شروع یک تجارت کوچک کار ساده ای نیست. با وجود بسیاری از قطعات متحرک که باید کنار هم قرار بگیرند ، حداقل گفتن می تواند طاقت فرسا باشد. شما چیزهای زیادی برای تفکر خواهید داشت و نوع نرم افزار کسب و کار کوچکی که استفاده خواهید کرد آخرین نکته در ذهن شما خواهد بود.
بیا با آن روبرو شویم؛ این دقیقاً هیجان انگیزترین قسمت اداره یک تجارت نیست.
اما گرچه ممکن است به اندازه جذب مشتری جدید ، پر کردن کاتالوگ سهام شما یا ایجاد یک آرم چشم نواز جالب نباشد ، اما نرم افزار می تواند تمام قسمت های متحرک را بسیار آسان کند.
در واقع ، این می تواند تمام کارهای ضروری را که باید انجام دهید در حالی که تمرکز خود را بر رشد کسب و کار خود دارید ، خودکار کرده و به شما کمک کند.
به کجا با نرم افزار کسب و کار کوچک شروع کرد
کدام نرم افزار کسب و کار کوچک مهمترین است و اکنون می توانید چه مواردی را کنار بگذارید؟
برای کمک به شما ، لیستی از بهترین نرم افزارها را برای مشاغل کوچک گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند تجارت خود را از سر کار بردارید و درآمدزایی کنید.
ایمیل ها را جمع آوری و ارسال کنید
1. Sendinblue
Sendinblue تمام ویژگی های لازم برای اجرای کمپین های ایمیل قدرتمند ، تنظیم توالی معاملات و ارتباط با لیست رو به رشد مشتریان خود را دارد.
از طریق ابزارهای اتوماسیون و قابلیت های تقسیم قوی ، ارسال ایمیل های شخصی که مشارکت را افزایش می دهد و به ایجاد افراد وفادار کمک می کند آسان است.
اگر شما فردی هستید که ساعتها قالب بندی یک سند را از دست می دهد (همه ما آنجا بوده ایم) ، وحشت نکنید: مجموعه ای از صفحات فرود و فرم های ثبت نام با طراحی حرفه ای ، ایمیل های خریداران احتمالی را جذب و جمع می کنند ، به شما همه موارد اطلاعاتی که شما برای پرورش فروش بیشتر نیاز دارید.
از همه بهتر ، Sendinblue ساخت صاحب مشاغل متنفر از فناوری را بسیار ساده می کند تا ایمیل هایی با ظاهری حرفه ای ایجاد کنند که در جهت رشد باشد.
اصلاً به کدی احتیاج ندارید. هیچ مهارت طراحی لازم نیست. فقط دروازه ای برای گشودن مکالمات با مشتریان خود است.
برای کسانی که کار خود را شروع می کنند ، Sendinblue طرحی رایگان برای ارسال حداکثر 300 ایمیل در روز و ذخیره مخاطبین نامحدود ارائه می دهد.
2. Optinmonster
بهینه سازی تبدیل دو کلمه ای که یا اصلاً برای شما معنایی ندارد یا با تعریق سرد شما را بیرون می آورد.
اما این یک مفهوم ساده است ، در واقع: این عمل بهبود شانس شما برای جذب افرادی است که به وب سایت شما مراجعه می کنند.
Optinmonster دارای کاتالوگ فرم های انتخاب شده آزمایش شده ای است که به طور خاص برای جلب توجه طراحی شده اند ، در حالی که لوازم جانبی زیبا مانند تایمرهای شمارش معکوس و پنجره های خروجی از جهت صحیح خرید بیشتری را به خریداران ارائه می دهند.
با جستجوی عمیق تر در این ابزار ، ویژگی هایی را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد کمپین های پیگیری شخصی ایجاد شده توسط تعامل بازدیدکنندگان و تقسیم پیام را برای ایجاد لیست های ایمیل با هدف بیش از حد ارسال کنید.
یک حساب اولیه Optinmonster از 14 دلار در ماه شروع می شود ، اما کاربران Sendinblue هنگام استفاده از این لینک سه ماه رایگان در برنامه Pro دریافت می کنند .
یک وب سایت بسازید
3. وردپرس
در سال 2019 ، 36٪ از مشاغل کوچک وب سایت ندارند . این درصد بسیار دیوانه است ، به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که از زمان شیوع همه بیماری ، چند خریدار آنلاین به صورت آنلاین اقدام کرده اند.
حقیقت این است که بدون داشتن وب سایت ، ممکن است تعداد زیادی از مشتریان را از دست بدهید.
خوشبختانه ، ایجاد یک وب سایت نیازی به درد سر نیست. با وردپرس می توانید به یک داشبورد ساده وارد شوید که در ایجاد یک سایت حرفه ای به دنبال شماست.
هزاران تم برای انتخاب وجود دارد و ابزارهای سفارشی سازی به شما امکان می دهند سایت خود را از آن خود کنید. علاوه بر این ، لیست دائماً افزونه ها به این معنی است که می توانید موارد اضافی مانند فرم ثبت نام ، تجزیه و تحلیل و پیشرفت های SEO را اضافه کنید.
