و موثرترین راهکارها را برای خود انتخاب کنید.

1- بازاریابی با استفاده از برنامه های تلفن هوشمند:

برنامه های تلفن های هوشمند از جمله مواردی هستند که بیشتر در تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرند ، بنابراین شما می توانید برای تهیه برنامه بازاریابی خود دو گزینه داشته باشید:

  • ایجاد برنامه:

برای اینکه کسب و کار شما به طور کلی در وب خصوصاً در تلفن های همراه حضور پررنگی داشته باشد ، باید یک برنامه کاربردی در Play Store یا App Store داشته باشید ، بنابراین چه تجارت شما یک فروشگاه الکترونیکی باشد ، چه یک وبلاگ یا یک آژانس خدمات ... داشتن یک برنامه الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است ، به شما امکان می دهد ارتباط مداوم با کاربران همچنین می توانید پیشنهادات خود را از طریق اعلان های موجود در تلفن آنها و همچنین آگاهی از برند خود به کاربران یادآوری کنید و از همه مهمتر این که استفاده راحت را برای کاربران و مشتریان فراهم می کند تا به شما دسترسی پیدا کنند.

من فکر نمی کنم که ایجاد یک برنامه الکترونیکی کار دشواری باشد ، کار ساده ای است که شما باید انجام دهید استفاده از یک بستر مستقل است و شما می توانید با ایجاد یک برنامه نویس حرفه ای با فقط 30 دلار یک برنامه خوب بسازید و اگر یک برنامه حرفه ای تر می خواهید ، باید بودجه خود را افزایش دهید.

  • تبلیغات هدفمند برای برنامه ها و بازی ها:

شکی نیست که دستیابی به مشتری نیاز به تحقیقات زیادی دارد ، اما با آگاهی از برنامه های مورد علاقه گروهی که برند شما هدف آن قرار دارد ، Google Ad Mob خدمات ارسال و نمایش تبلیغات خود را در این برنامه ها و بازی ها در اختیار شما قرار می دهد و بدون شک قبلاً متوجه آنها شده اید.

این تبلیغات به صورت بنرهای تبلیغاتی ، تصاویر و بعضا فیلم های تبلیغاتی ظاهر می شوند که همگی راهی موثر برای تبلیغات محصول شما هستند.

2- بازاریابی از طریق پیام کوتاه

بازاریابی از طریق تلفن همراه از طریق پیام کوتاه می تواند یک شمشیر دو لبه در استراتژی بازاریابی شما باشد ، اگر از آن به درستی استفاده نکنید ، بنابراین مشتریان شما پیام ها را به شکلی زیبا و جذاب دریافت می کنند ، به جای اینکه پیام هایی به صورت کلاهبرداری SPAM ظاهر شوند ، این فقط اتلاف وقت و منابع است

مهمترین نکته در بازاریابی پیام کوتاه دریافت شماره تلفن مشتریانی است که به برند شما علاقه مند هستند و روش های جمع آوری این شماره ها مشابه روش های جمع آوری نامه های الکترونیکی است و در بیشتر موارد از طریق ارائه خدمات یا محصول دیجیتال به صورت رایگان است ، به شرط ورود شماره تلفن ها.

3- پاسخ به وب سایت خود با تلفن:

برای هدف قرار دادن مشتریانی که از تلفن های همراه استفاده می کنند ، باید وب سایتی داشته باشید که پاسخگوی تلفن های همراه باشد ، خواه نحوه بازدید بازدیدکنندگان از سایت شما از طریق تبلیغات پولی باشد ، که به راحتی در مرور وب سایت و استفاده راحت از طریق تلفن و یا از طریق سئو نیاز دارید تا بازدیدکنندگان را از طریق آنها جلب کنید. موتورهای جستجو ، گوگل باعث شده تا Mobile First Index نقش مهمی در بالای موتورهای جستجو داشته باشد.

از نظر ترافیک منبع شما هر چه باشد ، این امر می خواهد صفحه شما به تلفن پاسخگو باشد ، زیرا برخی مطالعات نشان داده است که در صورت عدم تلفن همراه مناسب ، بیش از 61 درصد بازدید کنندگان سایت را ترک می کنند.

4- کدهای QR را برای دسترسی سریع ایجاد کنید:

اگر می خواهید بازاریابی موبایل را به سطح بعدی برسانید ، باید شروع به استفاده از کدهای QR کنید.

شاید هنوز نقش این فناوری را درک نکرده باشید ، نگران نباشید ، من برای شما توضیح خواهم داد ، همه این است که برای انتقال داده های زیادی ممکن است زمان زیادی طول بکشد ، بنابراین ژاپن یک فناوری QR را توسعه داده است که امکان انتقال تعداد زیادی از داده ها را در مدت زمان کوتاه فراهم می کند و این فقط از طریق اسکن است.

چندین کاربرد برای این روش وجود دارد:

  • آنها را در انتشارات بازاریابی خود قرار دهید تا تخفیف های ویژه ای دریافت کنید.
  • راهنمایی مصرف کننده به وب سایت شرکت یا یکی از حساب های شبکه های اجتماعی آن.
  • از آن برای ذخیره اعداد خاص مانند قیمت ها یا پیوند دادن آنها به Google Maps استفاده کنید.

شما می توانید از طریق ویدیوی زیر یاد بگیرید که کد QR خود را ایجاد کنید:

5- تبلیغات شبکه های اجتماعی:

برخی مطالعات ثابت کرده اند که تعامل در سایت های شبکه های اجتماعی ، بیش از 70 درصد ، از طریق تلفن های همراه است ، بنابراین فرصتی است که می توانید تعاملی بین شما و مشتریان خود ایجاد کنید ، نخست به منظور ارتقا سطح آگاهی از نام تجاری و دوم ایجاد حضور متعادل در سایت های ارتباطی.

