همانطور که می دانید امروزه علاوه بر نمایندگی ، شرکت های مختلفی در زمینه پنل پیام کوتاه فعالیت می کنند. یکی از مشکلات کاربران و کسانی که می خواهند با پنل پیام کوتاه روبرو شوند این است که کدام سیستم پیام کوتاه را انتخاب کنیم؟! کدام سیستم پیام کوتاه برای تجارت ما بهترین است؟ به عبارت دیگر ، می توان گفت که همه به دنبال یک سرویس قابل اعتماد و رضایت بخش هستند و برای کسانی که به دنبال تبلیغات پیامکی هستند ، حتماً این اتفاق افتاده است که "سیستم پیام کوتاه" در Google یا کلمه مطابقت با آن جستجو شده است. اما آنها نمی دانند کدام سیستم پیام کوتاه می تواند برای تجارتشان مفید و مفید باشد.
امروز در این مقاله می خواهیم در چند مرحله نحوه انتخاب بهترین سیستم پیام کوتاه را برای شما توضیح دهیم. با ما بمان
معیارهای انتخاب بهترین سیستم پیام کوتاه
معمولاً هنگام خرید هر نوع کالایی ، اولین چیزی که در نظر گرفته می شود قیمت آن است و هرگز نمی تواند این باشد که خریدار صاحب این محصول کیفیت خرید آن را داشته باشد! اما این نکته اصلی در ایجاد پنل پیام کوتاه مناسب ، ارائه دهنده خدمات پس از فروش و دستیار خرید است! زیرا در این حالت انتخاب سرور مناسب مهمتر از سرویس است.
ممکن است بسیاری از افراد برای خرید پنل پیام کوتاه هزینه های زیادی پرداخت کرده باشند اما به دلیل عدم همکاری ارائه دهنده خدمات ، آنها نتوانسته اند از این سرویس استفاده بهتری داشته باشند.
مصرف کننده حق مقایسه بین شرکتها را دارد وقتی می خواهند خدمات یا کالایی را بخرند. در ادامه ، ما می خواهیم برخی از مواردی را که باید هنگام انتخاب یک سیستم پیام کوتاه خوب به آنها توجه کنیم معرفی کنیم.
1- پوشش کلیه اپراتورهای پیامکی
همانطور که می دانید تمام پیامک های تبلیغاتی و خدماتی از طریق اپراتورها (1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، 021) ارسال می شوند و در واقع سیستم پیام کوتاه پلی بین مردم و این اپراتورها است.
برای خرید سرویس پیام کوتاه ، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که سیستم پیام کوتاه شما شامل اپراتورهای ارسال پیام کوتاه ایرانی باشد. زیرا برخی از سیستم ها محدود به یک اپراتور هستند و فقط از یک اپراتور خطوط پیامکی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. (به عنوان مثال ، آنها 3000 خط پیامکی را فقط از اپراتور ارسال می کنند).
2- بررسی ویژگی های سیستم پیام کوتاه
صاحبان مشاغل ، مصرف کنندگان و نیازهای آنها را بهتر از هر کس می شناسند. همانطور که می دانید علاوه بر قابلیت ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ، سامانه پیامکی از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است (نظرسنجی پیامکی ، مسابقه پیام کوتاه ، دبیر پیام کوتاه و ...) می توانید سیستم پیام کوتاه را متناسب با نیاز خود شخصی سازی کنید. همچنین می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید. ناگفته نماند که برخی از سیستم ها بابت این ویژگی ها هزینه جداگانه ای را از کاربران دریافت می کنند.
ویژگی دیگری که باید در هر سیستم پیامکی وجود داشته باشد ، امکان اتصال به وب سرویس است. اما وب سرویس دقیقاً چیست و چگونه می توان آن را روی سیستم پیام کوتاه اعمال کرد؟ برای مطالعه بیشتر در این باره می توانید مقاله "وب سرویس چیست؟" قابل ارجاع است. سیستم پیام کوتاه مکث قابلیت اتصال به وب سرویس را دارد و دارندگان پنل پیام کوتاه می توانند به راحتی به اطلاعات و شماره کاربران خود دسترسی پیدا کنند.
علاوه بر این ، در پنل مکث پیام کوتاه ، می توانید ویژگی ها و ویژگی های سیستم را در مدت 10 روز بررسی کنید و اگر تحت هیچ شرایطی نمی خواهید از آن استفاده کنید ، مکث پیامکی ارزش پنل شما را برمی گرداند انجام خواهد داد فقط ثبت نام کنید!
3- بررسی هزینه و درآمد سامانه پیامکی
بیشتر کاربران ما می پرسند: چرا شما یک پنل پیام کوتاه رایگان ندارید؟ باید جواب بدهم که پنل رایگان برای شما از پنل های دیگر گرانتر است! چگونه می پرسید؟! سیستم هایی که پنل های پیامکی رایگان ارائه می دهند در واقع نرخ حمل و نقل بالاتری دارند و هزینه بالاتری برای تحویل بال دارند. علاوه بر این ، این نوع سیستم ها هزینه لیست سیاه را پرداخت نمی کنند. برای مطالعه بیشتر در مورد اینکه چرا نباید یک پنل پیام کوتاه رایگان خریداری کنید ، به مقاله "چرا یک پنل پیام کوتاه رایگان خریداری نکنید؟" دیدن
اکثر سیستم های پیام کوتاه از جمله پیام کوتاه مکث ، تعرفه هایی را برای ارسال پیامک با توجه به میزان پیش پرداخت کاربر تعیین می کنند ، بنابراین هرچه بیشتر پرداخت کنید ، تعرفه ارسال شما پایین تر خواهد بود. نکته مهم در اینجا این است که پنل مکث پیام کوتاه یک بار قیمت گذاری شده است و نیازی به تمدید ماهانه و سالانه ندارد.
4- پشتیبانی پشتیبانی و خدمات پس از فروش پنل پیام کوتاه
وقتی نوبت به خرید کالا یا خدمات می رسد ، مسئله اصلی پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. اغلب اتفاق می افتد که پیام های متنی شما با تأخیر برای کاربران ارسال می شود یا نه! مطمئناً در هر سیستم یا سیستم اینترنتی می تواند اشکال یا مشکلی داشته باشد. مهمترین نکته در اینجا بحث همکاری و حل این مشکلات است تا تیم فنی بتواند در کمترین زمان ممکن این مشکل را برطرف کند.
5- بانک شماره تلفن کامل و قوی
روش دیگر برای جذب مشتری در بازاریابی پیامکی ارسال شماره تلفن مشاغل و گروه های مختلف است. سیستمی که از آن پنجره پیام کوتاه را ارسال کرده اید
- ۹۹/۰۷/۱۲