گالری کوچک خودرو بسیار مناسب استفاده از پیام کوتاه به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مشتریاست. فروشندگان تمایل دارند که تعداد زیادی از شماره تلفن های همراه را در پایگاه داده خود داشته باشند اما پتانسیل تلفن همراه به عنوان یک کانال ارتباطی اغلب نادیده گرفته می شود.
برخی از مناطقی که فروشندگان خودرو می توانند با استفاده از پیام کوتاه از آن بهره مند شوند عبارتند از:
به نرخ پاسخ بالاتری دست پیدا کنید - پاسخگویی پیام کوتاه 5 برابر بیشتر از نامه مستقیم است.
هزینه های تلفن را به طرز چشمگیری کاهش دهید - ارسال متن برای مشتری 95٪ ارزان تر از تماس با تلفن همراه است
صرفه جویی در وقت - زمان تلفنی با 15 مشتری ، تقریباً 45 دقیقه. - زمان ارسال پیامک به 15 مشتری ، 1 دقیقه
تأثیر گسترده ایجاد کنید ، وفاداری مشتری را افزایش دهد -23٪ از مردم پیام بازاریابی پیامکی را به یک دوست نشان می دهند یا ارسال می کنند. (منبع - انجمن بازاریابی موبایل)
هزینه های ورود صفر برای سرویس پیام کوتاه - تنظیم حساب ها رایگان است و با 10 اعتبار متن رایگان ارائه می شود
راه اندازی آسان - بدون بارگیری نرم افزار ، تنها نیاز به اتصال به اینترنت است
آیا می توانم از شماره موبایل مشتریانم برای تبلیغات پیامکی استفاده کنم؟
مقدار زیادی سردرگمی در این زمینه وجود دارد. فروشندگان نگرانند که اگر کمپین های پیامکی را برای مشتریان فعلی خود بفرستند ، ممکن است قانون محافظت از اطلاعات یا حریم خصوصی را نقض کنند. مقررات مربوط به این موضوع ساده است و بسیاری از عقاید مشترک را ایجاد می کند.
اگر مشتری یا مشتری شما در طول بحث و گفتگو شماره تلفن همراه خود را به شما داده و پیام های شما را انتخاب کرده باشد ، مجاز به ارسال پیام کوتاه یا هشدار متنی برای وی هستید. شما باید مطمئن شوید که از موارد زیر
1. نام شرکت خود را در پیام ذکر کنید ، تا مردم بدانند متن از چه کسی است!
2. شماره تماس با مشاغل خود را نقل قول کنید.
3. انصراف از پیامک را در متن خود بگنجانید (به عنوان مثال برای متوقف کردن پیام های دیگر ، به STOP به این متن پاسخ دهید) اطلاعات بعدی درباره سیستم انصراف از متن بازاریاب در ادامه این راهنما وجود دارد.
4- شما فقط مجاز به ارسال پیام کوتاه با همان موضوع گسترده ارتباطات اصلی خود هستید. به عبارت دیگر ، اگر کسی برای یک درایو تست وسایل نقلیه جدید زنگ زد ، نمی توانید متنی تبلیغاتی درباره پیشنهاد پیتزا رایگان برای او ارسال کنید!
اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در وب سایت دفتر کمیساری اطلاعات موجود است.
استفاده از سرویس پیام کوتاه - این فقط فروش نیست!
فکر کردن در مورد پتانسیل پیامک انبوه فقط از نظر فروش خدمات ، MOT و وسایل نقلیه جدید / دست دوم آسان است. تلفن همراه در واقع فقط ابزار ارتباطی دیگری است که می توانید از آن برای برقراری ارتباط با مشتریان و چشم اندازهای مختلف در مورد موضوعات استفاده کنید.