برای تقویت روابط بین شما و مشتریان در شبکه های اجتماعی ، باید برخی از مجلات رایگان را ارائه دهید ، زیرا همه عاشق رایگان هستند ، تنها کاری که باید انجام دهید تهیه یک محصول دیجیتالی رایگان است ، چه برای همه و چه برای یک گروه منتخب ... همچنین ، با استفاده از تبلیغات پولی فروش شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد ، مطالعات نشان داده است که بازدید کنندگان تمایل زیادی دارند خرید عالی هنگام مرور از تلفن همراه.

6- از ویژگی اطلاع رسانی فشار استفاده کنید:

آیا تا به حال دیده اید که پیامی به صورت خودکار روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شود؟ به این اصطلاح Push Notification می گویند. این یک گام موثر در استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما است. کاربر مجبور نیست هیچ پیامی را باز کند ، زیرا به صورت خودکار و بدون درخواست کاربر از روی صفحه ظاهر می شود. آنها توسط یک نرم افزار نرم افزاری ایجاد می شوند تا اطلاعات را تقریباً در هر زمان به کاربر تحویل دهند. این فقط شبیه پیامک است اما توسط کاربرانی پیدا می شود که برنامه مربوط به این اعلان ها را نصب کرده اند.

شما می توانید بسیاری از شرکت های ارائه دهنده این سرویس را جستجو کنید ، آنچه بیشتر آنها را متمایز می کند ارزان بودن قیمت است که باعث می شود از بودجه بازاریابی محصول یا نام تجاری خود صرفه جویی کنید.

نحوه تنظیم برنامه بازاریابی موبایل :

اگر در دنیای بازاریابی موبایل مبتدی هستید ، ما اطلاعاتی را که برای ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی تلفن همراه نیاز دارید ، گردآوری کرده ایم.

همانند سایر روشهای بازاریابی ، کمپین شما باید مشتری مدار باشد. روش های سنتی بازاریابی برای فروش ویژگی های محصول یا فروش خود برند از بین رفته است. در عوض ، مشتریان به دنبال سرمایه گذاری در مارک هایی هستند که به اعتقاد آنها راه حلی برای مشکلات آنها فراهم می کند یا به جنبه خاصی از زندگی آنها جلوه تازه ای می بخشد.

وقتی صحبت از مهارت های مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال می شود ، درک نحوه بازاریابی موثر برای مشتریان وابسته به تلفن همراه ضروری است. این کار با اطمینان از داشتن یک استراتژی بسته برای جذب مشتری برای سرمایه گذاری در محصول یا خدمات شما شروع می شود. محتوایی که به مشتریان نشان داده می شود ، همان چیزی است که باعث افزایش آگاهی از برند آنها شده و آنها را متقاعد به خرید محصول یا خدمات شما می کند و در بهترین حالت آنها را در قیف فروش خود جذب می کند.

از آنجایی که کاربران تلفن همراه اغلب از دستگاه خود برای مدت کوتاه - در حال حرکت یا یک وقفه کوتاه تجاری - استفاده می کنند ، محتوای استراتژی بازاریابی تلفنی باید تا حد ممکن کوتاه و روشن باشد. وقتی کاربر بتواند به سرعت به اطلاعاتی که ممکن است برای او مفید باشد دسترسی پیدا کند و آن را درک کند ، احتمال ادامه تعامل وی و تمایل دوباره به بازگشت به همان مارک افزایش می یابد.

فکر می کنم اکنون منظور من را دقیقاً از تهیه یک برنامه بازاریابی درک کرده اید ، زیرا این همه درمورد محتوایی است که توجه بازدید کننده را به سمت خود جلب می کنید ، باید کوتاه و ساده باشد ، زیرا روش بازاریابی در مرحله ثانویه قرار می گیرد و نوع آن مربوط به نوع برند شما یا نوع کالاهایی است که تبلیغ می کنید.

اما آیا صرفاً ایجاد محتوای تعاملی با هدف آموزش بیننده درباره محصول یا نام تجاری برای دستیابی به فروش کافی است؟ شاید بله ، اما مشکل از شاخص CPS (هزینه به ازای هر فروش) یا همان چیزی است که به عنوان هزینه تبلیغات در هر فروش شناخته می شود و این امر ارتباط تنگاتنگی با انتخاب صحیح مخاطب خاص برای محصول شما دارد.

اکنون ممکن است از خود بپرسید:

چگونه می توانم مخاطب هدف خود را برای محصولات خود انتخاب کنم:

  • به طور کلی در دنیای بازاریابی ، انتخاب مخاطب مناسب بسیار مهم است ، زیرا این مخاطب است که هزینه تبلیغات کمپین بازاریابی شما را کنترل می کند.
  • آنچه شما برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موبایل دقیقاً به آن نیاز دارید ، شناخت برنامه ها و بازی هایی است که خریداران احتمالی محصول شما از آن استفاده می کنند و برای شناختن آنها می توانید سعی کنید خود را در جای آنها تصور کنید و بدین ترتیب پیشنهادهایی دریافت کنید و سپس کمپین های تبلیغاتی آزمایشی انجام دهید ، تا زمانی که به نتایج دلخواه برسید.
  • همچنین می توانید با آگهی تبلیغاتی کوچک ، یک گروه خاص کوچک را هدف قرار دهید تا آنها را بشناسید ، و بفهمید از کدام برنامه ها بیشتر استفاده می کنند و چه مدت زمان را برای مرور می گذرانند ، همچنین از طریق آنچه به پرسشنامه معروف است ، چه زمان های خاصی به اینترنت وصل هستند.
  • در صورتی که تبلیغات شما در سایت های شبکه های اجتماعی (فیس بوک - اینستاگرام ...) انجام شود ، لازم است که منافع مشتریان بالقوه را برای محصول یا خدمات شما بداند تا بتواند آنها را با کمپین های تبلیغاتی خود هدف قرار دهد یا با انجام یک تبلیغ عمومی و سپس استفاده از سهم مخاطبان مشابه ، یک گروه هدف کوچک پیدا کند.
  • خلاصه

به نظر من جمله "بازاریابی موبایل آینده است" صحیح نیست ، فقط به این دلیل که فعلی شده است.