وردپرس برای شروع رایگان است ، شما فقط باید برای یک نام دامنه و یک میزبان هزینه کنید.
4. های Shopify
مشاغل کوچک که محصولات را به صورت آنلاین می فروشند به کمک بستری مانند Shopify نیاز دارند.
به شما این امکان را می دهد تا صاحبان خرده فروشی فروشگاه های خود را به صورت آنلاین بیاورند و از طریق الگوهای مغازه های پیش فروش ، ابزارهای بازاریابی و نرم افزار تجارت الکترونیکی ، به مجموعه گسترده تری از مشتریان بالقوه برسند. مشتریان می توانند با طیف وسیعی از گزینه های پرداخت ، محصولات را به سبد خرید خود اضافه کرده و از صندوق خارج شوند.
های Shopify یکی از رفتن به سیستم عامل برای کسب و کار جوانه زدن. در عرض چند دقیقه می توانید یک فروشگاه اینترنتی با مارک تجاری خود داشته باشید و بلافاصله فروش خود را شروع کنید.
یک حساب اساسی Shopify از 29 دلار در ماه شروع می شود ، اما شما می توانید ابتدا 14 روز به صورت رایگان آن را امتحان کنید.
حسابداری
5. راه راه
پردازنده پرداخت آنلاین Stripe پذیرش پرداخت ، ارسال پرداخت و مدیریت تجارت خود را برای فروشندگان آنلاین سریع و آسان می کند. از طریق داشبورد شخصی خود می توانید فاکتور ارسال کنید ، درآمد را ردیابی کنید و پرداختها را فوراً بپذیرید.
برخلاف بسیاری از نرم افزارهای حسابداری دیگر ، مشتریان می توانند بلافاصله فاکتورها را با مشخصات کارت اعتباری خود پرداخت کنند. همچنین می توانید فاکتورهای باز را از نزدیک تحت کنترل داشته باشید تا جریان نقدی مناسبی داشته باشید.
استفاده از Stripe رایگان است ، اما بسته به موقعیت مشتری ، 1.4٪ -2.9٪ کاهش پرداخت را انجام می دهد.
6. حسابداری موج
Wave Accounting به صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان کمک می کند تا درآمد و هزینه های خود را مدیریت کنند.
اگر اعداد باعث چرخش سر شما می شوند ، این ابزار مناسب شماست. این به شما امکان می دهد هر کاری را که در داخل و خارج از تجارت خود انجام می دهید ردیابی کنید و اجرای حقوق و دستمزد ، پرداخت و صورتحساب را آسان می کند.
بهترین قسمت این است که همه خودکار است ، به این معنی که شما مجبور نیستید به صورت دستی حساب های خود را در پایان هر ماه انجام دهید. برای بسیاری از مشاغل کوچک ، این زمان و هزینه هنگفتی است که باعث می شود Wave Accounting ابزاری کاملاً مفید برای استفاده در آن باشد.
استفاده از حسابداری موج برای مشاغل تازه شروع شده رایگان است.
7. کتابهای تازه
مانند Wave Accounting و Stripe ، Freshbooks مدیریت حساب برای مشاغل کوچک را آسان می کند. شما می توانید فاکتورهای مارک دار ارسال کنید ، درآمد و درآمد را ردیابی کنید و درآمد خود را حفظ کنید.
یادآوری های خودکار به شما کمک می کند تا پرداخت های معوقه را تعقیب کنید ، در حالی که قابلیت های اتوماسیون به این معنی است که می توانید زمان کمتری را در غرق شدن در تعداد و صرف تمرکز بیشتر بر روی کار خود صرف کنید.
بسته های کتاب های تازه از 11 پوند در ماه شروع می شود.
مدیریت پروژه
8. ترلو
اگر هر روز با چیزهایی که باید انجام دهید پس از پر شدن از آن بیدار می شوید ، متوقف شوید! مطمئناً ، هنگام راه اندازی کسب و کار چیزهای زیادی برای جلب توجه وجود دارد و به نظر می رسد که همیشه لیستی بی پایان از کارهایی که نیاز به انجام آنها وجود دارد ، وجود دارد ، اما یک ابزار مدیریتی مانند Trello می تواند واقعاً تغییری ایجاد کند (مانند دیگر نیازی به سر و صدا کردن با هر هفته پد جدید پس از آن).
ابزار مدیریت پروژه "مبتنی بر تابلو" به شما امکان می دهد لیست های متمرکز ، اقدامات کد رنگ را ایجاد کنید و به طور یکپارچه در کارت ها حرکت کنید تا کارهای اولویت بندی شده را برجسته کنید. همچنین می توانید به هر فعالیت یادداشت اضافه کنید ، وظایفی را به افراد دیگر اختصاص دهید و لیست های خود را بایگانی کنید تا بعداً به آنها بازگردید.
استفاده از ترلو کاملاً رایگان است.