ممکن است شما در نظر داشته باشید که یک کلمه متنی مشتری ایجاد کنید که در آن مشتریان نکات ایمنی رانندگی منظم ، یادآوری برای بررسی فشار لاستیک ، میزان روغن و غیره را دریافت کنند
. موثرترین استراتژی های تلفن همراه پیام های خدماتی را که دارای ارزش ملموسی برای مشتری هستند ، با متن تبلیغاتی خاص هدف قرار می دهد. کمپین ها
چگونه می توانم از خدمات پیام کوتاه در نمایندگی خود استفاده کنم؟
روش های تقریباً بی شماری وجود دارد که فروشندگان می توانند از پیام های متنی استفاده کنند ، برخی از نمونه ها عبارتند از:
ماشین آماده برای جمع آوری - "ماشین شما اکنون برای جمع آوری آماده است ، لطفاً در محل پذیرش سرویس که کلیدهای شما منتظر شما هستند تماس بگیرید"
MOT / یادآوری های سرویس - 'اتومبیل شما اکنون به دلیل سرویس دهی خود است ، لطفا با بخش خدمات ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که در یک زمان مناسب آن را رزرو کنیم'
با تشکر از شما / پیام های متشکریم - "از اینکه در اتومبیل خود در Ricardo's Motors خدمات خود را ارائه دادید متشکریم ، ما منتظر دیدن شما در بهار هستیم"
پیگیری پرسشنامه - "فراموش نکنید که پرسشنامه مشتری ما را به موقع برای قرعه کشی جایزه شنبه پر کنید و برگردانید"
نسل سرب فروش - 'همه xxxx جدید رسیده است! امروز با نمایشگاه ما تماس بگیرید و ما یک ماشین کاملاً جدید به خانه شما تحویل خواهیم داد تا شما رانندگی کنید
بخشی اکنون موجود است - "قطعاتی که شما سفارش داده اید اکنون وارد شده است ، لطفاً با بخش قطعات تماس بگیرید"
تعویق افتادن فروش - 'لاستیک های شما احتمالاً اکنون باید تغییر کنند. لطفاً با شماره تلفن 01234 56789 پذیرش خدمات تماس بگیرید و ما زمان مناسبی را برای تغییر آنها ترتیب خواهیم داد
افزایش نرخ باز به کمپین های ایمیل با کمپین های پیام کوتاه کمپین های
متنی به ویژه در افزایش نرخ باز تبلیغات ایمیل موثر هستند. اکنون که همه در زیر انبوهی از ناخواسته های مجازی مدفون شده ایم ، نرخ باز سال ها به طور مداوم در حال کاهش است. در مقابل ، نرخ باز برای پیامک بیش از 98 درصد است. استفاده از سرویس پیام کوتاه می تواند روشی بسیار قدرتمند برای هشدار به مشتریان درمورد ایمیلی باشد که در جعبه آنها وارد می شود.
هدف قرار دادن پیام شما برای مخاطب
مناسب هرچه پیشنهاد خود را به مشتری بیشتر ارائه دهید ، انتظار بیشتری می رود. با تقسیم پایگاه داده مشتری خود در انواع مختلف مشتری ، می توانید پیام های متنی متناسب با گروه های مختلف را ارسال کنید.
در حساب شما ، بارگذاری گروه ها سریع و ساده است و می توانید هر تعداد پایگاه داده مختلف را بارگذاری کنید.
چه نوع پیامک هایی برای نمایندگی های اتومبیل بهتر جواب می دهند؟
هر فروشنده ای می خواهد تبلیغات متنی خود را برای مشتری خود تنظیم کند. چند قانون طلایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بهترین پاسخ ممکن را از کمپین پیام کوتاه خود دریافت کنید.
وسوسه نشوید که از Text Speak استفاده کنید - بعضی از مخاطبان هدف شما مخالفتی با متن صحبت نمی کنند اما مطمئن باشید که برخی از آنها از این کار خشمگین می شوند! مکالمه با متن می تواند گیج کننده باشد و تصویری غیرحرفه ای ارائه دهد.
آیا بیش از حد بسیاری از امتیازات گرفتگی ندارید؟ - یک پیام متنی استاندارد فقط 160 حرف است ، بنابراین در پیشنهادات متعدد وسوسه نشوید. آن را ساده ، مختصر و واضح نگه دارید.
به مخاطب خود بگویید شما کی هستید - این ممکن است واضح باشد اما تصور نکنید مشتریان شما بلافاصله متوجه می شوند که متن از چه کسانی است. در حساب خود ، می توانید شناسه فرستنده را تغییر دهید تا مشتری قبل از باز شدن متن ، بداند که پیام از چه کسی است.
یک "فراخوان اقدام" قوی داشته باشید - اطمینان حاصل کنید که می خواهید مشتری چه کاری انجام دهد. فقط شماره تلفن خود را نقل نکنید بلکه از مشتری بخواهید شماره گیری کند. به عنوان مثال اکنون با شماره 080012345678 با ما تماس بگیرید
از "توجه جلب کننده" استفاده کنید - متن خود را با یک جلب توجه شروع کنید که حس کنجکاوی را برانگیخته و مشتری را به ادامه مطلب ترغیب می کند. این معمولاً یک یا چند کلمه است که اغلب به صورت بزرگ است. کلمه "خبر" به ویژه موثر است.
آیا مشتریان من می توانند متن هایی را که برای آنها ارسال می کنم پاسخ دهند؟
بله . حساب شما دارای یک عنصر دو طرفه است که به شما امکان می دهد پیام های پاسخ را از کمپین های متنی خود دریافت کنید.
برای دریافت پاسخ به یک کلمه کلیدی منحصر به فرد نیاز دارید که در حساب شما اعمال شود. سپس مشتری با کلمه کلیدی به عنوان اولین کلمه متن پاسخ خود پاسخ می دهد.