اگر هنوز در کمپین های تبلیغاتی خود هدف قرار دادن کاربران تلفن های همراه را برای جذب فروش یا مشتری برای تجارت خود متمرکز نمی کنید ، پس مطمئن شوید که هنوز در گذشته زندگی می کنید و بسیاری از فرصت های فروش را هر روز از دست می دهید.

این بدان معنا نیست که شما شکست خورده اید و دیر کرده اید ، استفاده از تلفن های همراه با گذشت زمان در حال توسعه است و در آینده بر توسعه آن افزوده می شود ، بنابراین این فرصت شماست تا روش بازاریابی خود را به سمت دنیای بازاریابی موبایل تغییر دهید.

در نظرات به من بگویید کدام یک از استراتژی های بازاریابی تلفن همراه برای کسب و کار شما موثرتر است.

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰


آیا این پست را از یک دستگاه تلفن همراه می خوانید؟ من مطمئن هستم ، با توجه به اینکه 80٪ کاربران اینترنت تلفن هوشمند دارند.

بازاریابان و مصرف کنندگان خدمات وب خود را از طریق تلفن همراه آغاز می کنند. به ویژه بازاریابان دیجیتال از اجرای کمپین های تلفن همراه بسیار هیجان زده هستند ، زیرا آنها می دانند که کاربران موبایل خریداران با انگیزه هستند.

به گفته Salesforce ، " 68٪ شرکت ها  بازاریابی موبایل را در استراتژی کلی بازاریابی خود ادغام کرده اند."

هرچه زودتر شروع به تماس با آنها کنید و مشکلات آنها را حل کنید ، نتایج بیشتری در تجارت خود کسب خواهید کرد.

مخفی نیست که ایجاد یک تجارت آنلاین موفق  چالش هایی دارد. یکی از این موارد دانستن نحوه تعامل با مشتریان بالقوه در سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف است .

نه تنها بهترین نتیجه را از تلفن همراه خواهید گرفت ، بلکه درک خوب نحوه عملکرد بازاریابی موبایل شما را در کنترل کامل بازاریابی خود قرار می دهد.

بگذارید با یک تعریف سریع شروع کنم.

 

بازاریابی موبایل چیست؟

آندریاس کاپلان  بازاریابی موبایل را چنین تعریف می کند:

"هر فعالیت بازاریابی از طریق یک شبکه فراگیر که مصرف کنندگان به طور مداوم با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه شخصی به آن متصل می شوند ، انجام می شود."

ویکی پدیا  آن را به عنوان " بازاریابی در دستگاه همراه یا با آن" تعریف می کند.

مارگارت روس  آن را چنین تعریف می کند:

"به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی طراحی شده برای تحویل به تلفن های همراه ، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های دستی ، معمولاً به عنوان یک م aلفه از یک کمپین چند کانال."

من آن را به عنوان بازاریابی برای کاربران تلفن همراه تعریف می کنم .

What-is-Mobile-Marketing.jpg

تلفن های همراه در حال تغییر نحوه ارتباط مخاطبان و مشتریان با برند شما هستند. افراد از طریق تلفن های خود به وب سایت شما مراجعه می کنند ، ایمیل های شما را در تلفن های هوشمند باز می کنند و از طریق تلفن های خود از فروشگاه شما خرید می کنند.

قرار دادن مشاغل خود  در جایی که مشتریان هستند - در حال حرکت - چیزی است که در مورد بازاریابی تلفن همراه انجام می شود. هر برنامه بازاریابی امروز که بازاریابی موبایلی را نادیده بگیرد ، یک برنامه ناموفق است.

image00.jpg

 

تاریخچه مختصری از بازاریابی موبایل

تاریخچه بازاریابی تلفن همراه  به زمانی بازمی گردد که اولین پیام کوتاه و کد کوتاه تلفن همراه تجاری در سال 2003 راه اندازی شد .

پونتیاک و نایک  دو مارکی بودند که در سال 2005 کمپین های پیامکی را راه اندازی کردند. این زمانی بود که هر دو مارک فهمیدند آینده بازاریابی موبایل است زیرا مردم دیوانه تلفن های همراه بودند.

43

 

image09.jpg

تا سال 2013 ، اندروید و iOS بر بازار تسلط یافته بودند و این زمانی است که برنامه ها محبوب می شوند و تلفن های هوشمند جای تلفن های همراه سنتی را می گیرند.

تا سال 2014 ، تعداد  کاربران تلفن همراه بیش از تعداد کاربران رایانه بود و افراد از طریق تلفن های خود به اینترنت دسترسی داشتند.

امروزه 89٪ از وقت تلفن همراه  صرف برنامه ها می شود در حالیکه 11٪ باقیمانده به وب سایت ها اختصاص می یابد. این دلیل شماره یک است که 71٪ بازاریابان می گویند بازاریابی موبایل در تجارت آنها مهم است ، در حالی که 68٪ مارک ها بازاریابی موبایل را در استراتژی کلی بازاریابی خود ادغام کرده اند.

مارک هایی که فاقد استراتژی بازاریابی موبایل هستند باید در استراتژی بازاریابی خود تجدید نظر کنند ، زیرا همه این برندها در هر ثانیه مشتری خود را از دست می دهند .

image10.jpg

 

چرا بازاریابی موبایل؟

چرا امروزه بازاریابی از طریق موبایل اینقدر مهم است؟ ممکن است شما کاملاً آگاه نباشید ، اما بیایید برخی از دلایل توجه غیرمستقیم به آن را بررسی کنیم:

تصویر 40

اما این همه ماجرا نیست. یک کاربر متوسط ​​تلفن همراه روزانه 90 دقیقه  روی تلفن خود می گذراند ، در حالی که مصرف کنندگان آمریکایی روزانه 220 دقیقه  در تلفن خود صرف می کنند. این زمان متوسط ​​هر روز در حال افزایش است.

image02.png

هیچ راه آسان تری برای دستیابی به مصرف کنندگان وجود ندارد. به شرط داشتن استراتژی جامع بازاریابی از طریق تلفن همراه ، می توانید در هر مکان و هر زمان به آنها دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی موبایل به جایی می رسد که سایر کانال های بازاریابی به سادگی از آن استفاده نمی کنند. بنابراین می توانید به یک ایده برنامه جدید برسید .

