ایران رتبه دوم مصرف مواد آرایشی در خاورمیانه را دارد !!!
این بدان معناست که بازار هدف و مخاطبان گروه فروش لوازم آرایشی بسیار گسترده است ، بنابراین با دانش و دانش کامل از روش های تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی می توان سود زیادی از این شغل بدست آورد. اگر شما نیز در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعال هستید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، با ما همراه باشید تا از روشهای تبلیغاتی موثرتری برای فروشگاههای لوازم آرایشی با هزینه تبلیغات کمتر مطلع شوید.
95٪ بیشتر احتمال دارد با تبلیغات پیامکی دیده شوید
یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی ، از دید یک مدیر بازاریابی ، تبلیغات پیامکی هدفمند است.
س :ال: به نظر شما آیا می توان تبلیغات متنی را به یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام داد ، خصوصاً اکنون که افراد زیادی پیام های متنی تبلیغاتی را مسدود کرده اند؟
پاسخ: بله تبلیغات پیامکی نه تنها امکان پذیر است ، بلکه اگر به درستی انجام شود ، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی برای صنعت لوازم آرایشی است. در ادامه ، روش صحیح بازاریابی پیامکی در محصولات آرایشی و بهداشتی را توضیح خواهیم داد و نحوه ارسال پیام کوتاه را حتی برای افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ، به شما آموزش می دهیم.
روش های تبلیغات پیامکی برای لوازم آرایشی
چندین روش تبلیغات پیامکی وجود دارد که با راه اندازی پنل پیام کوتاه می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. پنل پیامکی پیامکی فراز با ارائه روش های مختلف تبلیغات پیامکی و امکان ارسال پیام کوتاه به خطوط لیست سیاه ، به شما کمک می کند حداکثر بازخورد را از ارسال پیامک انبوه دریافت کنید.
با راه اندازی صفحه پیام کوتاه ، می توانید از روش های مختلف ارسال پیام های گروهی استفاده کنید ، که در زیر ذکر شده است:
متناسب با سن و جنسیت پیامک ارسال کنید
اگر بازار هدف شما فقط زنان یا مردان است ، می توانید از توانایی ارسال پیام کوتاه بر اساس سن و جنسیت استفاده کنید.
ارسال پیام کوتاه به بانک تجارت و سندیکا به طور جداگانه
اگر فروش عمده برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی شما آرایشگاه یا سایر فروشگاه های لوازم آرایشی در سراسر کشور است ، می توانید با ارسال پیام کوتاه به بانک مشاغل و اصناف برای اتحادیه های مورد نظر پیامک ارسال کنید. (اگر در صنعت زیبایی و همچنین فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنید ، پیشنهاد می کنم مقاله روش تبلیغات برای آرایشگران را مطالعه کنید).
ارسال پیامک بر اساس منطقه
از آنجا که افرادی که در نزدیکی فروشگاه شما زندگی می کنند معمولاً مخاطبین فروشگاه لوازم آرایشی شما هستند ، شما می توانید از روش های ارسال پیامک از طریق محله ، ارسال پیام کوتاه با کد پستی ، ارسال پیامک از طریق نقشه یا حتی ارسال پیامک با کدپستی و جنسیت استفاده کنید. با همچنین استفاده کنید.
ارسال پیام صوتی
روش دیگر تبلیغات از طریق پیام کوتاه استفاده از ارسال پیام های صوتی است که با تلفن مخاطب تماس گرفته و صدای ضبط شده شما را پخش می کند.
ما روش های مختلف تبلیغات پیامکی را ذکر کردیم که می تواند در زمینه فروشگاه های لوازم آرایشی مفید باشد ، اما استفاده از پنل پیام کوتاه به ارسال تبلیغات پیامکی انبوه محدود نمی شود. در زمینه مشتری مداری و ارتباط با مشتری نیز می توانید از سامانه پیامکی استفاده کنید که در زیر توضیح خواهیم داد.
شماره تلفن همراه مشتری را جمع کنید
مطمئناً افرادی که یک بار به فروشگاه شما مراجعه می کنند بیشتر از افرادی که هنوز شما را نمی شناسند از شما خرید می کنند. بنابراین اگر می خواهید پیامک متنی هدفمند ارسال کنید ، بانک شماره تلفن همراه خود را به مشتریان خود تحویل دهید.
بانک های شماره تلفن های همراه مشتری را می توان به روش های مختلف مانند استفاده از دستگاه ذخیره سازی شماره تلفن همراه یا استفاده از سیستم عضویت در سیستم مشتری برای سیستم پیام کوتاه ، جمع آوری کرد. در واقع می توانید با استفاده از یک خط پیام کوتاه اختصاصی از مشتریان خود بخواهید تا با ارسال یک کلمه کلیدی خاص به خط اختصاصی خود ، تخفیفات و پیشنهادات فروشگاه شما را به آنها اطلاع دهند و بدین ترتیب بانک شماره تلفن مشتریان شما را در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه ارسال می کند. داری خودتو جمع می کنی نیاز اصلی استفاده از ویژگی مشتری مشتری تهیه پنل پیامکی است. اگر می خواهید در مورد برد پیام کوتاه بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنم مقاله صفحه پیام کوتاه چیست را مطالعه کنید.
پیامک های تبلیغاتی
متن پیام تبلیغاتی خود را به روشی جذاب بنویسید
سوال: چه کسی متن پیام های تبلیغاتی را در وهله اول می خواند؟ هیچکس!
پاسخ: اگر فکر می کردید کسی پیام های تبلیغاتی را نمی خواند ، کاملاً اشتباه می کنید! آمار نشان می دهد 95٪ پیام های متنی نمایش داده می شوند. خواندن پیام کوتاه تبلیغاتی یا نخواندن آن ارتباط مستقیمی با متن پیامکی تبلیغاتی دارد. اگر متن پیام را به روشی جذاب بنویسید ، نه تنها خوانده می شود ، بلکه گیرنده پیامک را برای سایر دوستان و آشنایان خود نیز ارسال می کند و کاملاً رایگان به شما اعلام می کند.
مردم به طور طبیعی به پیشنهادهای مورد علاقه آنها جلب می شوند. به عنوان مثال ، اگر شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی خود را دارید ، باید بتوانید پیشنهاد ویژه ای را به صورت پیام کوتاه ارائه دهید و آن را برای مخاطبین ارسال کنید تا در صورت علاقه مشتری و در صورت لزوم ، با ارائه تخفیف سریعاً او را به خرید ترغیب کنید. .
در مقاله ای جداگانه ، نحوه نوشتن متن پیامکی تبلیغاتی را شرح دادیم. توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید تا بتوانید به راحتی و با استفاده از برخی از تکنیک های تبلیغاتی هدفمند و ساده ، متن تبلیغاتی جذاب بنویسید.
ارسال پیامک از ویژگیهای صفحه SMS است. با راه اندازی پنل می توانید پیام کوتاه دریافت کنید
- ۹۹/۰۷/۰۶