9. آسانا
مانند ترلو ، آسانا نیز یک لیست کشیدن و رها کردن به صورت آنلاین است. این متخصص در کمک به مشاغل کوچک برای مدیریت تیم های از راه دور و سازماندهی پروژه ها از طریق کارت ها و لیست های قابل جابجایی است. کاربران می توانند برای کارها مهلت تعیین کنند ، فعالیت ها را به اعضای تیم اختصاص دهند و جدول زمانی هر پروژه خاص را مشاهده کنند.
حتی اگر شما به سادگی نیاز به یک محل به نوشتن همه چیز شما نیاز به انجام است (و این احتمال وجود دارد که بسیاری اگر شما در حال اجرا همه چیز انفرادی)، آسانا یک ابزار عالی برای کوچک نرم افزار پشته کسب و کار خود را داشته است.
یک طرح رایگان برای استفاده از مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است.
10. دوشنبه . com
اگر تا به حال برای پیگیری اینکه چه کسی و چه زمانی چه کاری انجام می دهد تلاش کرده اید ، تنها نیستید. در حقیقت ، اداره یک تجارت کوچک مملو از پروژه های مختلفی است که توسط اعضای مختلف تیم در روزهای مختلف اجرا می شود. ماندن در بالای آن سخت است.
Monday.com با فراهم آوردن فضای کاری که مشاغل کوچک بتوانند کارهای خود را ردیابی ، برنامه ریزی و تحویل دهند ، کار را آسان تر می کند. این به شما امکان می دهد کارتهای کشیدن و رها کردن کارها ایجاد کنید ، جدول زمانی خود را با فعالیتهای تجاری ایجاد کنید ، به افراد مختلف کارهایی اختصاص دهید و تمام صفحات چرخشی خود را کاملاً تحت نظر داشته باشید.
بسته اولیه Monday.com برای هر کاربر از 7 پوند در ماه شروع می شود.
ارتباطات تیمی
11. شلی
از پیمایش بی پایان زنجیره های ایمیل خودداری کنید و خود را به یک ابزار ارتباطی مانند Slack تبدیل کنید. این کار کلیه ارتباطات مربوط به تجارت را در یک مکان قرار می دهد و ضبط یادداشت ها را برای تک تک اعضای تیم آسان می کند.
شما می توانید برای اطمینان از اینکه اطلاعات مهم از بین نمی روند ، "کانال" هایی برای موضوعات مختلف ایجاد کنید و مکانی را تنظیم کنید که بتوانید به راحتی با همه افراد مهم ارتباط برقرار کنید ، چه این رئیس بازاریابی شما باشد ، چه طراح جدید شما یا تیم تحقق شما .
استفاده از لقی رایگان است.
12. تیم های مایکروسافت
تیم های مایکروسافت احتمالاً اوایل امسال هنگامی که در طول همه گیر شدن محبوبیت پیدا کرد ، به رادار شما آمدند.
پلت فرم رایگان چت و تماس تصویری ارتباط با مردم را در هر کجای دنیا که باشند آسان می کند. شما می توانید اسناد مهم را ذخیره کنید ، پرونده های رسانه ای را به اشتراک بگذارید و جلسات میزبان را با تیم خود برگزار کنید تا مطمئن شوید همه در مسیر موفقیت هستند. حتی اگر به راحتی از آن برای گپ زدن با فروشندگان بالقوه یا تیم داخلی خود استفاده کنید ، این می تواند راهی عالی برای گسترش شفافیت در کل تجارت شما باشد.
استفاده از Microsoft Teams رایگان است.
13. بزرگنمایی کنید
و سپس به زوم ، سکوی تماس ویدیویی دیگری می رسیم که در ماه های اخیر به شهرت رسیده است. میزبان جلسات مجازی ، ارسال پرونده های رسانه ای و راه اندازی اتاقهای فرار از خانه باشید تا ارتباطات را در سراسر تجارت خود قوی نگه دارید.
این یک نرم افزار عالی برای کسب و کار کوچک برای میزبانی جلسات تیم با کارکنان خود یا ارتباط با فروشندگان و فروشندگان بالقوه است. ویژگی اشتراک صفحه نمایش ارائه اطلاعات به خریداران احتمالی را آسان می کند و می توانید جلسات را ضبط کرده و از آنها برای مراجعات بعدی ثبت کنید.
یک بسته زوم رایگان وجود دارد که به شما امکان میزبانی جلسات را تا 40 دقیقه می دهد.
نرم افزار مناسب کسب و کار کوچک را انتخاب کنید
انتخاب نرم افزار مناسب برای مشاغل کوچک نباید سردرد باشد. با فهمیدن اینکه چه کارهایی می توانند خودکار یا آسان شوند ، شروع کنید و نرم افزاری را که می تواند به شما کمک کند شناسایی کنید. خواه بخواهید یک لیست ایمیل ایجاد کنید ، یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید یا با تیم خود ارتباط برقرار کنید ، یک نرم افزار برای شما وجود دارد.
- ۹۹/۰۸/۱۲