2) شخصی: تلفن همراه وسیله شخصی است. طبق یک تحقیق تحقیقاتی ، 91٪ از کاربران  تلفن همراه در طول روز تلفن خود را در یک بازه قرار می دهند.

هنگامی که از طریق تلفن همراه با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار می کنید ، نام تجاری شما در همان دسته دوستان و خانواده کاربر قرار می گیرد.

افراد بهتر با مارک هایی ارتباط برقرار می کنند که ارتباط یک به یک با آنها برقرار می کنند و چیزی بهتر از تلفن همراه برای ایجاد این ارتباط شخصی وجود ندارد.

3) فوری: اگر مجبور باشید بلافاصله برای مشتریان خود پیامی ارسال کنید ، چه رسانه ای را انتخاب می کنید؟

تحقیقات  نشان می دهد 90٪ پیامک ها در کمتر از سه دقیقه خوانده می شوند ، در حالی که در مطالعه دیگری نشان داده شده است که پیامک ها 98٪ سرعت باز دارند .

image03.png

بازاریابی موبایلی فقط دسترسی فوق العاده ای ندارد بلکه پیام را فوراً تحویل می دهد. برخلاف بازاریابی از طریق ایمیل که نرخ پاسخ  فقط 6٪ است ، پیام پاسخ نامه استثنایی 45٪ است.

پیام های متنی فوراً تحویل داده می شوند ، بلافاصله خوانده می شوند و نتایج سرسام آور برای مارک ها ایجاد می کنند.

4) تجارت الکترونیکی موبایل: مصرف کنندگان خرید از دستگاه های تلفن همراه خود را ترجیح می دهند. بیش از 44٪ از وقت صرف شده  در اینترنت برای تلفن های همراه است. تا 78٪ از جستجوهای تلفن همراه  منجر به خرید شده است.

تصویر 04

تجارت موبایل به سرعت در حال رشد است و انتظار می رود در آینده بر تجارت الکترونیک تسلط داشته باشد. تجارت موبایل  34٪ تجارت الکترونیکی جهانی را در سال 2016 نسبت می دهد و انتظار می رود تا سال 2017 31٪ رشد کند.

هیچ بهانه ای برای کسب و کارها وجود ندارد که بازاریابی با تلفن همراه را نادیده بگیرند. یا تو چی فکر می کنی؟

5) مقرون به صرفه: بازاریابی موبایل  در مقایسه با سایر تکنیک های بازاریابی بسیار مقرون به صرفه است.

به عنوان مثال ، اجرای یک تبلیغ در تلویزیون بسیار گرانتر از اجرای یک کمپین پیام کوتاه یا ایجاد یک وب سایت بهینه شده برای تلفن همراه است. بنابراین در دراز مدت درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

6) مشارکت مشتری: اگر مشتری در تلفن های همراه خود تجربه خوبی با برند شما داشته باشند ، اعتماد بهتری به شما می دهند. تحقیقات  نشان می دهد که 61 درصد از افراد وقتی از طریق تلفن های همراه خود با وب سایت مشکلی ندارند ، با نظر تجاری خوبی برخورد می کنند.

60

وب سایت بهینه سازی شده برای موبایل و استراتژی بهتر بازاریابی موبایلی  نه تنها باعث افزایش فروش نمی شود بلکه مجموعه ای از مشتریان راضی و خوشحال خواهید داشت که برای سالهای آینده به برند شما پایبند خواهند بود.

 

بازاریابی موبایل چگونه کار می کند

بازاریابی موبایلی مشابه انواع دیگر بازاریابی کار می کند . تنها یک تفاوت وجود دارد - مشتریان شما از تلفن همراه خود برای یافتن و دستیابی به تجارت شما استفاده می کنند.

به طور خلاصه ، شما از طریق دستگاه های تلفن همراه آنها را هدف قرار می دهید ، متصل می شوید و با آنها ارتباط برقرار می کنید.

در حال حاضر ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها و کنسول بازی دستگاه های نوظهوری هستند  که مردم برای اتصال به اینترنت از آنها استفاده می کنند. در حقیقت ، 80٪ کاربران اینترنت از تلفن های هوشمند استفاده می کنند.

تصویر 51

مشتریان شما از قبل در تلفن همراه هستند ، بنابراین شما باید در آنجا باشید. اگر برند خود را از طریق تلفن های همراه خود در مقابل آنها قرار ندهید ، رقبای شما این کار را خواهند کرد (بیشتر آنها هنگام خواندن این کار را انجام می دهند).

بنابراین بیایید به طور خلاصه به نحوه عملکرد بازاریابی موبایل نگاهی بیندازیم:

من). یک استراتژی بازاریابی موبایل تدوین کنید. (در زیر بحث شده است)

ii) بر اساس اهداف و استراتژی تجاری خود ، نوع بازاریابی موبایلی مربوطه را انتخاب کنید (در زیر بحث می شود)

III) برای بهتر کردن استراتژی ، آن را پیگیری ، تجزیه و تحلیل کرده و آن را تغییر دهید.

 

چگونه یک استراتژی بازاریابی موبایل تدوین کنیم

بازاریابی موبایل شامل کل فعالیت هایی است که با استراتژی تجارت و استراتژی کلی بازاریابی مرتبط هستند. بازاریابی موبایل  برای همه مشاغل در تمام مدت یکسان نیست. متفاوت است - بسیار متفاوت است.

تصویر 48

در اینجا مراحلی وجود دارد که مارک ها برای موثر در بازاریابی موبایل باید به آن پایبند باشند:

  • اهداف را برای بازاریابی موبایل تعریف کنید
  • مخاطبان و بازارهای هدف موبایل را تعریف کنید
  • موبایل برو
  • ادغام کنید

1) اهداف را برای بازاریابی موبایل تعریف کنید

با یک هدف ، یک هدف شروع می شود. بدون آن نمی توان خیلی دور رفت.

