شما به عنوان یک مشاور املاک یا دلال ، نقش های زیادی را بازی می کنید. از جمله مذاکره کننده ، مربی ، فروشنده و راهنما. با این حال ، مهمترین نقش فروشندگی است.
هر فروش موفق با تماس مستقیم آغاز می شود. این بدان معنی است که فروشندگان ملک در اسرع وقت شرایط مذاکره را تعیین می کنند. بازاریابی پیامکی یک کانال ارزشمند برای ارتباط سریع و ایمن با خریداران بالقوه در اختیار شما قرار می دهد.
آمار استفاده از بازاریابی پیامکی در املاک و مستغلات
قبل از اینکه به جزئیات نحوه استفاده از پیام کوتاه در املاک و مستغلات برای تبدیل شدن به یک نماینده برتر بپردازیم. بیایید با هم به آمار نگاه کنیم.
نتایج گزارشی که در سال 2017 توسط انجمن ملی بازرگانان منتشر شد نشان می دهد که 62٪ از خریداران مسکن ترجیح می دهند یک مشاور املاک از طریق پیام کوتاه اطلاعات ملک را ارسال کند. بنابراین با محدود شدن به تماس و ایمیل می توانید بخش عمده ای از بازار بالقوه خود را از دست دهید.
همچنین ، طبق نظرسنجی ، تنها 5٪ از کسانی که در بازار املاک و مستغلات کار می کنند از طریق پیام کوتاه و پیام کوتاه متصل هستند. با استفاده از پیام کوتاه به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات ، شما یک مزیت رقابتی نسبت به سایر آژانس های املاک و مستغلات خواهید داشت.
بازاریابی پیامکی راهی م effectiveثر برای دستیابی به مزایای مورد نظر است. اکنون شما به دنبال بهترین خدمات پیام کوتاه برای تجارت خود هستید. بهتر است قبل از شروع آن را بخوانید و استفاده کنید.
text نحوه بازاریابی پیام های متنی
بازاریابی پیامکی ابزاری قدرتمند است که می تواند برای دستیابی به اهداف خاص تجاری مورد استفاده قرار گیرد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک راهنمای جامع برای تسلط بر این رشته است. برای شروع ، باید چند ویژگی را بدانید:
کد کوتاه ، کلمات کلیدی ، کمپین ها ، پاسخگویی خودکار ، MMS ، مجموعه داده و غیره
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های ذکر شده در بالا ، لطفا مقاله "بازاریابی پیامکی در مراکز تناسب اندام و سالن های بدنسازی" را مطالعه کنید.
مشاوران املاک چگونه می توانند از این ابزار استفاده کنند؟
در اینجا چند روش وجود دارد که از طریق آنها بازاریابی پیامکی و پیامکی به شما کمک می کند لیست خود را رشد دهید و فروش خود را افزایش دهید.
کلمات کلیدی را در متن پیام ها بگنجانید تا مخاطبان بتوانند به راحتی به منابع مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
ارسال پیام کوتاه فقط چند ثانیه طول می کشد. از طرف دیگر ، با ارسال یک کلمه کلیدی به کد کوتاه شما ، بسیاری از افراد در هر زمان مشخص اطلاعات لازم در مورد املاک و مستغلات را در تلفن خود دارند.
برای هر خاصیت کلمات کلیدی منحصر به فرد ایجاد کنید.
یکی از جالب ترین کارهایی که می توانید انجام دهید ایجاد یک کلمه کلیدی منحصر به فرد برای هر یک از لیست های خود است. در این حالت مخاطبان شما از این کلمه کلیدی برای یافتن اطلاعات ارزشمند در زمینه مورد علاقه استفاده می کنند.
کلمه کلیدی شما باید ساده و به راحتی به خاطر سپرده شود. می توانید از آدرس اختصاصی ، نام شرکت ، نام خود و سایر موارد استفاده کنید.
علاوه بر کلمات کلیدی تبلیغاتی ، باید آنها را به صورت برجسته در لیست های آنلاین خود نیز نمایش دهید.
اموال ارسال عکس از طریق MMS.
یک تصویر زیبا از یک ملک می تواند نقش بسیار مهمی در روند تصمیم گیری افراد داشته باشد. می توانید فیلم و عکس از طریق MMS ارسال کنید.
برنامه های کاری خود را به طور خودکار ردیابی و مرجع کنید.
خرید خانه باید یکی از وقایع مهم زندگی شما باشد. این قابل درک است. برخی از افراد قبل از تصمیم گیری به زمان بیشتری برای تفکر نیاز دارند. در عین حال ، مهم است که دارایی را به روشی ساده و آسان در ذهن داشته باشید تا به دلیل پراکندگی ، اطلاعات و ویژگی های مختلف فراموش نشود. بنابراین مهم است که شما با یک برنامه ریزی صحیح و خودکار با حداقل دردسر ، که با استفاده از پنل های ارسال پیام کوتاه امکان پذیر است ، پیگیری کنید.
جمع آوری اطلاعات مربوط به علایق مصرف کننده در دستور کار مشتری.
یکی از ویژگی های جمع آوری اطلاعات این است که با نام بردن از مشتری ، می توانید بفهمید که وی قصد خرید ملک را از کجا دارد و چه بودجه ای را می تواند برای آن اختصاص دهد.
با استفاده از این اطلاعات جمع آوری شده ، می توانید لیست های دیگر را در نمونه کار خود دنبال کنید.
گفتگو را با مخاطبان ادامه دهید.
هنگام استفاده از بازاریابی پیامکی برای ایجاد منوها ، عکس ها را از لیست خود منتشر کنید و اطلاعات املاک را به اشتراک بگذارید. همچنین آمادگی خود را برای مکالمات آفلاین بیان کنید. سرانجام ، با پیگیری می توانید معامله را به نفع خود خاتمه دهید.
- ۹۹/۰۶/۳۱