پاسخ ها در حساب پیامکی شما ذخیره می شوند و می توانند بصورت زنده مشاهده شوند. همچنین می توانید در صورت تمایل پاسخ ها را از طریق پست الکترونیکی برای خود ارسال کنید یا به یک آدرس وب ارسال کنید.
بازاریاب متنی شماره پاسخ متنی را در اختیار شما قرار می دهد که باید به عنوان نام فرستنده تنظیم کنید تا افراد بتوانند پاسخ دهند.
160 حرف برای رساندن پیام ما زیاد نیست. آیا می توانیم متن طولانی تری ارسال کنیم؟
بله . می توانید متنی حداکثر 614 نویسه یا 4 پیام متنی استاندارد ارسال کنید. اگر پیام شما بیش از 160 نویسه داشته باشد ، از بیش از 1 اعتبار نوشتاری استفاده می کند. پیامک های بلندتر به صورت 1 پیام بر روی تلفن همراه وارد می شوند.
آیا زمان مناسبی برای ارسال کمپین پیامکی من در روز وجود دارد؟
برای پاسخ به این سوال باید مانند مشتری فکر کنید. برای بیشتر افراد شاغل تنها فرصتی در طول روز برای مرتب کردن مسائل شخصی در هنگام استراحت ناهار است. هدف داشته باشید که کمپین پیام کوتاه خود را از ساعت 12 تا 14 وارد کنید. در صورت امکان از دوشنبه ها خودداری کنید زیرا ثابت شده کمترین روز هفته است.
چگونه می توانم پیام های خود را دریافت کنم؟
برای هر کمپین متنی که ارسال می کنید ، گزارش تحویل به طور خودکار ایجاد می شود. در اینجا همه شماره های موبایلی که به آنها فرستاده اید لیست شده و نتیجه ای برای هر یک ارائه می شود. (تحویل داده شده ، تحویل داده نشده یا در انتظار تعلیق است.) پیام هایی که "تحویل داده نشده اند" نشان می دهند که شماره ای که سعی کرده اید برای آن ارسال کنید نادرست است یا دیگر فعال نیست. می توانید شماره های "تحویل داده نشده" را از پایگاه داده خود حذف کنید تا دوباره متنی را به شماره های غیرفعال ارسال نکنید. این یک روش عالی برای تمیز کردن داده های شما و پس انداز در هزینه های بعدی است.
چگونه مشتریان من می توانند از دریافت تبلیغات پیامکی بیشتر انصراف دهند؟
اجازه دادن به مردم برای انتخاب کردن از مبارزات انتخاباتی شما بسیار مهم است. هیچ چیزی بیشتر از این که مشتریان بتوانند اشتراک خود را در هشدارهای پیامکی شما دشوار کنند ، باعث آزردگی شما خواهد شد.
بازاریاب متن یک سرویس انصراف از متن را در حساب بازاریابی پیامکی استاندارد قرار داده است که برای هر مشتری رایگان است. برای حساب یا برای سیستم انصراف هیچ هزینه راه اندازی یا ماهیانه ای وجود ندارد. این سیستم با استفاده از یک کلمه کلیدی کار می کند که مشتری آن را به یک کد کوتاه 5 رقمی ارسال می کند. یک متن خروجی با انصراف ممکن است با موارد زیر پایان یابد… " برای متوقف کردن متن ، پاسخ STOP".
هنگامی که مشتری پاسخ خود را ارسال می کند ، شماره تلفن وی سپس در یک پایگاه داده در حساب مشتری ذخیره می شود. هر بار که یک کمپین پیامکی ارسال می شود ، سیستم لیست انصراف را بررسی می کند و هر شماره ای را که در پایگاه داده انصراف ظاهر می شود ، حذف می کند. بنابراین ، اگر کسی از دریافت پیامک انصراف داده باشد ، حساب شما اجازه ارسال پیام دیگری به آن شماره را نمی دهد.
آیا می توانم گزینه پاسخ متنی را در بازاریابی و تبلیغات خود قرار دهم؟
آره. اگر این گزینه را به مردم بدهید ، تقریباً نیمی از آنها تصمیم می گیرند که با پیامک به تبلیغات و بازاریابی شما پاسخ دهند.
گواهینامه های سبز خود را افزایش دهید
استفاده از متن به عنوان بخشی از استراتژی ارتباطی شما می تواند پیام قوی محیطی را ارائه دهد صنعت خودرو سالانه میلیاردها قطعه نامه از طریق Royal Mail هل می دهد. این ارقام واقعاً هشدار دهنده هستند و با استفاده از پیام کوتاه در صورت امکان برای جایگزینی موارد پست شده ، پس انداز می تواند بسیار چشمگیر باشد.