آیا می خواهید از مخاطبان موبایل سرنخ بگیرید؟ آیا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی موبایل اجرا کنید؟ آیا قصد دارید کوپن ها را از طریق متن برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید تا فروش در مکان های خاص جغرافیایی افزایش یابد.

اهداف خود را واقع بینانه و در عین حال چالش برانگیز نگه دارید.

39

"با توجه به اینکه مصرف کنندگان در مناطق مهم روستایی هند از تلویزیون و برق بی وقفه دسترسی ندارند ، هندوستان یونیلور برای کسب سهم بیشتر صدا نیاز به خلاقیت داشت."

Unilever کانال سرگرمی تلفن همراه خود را راه اندازی کرد  که از طریق شماره رایگان قابل دسترسی بود.

در نتیجه ، تبلیغات سه مارک Unilever بیش از 20 میلیون بار شنیده شد و فقط در مدت شش ماه ، Unilever 8 میلیون مشترک جدید با کانال خود با بیش از 12 میلیون مشترک به دست آورد.

image07.jpg

تا زمانی که هدف مشخصی داشته باشید ، می توانید این کار را با بازاریابی موبایل انجام دهید.

2) مخاطبان و بازارهای هدف موبایل را تعریف کنید

بازار هدف و مخاطب مورد نظر برای کمپین بازاریابی تلفن همراه شما می تواند با مخاطب هدف کسب و کار شما یکسان باشد یا کاملاً متفاوت باشد.

سوال:  چگونه تشخیص می دهید که یکسان یا متفاوت است؟

پاسخ:

  • پژوهش.

ساده ترین استراتژی توسعه شخصیت های خریدار است . س Askال کنید ، نظر سنجی و مصاحبه انجام دهید و نقش آفرینی کنید.

17

Google Analytics  و Alexa  دو ابزار خوب برای شروع با جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان فعلی خود هستند.

3) موبایل بروید

وب سایت خود را از طریق تلفن همراه پاسخگو نشان دهید  - اگر قبلاً از آن استفاده نکرده است.

چرا؟

زیرا هنگامی که از طریق تلفن همراه با مخاطبان هدف خود تماس می گیرید ، آنها به احتمال زیاد قبل از اقدامی از وب سایت شما بازدید می کنند.

نداشتن یک وب سایت بهینه شده  برای موبایل به معنای هدر دادن پول خود و از دست دادن مشتری است. حتی ممکن است مخاطبان خود را آزار دهید.

image26.jpg

بیش از 57٪ از مشتریان  اگر تجربه استفاده از تلفن همراه را با آن داشته باشند ، وب سایتی را به دیگران توصیه نمی کنند. آیا می خواهید خریداران احتمالی خود را اذیت کنید یا قصد خدمات رسانی به آنها را دارید؟

22

یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه برای استراتژی تلفن همراه شما لازم نیست ، اما دارای مزایای مختلفی  مانند بهبود در رتبه بندی جستجوی ارگانیک ، کاهش زمان بارگذاری ، تعامل بهتر کاربر و غیره است.

تصویر 13

صرف نظر از اینکه شما با بازاریابی پیامکی ، استراتژی های بازاریابی برنامه یا تبلیغات موبایل وحشی هستید ، وب سایت شما باید برای موبایل بهینه شود  و باید در تمام دستگاه ها کاملاً نمایش داده شود.

29

4) Integrate

سرانجام ، فعالیت های تجاری خود را با استراتژی تلفن همراه ادغام کنید تا مشتریان انتظارات خود را بدست آورند.

حدود 44٪ از هزاره ها  می خواهند مارک های مورد علاقه خود با انسان از طریق تلفن همراه ارتباط انسانی برقرار کنند در حالی که 39٪ دیگر می خواهند مارک های آنها در شبکه های اجتماعی فعال باشند.

35

تلفن های همراه در درجه اول برای معاشرت استفاده می شوند. شبکه های اجتماعی ، پشتیبانی مشتری ، بازاریابی محتوای دیجیتال و سایر فعالیت های تجاری خود را ادغام کنید. مشتریان شما مشتاق ارتباط با شما از طریق تلفن همراه هستند.

آنها را ناامید نکنید.

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

 

شروع یک تجارت کوچک کار ساده ای نیست. با وجود بسیاری از قطعات متحرک که باید کنار هم قرار بگیرند ، حداقل گفتن می تواند طاقت فرسا باشد. شما چیزهای زیادی برای تفکر خواهید داشت و نوع نرم افزار کسب و کار کوچکی که استفاده خواهید کرد آخرین نکته در ذهن شما خواهد بود.

بیا با آن روبرو شویم؛ این دقیقاً هیجان انگیزترین قسمت اداره یک تجارت نیست. 

اما گرچه ممکن است به اندازه جذب مشتری جدید ، پر کردن کاتالوگ سهام شما یا ایجاد یک آرم چشم نواز جالب نباشد ، اما نرم افزار می تواند تمام قسمت های متحرک را بسیار آسان کند.

در واقع ، این می تواند تمام کارهای ضروری را که باید انجام دهید در حالی که تمرکز خود را بر رشد کسب و کار خود دارید ، خودکار کرده و به شما کمک کند. 

 

به کجا با نرم افزار کسب و کار کوچک شروع کرد

کدام نرم افزار کسب و کار کوچک مهمترین است و اکنون می توانید چه مواردی را کنار بگذارید؟ 

برای کمک به شما ، لیستی از بهترین نرم افزارها را برای مشاغل کوچک گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند تجارت خود را از سر کار بردارید و درآمدزایی کنید. 

 

ایمیل ها را جمع آوری و ارسال کنید 

1. Sendinblue

Sendinblue تمام ویژگی های لازم برای اجرای کمپین های ایمیل قدرتمند ، تنظیم توالی معاملات و ارتباط با لیست رو به رشد مشتریان خود را دارد. 

از طریق ابزارهای اتوماسیون و قابلیت های تقسیم قوی ، ارسال ایمیل های شخصی که مشارکت را افزایش می دهد و به ایجاد افراد وفادار کمک می کند آسان است. 

اگر شما فردی هستید که ساعتها قالب بندی یک سند را از دست می دهد (همه ما آنجا بوده ایم) ، وحشت نکنید: مجموعه ای از صفحات فرود و فرم های ثبت نام با طراحی حرفه ای ، ایمیل های خریداران احتمالی را جذب و جمع می کنند ، به شما همه موارد اطلاعاتی که شما برای پرورش فروش بیشتر نیاز دارید. 

 

 

از همه بهتر ، Sendinblue ساخت صاحب مشاغل متنفر از فناوری را بسیار ساده می کند تا ایمیل هایی با ظاهری حرفه ای ایجاد کنند که در جهت رشد باشد. 

اصلاً به کدی احتیاج ندارید. هیچ مهارت طراحی لازم نیست. فقط دروازه ای برای گشودن مکالمات با مشتریان خود است. 

برای کسانی که کار خود را شروع می کنند ، Sendinblue طرحی رایگان برای ارسال حداکثر 300 ایمیل در روز و ذخیره مخاطبین نامحدود ارائه می دهد.

 

2. Optinmonster 

بهینه سازی تبدیل دو کلمه ای که یا اصلاً برای شما معنایی ندارد یا با تعریق سرد شما را بیرون می آورد. 

اما این یک مفهوم ساده است ، در واقع: این عمل بهبود شانس شما برای جذب افرادی است که به وب سایت شما مراجعه می کنند. 

Optinmonster دارای کاتالوگ فرم های انتخاب شده آزمایش شده ای است که به طور خاص برای جلب توجه طراحی شده اند ، در حالی که لوازم جانبی زیبا مانند تایمرهای شمارش معکوس و پنجره های خروجی از جهت صحیح خرید بیشتری را به خریداران ارائه می دهند. 

با جستجوی عمیق تر در این ابزار ، ویژگی هایی را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد کمپین های پیگیری شخصی ایجاد شده توسط تعامل بازدیدکنندگان و تقسیم پیام را برای ایجاد لیست های ایمیل با هدف بیش از حد ارسال کنید. 

 

 

یک حساب اولیه Optinmonster از 14 دلار در ماه شروع می شود ، اما کاربران Sendinblue هنگام استفاده از این لینک سه ماه رایگان در برنامه Pro دریافت می کنند 

 

یک وب سایت بسازید

3. وردپرس

در سال 2019 ، 36٪ از مشاغل کوچک وب سایت ندارند . این درصد بسیار دیوانه است ، به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که از زمان شیوع همه بیماری ، چند خریدار آنلاین به صورت آنلاین اقدام کرده اند. 

حقیقت این است که بدون داشتن وب سایت ، ممکن است تعداد زیادی از مشتریان را از دست بدهید. 

خوشبختانه ، ایجاد یک وب سایت نیازی به درد سر نیست. با وردپرس می توانید به یک داشبورد ساده وارد شوید که در ایجاد یک سایت حرفه ای به دنبال شماست. 

هزاران تم برای انتخاب وجود دارد و ابزارهای سفارشی سازی به شما امکان می دهند سایت خود را از آن خود کنید. علاوه بر این ، لیست دائماً افزونه ها به این معنی است که می توانید موارد اضافی مانند فرم ثبت نام ، تجزیه و تحلیل و پیشرفت های SEO را اضافه کنید. 

 

 

وردپرس برای شروع رایگان است ، شما فقط باید برای یک نام دامنه و یک میزبان هزینه کنید. 

 

4. های Shopify

مشاغل کوچک که محصولات را به صورت آنلاین می فروشند به کمک بستری مانند Shopify نیاز دارند.

به شما این امکان را می دهد تا صاحبان خرده فروشی فروشگاه های خود را به صورت آنلاین بیاورند و از طریق الگوهای مغازه های پیش فروش ، ابزارهای بازاریابی و نرم افزار تجارت الکترونیکی ، به مجموعه گسترده تری از مشتریان بالقوه برسند. مشتریان می توانند با طیف وسیعی از گزینه های پرداخت ، محصولات را به سبد خرید خود اضافه کرده و از صندوق خارج شوند. 

 

 

های Shopify یکی از رفتن به سیستم عامل برای کسب و کار جوانه زدن. در عرض چند دقیقه می توانید یک فروشگاه اینترنتی با مارک تجاری خود داشته باشید و بلافاصله فروش خود را شروع کنید. 

یک حساب اساسی Shopify از 29 دلار در ماه شروع می شود ، اما شما می توانید ابتدا 14 روز به صورت رایگان آن را امتحان کنید. 

 

حسابداری

5. راه راه

پردازنده پرداخت آنلاین Stripe پذیرش پرداخت ، ارسال پرداخت و مدیریت تجارت خود را برای فروشندگان آنلاین سریع و آسان می کند. از طریق داشبورد شخصی خود می توانید فاکتور ارسال کنید ، درآمد را ردیابی کنید و پرداختها را فوراً بپذیرید. 

برخلاف بسیاری از نرم افزارهای حسابداری دیگر ، مشتریان می توانند بلافاصله فاکتورها را با مشخصات کارت اعتباری خود پرداخت کنند. همچنین می توانید فاکتورهای باز را از نزدیک تحت کنترل داشته باشید تا جریان نقدی مناسبی داشته باشید. 

 

 

استفاده از Stripe رایگان است ، اما بسته به موقعیت مشتری ، 1.4٪ -2.9٪ کاهش پرداخت را انجام می دهد. 

 

6. حسابداری موج

Wave Accounting به صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان کمک می کند تا درآمد و هزینه های خود را مدیریت کنند. 

اگر اعداد باعث چرخش سر شما می شوند ، این ابزار مناسب شماست. این به شما امکان می دهد هر کاری را که در داخل و خارج از تجارت خود انجام می دهید ردیابی کنید و اجرای حقوق و دستمزد ، پرداخت و صورتحساب را آسان می کند.

بهترین قسمت این است که همه خودکار است ، به این معنی که شما مجبور نیستید به صورت دستی حساب های خود را در پایان هر ماه انجام دهید. برای بسیاری از مشاغل کوچک ، این زمان و هزینه هنگفتی است که باعث می شود Wave Accounting ابزاری کاملاً مفید برای استفاده در آن باشد. 

 

نمونه داشبورد موج

 

استفاده از حسابداری موج برای مشاغل تازه شروع شده رایگان است. 

 

7. کتابهای تازه

مانند Wave Accounting و Stripe ، Freshbooks مدیریت حساب برای مشاغل کوچک را آسان می کند. شما می توانید فاکتورهای مارک دار ارسال کنید ، درآمد و درآمد را ردیابی کنید و درآمد خود را حفظ کنید.

یادآوری های خودکار به شما کمک می کند تا پرداخت های معوقه را تعقیب کنید ، در حالی که قابلیت های اتوماسیون به این معنی است که می توانید زمان کمتری را در غرق شدن در تعداد و صرف تمرکز بیشتر بر روی کار خود صرف کنید. 

 

نمونه داشبورد کتابهای تازه

 

بسته های کتاب های تازه از 11 پوند در ماه شروع می شود. 

 

مدیریت پروژه

8. ترلو

اگر هر روز با چیزهایی که باید انجام دهید پس از پر شدن از آن بیدار می شوید ، متوقف شوید! مطمئناً ، هنگام راه اندازی کسب و کار چیزهای زیادی برای جلب توجه وجود دارد و به نظر می رسد که همیشه لیستی بی پایان از کارهایی که نیاز به انجام آنها وجود دارد ، وجود دارد ، اما یک ابزار مدیریتی مانند Trello می تواند واقعاً تغییری ایجاد کند (مانند دیگر نیازی به سر و صدا کردن با هر هفته پد جدید پس از آن). 

ابزار مدیریت پروژه "مبتنی بر تابلو" به شما امکان می دهد لیست های متمرکز ، اقدامات کد رنگ را ایجاد کنید و به طور یکپارچه در کارت ها حرکت کنید تا کارهای اولویت بندی شده را برجسته کنید. همچنین می توانید به هر فعالیت یادداشت اضافه کنید ، وظایفی را به افراد دیگر اختصاص دهید و لیست های خود را بایگانی کنید تا بعداً به آنها بازگردید. 

 

نمونه داشبورد ترلو

 

استفاده از ترلو کاملاً رایگان است. 

 

9. آسانا 

مانند ترلو ، آسانا نیز یک لیست کشیدن و رها کردن به صورت آنلاین است. این متخصص در کمک به مشاغل کوچک برای مدیریت تیم های از راه دور و سازماندهی پروژه ها از طریق کارت ها و لیست های قابل جابجایی است. کاربران می توانند برای کارها مهلت تعیین کنند ، فعالیت ها را به اعضای تیم اختصاص دهند و جدول زمانی هر پروژه خاص را مشاهده کنند. 

حتی اگر شما به سادگی نیاز به یک محل به نوشتن همه چیز شما نیاز به انجام است (و این احتمال وجود دارد که بسیاری اگر شما در حال اجرا همه چیز انفرادی)، آسانا یک ابزار عالی برای کوچک نرم افزار پشته کسب و کار خود را داشته است. 

نمونه داشبورد آسانا

 

یک طرح رایگان برای استفاده از مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است. 

 

10. دوشنبه . com 

اگر تا به حال برای پیگیری اینکه چه کسی و چه زمانی چه کاری انجام می دهد تلاش کرده اید ، تنها نیستید. در حقیقت ، اداره یک تجارت کوچک مملو از پروژه های مختلفی است که توسط اعضای مختلف تیم در روزهای مختلف اجرا می شود. ماندن در بالای آن سخت است. 

Monday.com با فراهم آوردن فضای کاری که مشاغل کوچک بتوانند کارهای خود را ردیابی ، برنامه ریزی و تحویل دهند ، کار را آسان تر می کند. این به شما امکان می دهد کارتهای کشیدن و رها کردن کارها ایجاد کنید ، جدول زمانی خود را با فعالیتهای تجاری ایجاد کنید ، به افراد مختلف کارهایی اختصاص دهید و تمام صفحات چرخشی خود را کاملاً تحت نظر داشته باشید.

 

نمونه داشبورد دوشنبه

 

بسته اولیه Monday.com برای هر کاربر از 7 پوند در ماه شروع می شود. 

ارتباطات تیمی

11. شلی

از پیمایش بی پایان زنجیره های ایمیل خودداری کنید و خود را به یک ابزار ارتباطی مانند Slack تبدیل کنید. این کار کلیه ارتباطات مربوط به تجارت را در یک مکان قرار می دهد و ضبط یادداشت ها را برای تک تک اعضای تیم آسان می کند. 

شما می توانید برای اطمینان از اینکه اطلاعات مهم از بین نمی روند ، "کانال" هایی برای موضوعات مختلف ایجاد کنید و مکانی را تنظیم کنید که بتوانید به راحتی با همه افراد مهم ارتباط برقرار کنید ، چه این رئیس بازاریابی شما باشد ، چه طراح جدید شما یا تیم تحقق شما . 

 

مثال داشبورد شل

استفاده از لقی رایگان است. 

 

12. تیم های مایکروسافت

تیم های مایکروسافت احتمالاً اوایل امسال هنگامی که در طول همه گیر شدن محبوبیت پیدا کرد ، به رادار شما آمدند. 

پلت فرم رایگان چت و تماس تصویری ارتباط با مردم را در هر کجای دنیا که باشند آسان می کند. شما می توانید اسناد مهم را ذخیره کنید ، پرونده های رسانه ای را به اشتراک بگذارید و جلسات میزبان را با تیم خود برگزار کنید تا مطمئن شوید همه در مسیر موفقیت هستند. حتی اگر به راحتی از آن برای گپ زدن با فروشندگان بالقوه یا تیم داخلی خود استفاده کنید ، این می تواند راهی عالی برای گسترش شفافیت در کل تجارت شما باشد.

 

داشبورد تیم مایکروسافت

استفاده از Microsoft Teams رایگان است. 

 

13. بزرگنمایی کنید

و سپس به زوم ، سکوی تماس ویدیویی دیگری می رسیم که در ماه های اخیر به شهرت رسیده است. میزبان جلسات مجازی ، ارسال پرونده های رسانه ای و راه اندازی اتاقهای فرار از خانه باشید تا ارتباطات را در سراسر تجارت خود قوی نگه دارید. 

این یک نرم افزار عالی برای کسب و کار کوچک برای میزبانی جلسات تیم با کارکنان خود یا ارتباط با فروشندگان و فروشندگان بالقوه است. ویژگی اشتراک صفحه نمایش ارائه اطلاعات به خریداران احتمالی را آسان می کند و می توانید جلسات را ضبط کرده و از آنها برای مراجعات بعدی ثبت کنید.

 

داشبورد بزرگنمایی

 

یک بسته زوم رایگان وجود دارد که به شما امکان میزبانی جلسات را تا 40 دقیقه می دهد. 

 

نرم افزار مناسب کسب و کار کوچک را انتخاب کنید

انتخاب نرم افزار مناسب برای مشاغل کوچک نباید سردرد باشد. با فهمیدن اینکه چه کارهایی می توانند خودکار یا آسان شوند ، شروع کنید و نرم افزاری را که می تواند به شما کمک کند شناسایی کنید. خواه بخواهید یک لیست ایمیل ایجاد کنید ، یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید یا با تیم خود ارتباط برقرار کنید ، یک نرم افزار برای شما وجود دارد.

  • xebohak860 xebohak860
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال جوهر نصب آسان آن هستید ، باید وقت بگذارید و به خرید بپردازید و با گزینه های پیش روی خود آشنا شوید. مدت زیادی است که مصرف کنندگان شستشوی مغزی داده اند و معتقدند که جایگزینی جوهر اصلی تنها راه برای داشتن یک سرویس مناسب است ، اما روند در حال تغییر است و ما اکنون می دانیم که راه حل های بهتری برای حل این مشکل وجود دارد. راهنمای ما را بخوانید و درباره بهترین جوهر چاپگر HP موجود در بازار و نحوه دستیابی سریع و آسان به آن اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید در صورت نیاز آن را نصب کنید.

چاپگر HP - گزینه های جدید جوهر

اولین قسمت برای دستیابی به آسانترین و سریعترین خدمات در هنگام خرید جوهر جدید ، بررسی گزینه های موجود برای شما است. بیشتر ما معتقدیم که خرید از سازنده چاپگر تنها گزینه است ، اما اشتباه می کنید. روش های اصلی دریافت جوهر مورد نیاز را بررسی کنید:

  • در فروشگاه محلی خود
  • مستقیماً از سازنده چاپگر.
  • از سرویس جوهر جایگزین.
  • از طریق سرویس شارژ کارتریج جوهر.

خرید از فروشگاه محلی شما

در حالی که این متداول ترین گزینه برای گرفتن جوهر است ، افرادی که لوازم جوهر را از فروشگاه محلی خود خریداری می کنند بیشتر از ارزش بازار کالای خود را پرداخت می کنند. از آنجا که فروشگاه محلی شما مناسب است ، برای هر کالایی که از آنها بخرید حق بیمه پرداخت خواهید کرد و این شامل کارتریج های جوهر اصل است. مگر در موارد اضطراری ، ما همیشه توصیه می کنیم که از این گزینه خودداری کنید.

دریافت جوهر از تولید کننده

شرکت های چاپگر معروف Mot اکنون گزینه جوهر سفارش پستی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد جوهر خود را مستقیماً به درب منزل تحویل دهید. به نظر می رسد این سرویس ها از نظر اقتصادی ارزش بالایی دارند و راهی ساده برای بدست آوردن جوهر در اختیار شما قرار می دهند ، اما غالباً قیمت آنها بیش از حد زیاد است و نتیجه آن این است که جوهر شما به سرعت تمام می شود ، بنابراین به زودی پس از تحویل اولیه ، باید خرید بیشتری داشته باشید. این ممکن است ارزان تر از فروشگاه محلی باشد ، اما هنوز یک انتخاب گران قیمت است.

یافتن سرویس جوهر جایگزین

با خدمات جدید و ویژه جوهر در دسترس مصرف کنندگان ، می توانید جوهر جایگزین با کیفیت بالا و با قیمت پایین دریافت کنید. شرکت هایی مانند Smart Ink محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا مصرف کنندگان از استفاده از پس اندازهایی که ارائه می دهند لذت می برند و با دیدن کیفیت در صفحه ، جوایز بیشتری دریافت می کنند. نگاهی به کارتریج جوهر HP 951XL ، با ارائه دهنده جوهر جایگزین شما می توانید انتظار به پرداخت کمتر از نصف برای جوهر و کارتریج است که پر و کار کاملا. به نظر می رسد جوهر جایگزین انتخاب آشکاری است.

استفاده از سرویس پر کردن

این گزینه به دلیل خوبی محبوبیت چندانی ندارد. خدمات شارژ مجدد جوهر کثیف هستند و شما در آخر کارتریج های نیمه پر که کیفیت خوب و ارزانی ندارند ارائه می دهید. هر مصرف کننده ای که این گزینه را در نظر بگیرد سرانجام ناامید کننده و از جیب شما خارج خواهد شد ، بنابراین ارزش دارد که از آن اجتناب کنید.

انتخاب سرویس جوهر جایگزین در صورت نیاز به دوباره پر کردن فقط انتخاب خوبی برای کیف پول شما نیست بلکه تنها راهی است که می توانید اطمینان داشته باشید که در هزینه های کمتری به هزینه بیشتری متصل نخواهید شد. بنابراین بسیاری از افراد تغییر جوهر جایگزین را داده اند و دیگر هرگز به اشکال مارک های تجاری بر نخواهند گشت. چرا به آن فرصت نمی دهید و مزایایی که می تواند برای زندگی شما داشته باشد را می بینید؟

منبع: https://www.techiexpert.com/easy-and-quick-cartridge-installation-process-in-your-startup/

  • xebohak860 xebohak860